Dubious Skrevet 8. juli 2019 Del Skrevet 8. juli 2019 Finner ikke pulsmåleren Har funnet klokken, brystbeltet og kobling til PC... Ikke brukt den på mange år, men mener jeg så den nylig, som gjør at det irriterer ekstra mye Sikkert lagt den på en lur plass Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 9. juli 2019 Del Skrevet 9. juli 2019 (endret) Oppsøkende selgere eller aksjonister på gaten, som ikke tar et hint. Når jeg ser vekk, prøver å fysisk gå vekk ifra dem, avviser dem kontant og sier nei takk, ikke tar av hodetelefonene mine osv, ikke følg etter meg og ikke stopp meg. La meg få gå i fred. Endret 9. juli 2019 av Røsslyngen 1 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 9. juli 2019 Del Skrevet 9. juli 2019 Folk som raper. Blir så kvalm. At folk fiser går greit, men raping, nei. Mister matlysten. Lenke til kommentar
1J7HHBGW Skrevet 9. juli 2019 Del Skrevet 9. juli 2019 (endret) P3fiseringen av hele sendeflaten til NRK Radio. En absurd måte å legitimere kunstig pubertalitet forbi overgangsalderen. Endret 9. juli 2019 av 1J7HHBGW Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 9. juli 2019 Del Skrevet 9. juli 2019 At folk tvinger barna sine til å klemme folk de ikke har lyst til å klemme. Snakk om å gi barna deres en uheldig start på livet! 2 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. juli 2019 Del Skrevet 9. juli 2019 At det som regel står at pizzaen skal steke i 14-17 minutter når de nesten alltid er perfekt stekt etter 8-9 minutter Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. juli 2019 Del Skrevet 9. juli 2019 Håper de fakker hundemorderen. 3 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. juli 2019 Del Skrevet 9. juli 2019 (endret) Helt enig. Men hvorfor går noen med 2000 kr på seg i kontanter når man går en morgentur? Tror sist jeg hadde over 500 kr i kontanter i lommeboka var for 10 år siden Endret 9. juli 2019 av TMB Lenke til kommentar
nightowl Skrevet 9. juli 2019 Del Skrevet 9. juli 2019 At det som regel står at pizzaen skal steke i 14-17 minutter når de nesten alltid er perfekt stekt etter 8-9 minutter 14-17 minutter høres ganske riktig ut hvis pizzaen er fryst. Men kommer også an på størrelse, type ovn, o.s.v. Uansett ikke noe man trenger å irritere seg over. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 9. juli 2019 Del Skrevet 9. juli 2019 Det er mange variabler når man skal steke pizza og jeg tar som regel den laveste tiden da det passer best for min ovn Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 9. juli 2019 Del Skrevet 9. juli 2019 Håper de fakker hundemorderen. VELDIG IRRITERENDE at vi ikke vet hvem duden er! Er faktisk litt irriterende at de skriver ''mørk i huden'' istedenfor å bare si hvor det ser ut han kom fra, mørk i huden kan bety så jævla mye og det spørs hvem du spør, er egyptere feks hvite eller mørke? SPØRS HVEM DU SPØR! Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 9. juli 2019 Del Skrevet 9. juli 2019 Står somalier i innlegget hennes. Kl. 10:30 ble Leah ble sparket 2 ganger i hode av en somalisk mann i 35-40 årene. Dette skjedde i parken på St.Hanshaugen. Han hadde en brun genser, mørk olabukse, svarte sko, bar på En ølboks og hadde skjegg med litt grå hår i. 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 9. juli 2019 Del Skrevet 9. juli 2019 Så hvorfor i HELVETE skal VG skrive ''mørk i huden''?? KYSS MEG I RÆVA ER VI SÅ POLITISK KORREKTE NÅ AT VI BRYR OSS MER OM SLIK BULLSHIT ENN Å FINNE LEAHS MORDER? Faen som de burde SKAMME SEG! NULL integritet! 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. juli 2019 Del Skrevet 9. juli 2019 (endret) Det hadde sett ut som en Somalier. De var kanskje redd for å skrive det. Er ikke lett å vite hva man har lov å si eller ikke si alltid Som det sto i en kommentar under saken på Resett, at nå blir det antagelig hundeieren som blir straffet for rasisme, fordi hun sa at det så ut som en Somalier. Endret 9. juli 2019 av Delvis Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 9. juli 2019 Del Skrevet 9. juli 2019 (endret) At ‘bekymringsfullt’ blir brukt i alle tilfeller der ‘bekymringsverdig’ er riktig. Voksne mennesker i høye posisjoner bruker førstnevnte i stedet for sistnevnte, og det høres rett og slett useriøst ut. Endret 9. juli 2019 av herzeleid Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 9. juli 2019 Del Skrevet 9. juli 2019 Så hvorfor i HELVETE skal VG skrive ''mørk i huden''?? KYSS MEG I RÆVA ER VI SÅ POLITISK KORREKTE NÅ AT VI BRYR OSS MER OM SLIK BULLSHIT ENN Å FINNE LEAHS MORDER? Faen som de burde SKAMME SEG! NULL integritet! Fordi det er beskrivelsen politiet hadde og la ut. 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 9. juli 2019 Del Skrevet 9. juli 2019 Fordi det er beskrivelsen politiet hadde og la ut. Da skulle de ha rettet på den når det kom frem fra selve hundeieren som noen skriver over at han var somaler. Men neida, vi må alle være så jævla fuckings redde for å bli kalt rasist. Jævla feige DIRTTFOLK, personen bak artikkelen fortjener faktisk like mye deng som gjerningsmannen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå