Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, du bare våkner en dag og er 50 ganger større enn du var da du la deg.

For en dustete stråmann. Grunnen til at overvekt er et større og større problem er fordi vi er mye mer disponible til å overspise enn vi er til å la det være. Vi er biologisk programmert til å kaste i oss det vi kommer over, og ikke å velge vekk alt mulig rart i et hav av kalorier.

Men joda, det sitter i huet.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Er så teit at finn.no har med prisen for omregistrering på en bil som en total pris. Det er jo en helt annen sak etter salget.

Legger man ut en bil til vrakpant så står det jo at den koster 4500. Bare KUTT UT a.

Og at det koster penger å legge ut biler som koster under 10.000 kr. De bare lar facebook vinne markedet totalt.

Fordi de vil FAILE

Endret av Edgelord
  • Liker 1
Lenke til kommentar

For en dustete stråmann. Grunnen til at overvekt er et større og større problem er fordi vi er mye mer disponible til å overspise enn vi er til å la det være. Vi er biologisk programmert til å kaste i oss det vi kommer over, og ikke å velge vekk alt mulig rart i et hav av kalorier.

Med så mye info ved våre fingertupper så er nok ignoranse en mindre akseptabel unnskyldning enn det det var før. 

Når det er sagt så er butikkene designet til å friste deg med all dritten de selger og sørge for at sjansene for at du kjøper dritt er så høy som mulig. Altså, varene er plassert strategisk. Er ikke en tilfeldighet at de har sjokolade og all dritt nærmest kassa.......

Lenke til kommentar

Jeg må nevne at du har en vill sans for sarkasme, og du kommer med informasjon som ikke er selvsagt. Menn er programmert til å knulle 90% av kvinnene vi ser, skal vi begynne å unnskylde voldtekstmennene nå?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Menn er programmert til å knulle 90% av kvinnene vi ser, skal vi begynne å unnskylde voldtekstmennene nå?

Latterlig kommentar og ikke sammenlignbart i det hele tatt.

Det å kjøpe/spise mer enn man burde kan heller sammenlignes mot det å ikke takke nei til samleie med en kvinne som gir *samtykke*. Og der stemmer det jo ganske bra. De aller fleste mannfolk sier ja hvis noen som de er tiltrukket av tilbyr sex. Akkurat som mange folk takker ja til mat de er glad i selv om de ikke burde.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg må nevne at du har en vill sans for sarkasme, og du kommer med informasjon som ikke er selvsagt. Menn er programmert til å knulle 90% av kvinnene vi ser, skal vi begynne å unnskylde voldtekstmennene nå?

Du er glad i stråmenn ja. Se svar fra han over meg her.

Buffy: jeg sier ikke at det er ignoranse som er problemet. Jeg vet at det ikke er bra for meg å spise sjokolade i det kvantumet jeg gjør, men det er digg så jeg gjør det. Er det en unnskyldning? Nei. Men en forklaring på hvordan ting er som de er.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Du er glad i stråmenn ja. Se svar fra han over meg her.

Buffy: jeg sier ikke at det er ignoranse som er problemet. Jeg vet at det ikke er bra for meg å spise sjokolade i det kvantumet jeg gjør, men det er digg så jeg gjør det. Er det en unnskyldning? Nei. Men en forklaring på hvordan ting er som de er.

Da er det helt fair å si at du har null respekt for din egen kropp. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Unnskyldninger, de fleste som er feite, er feite fordi de spiser for mye og har for lite bevegelse. Her snakker du om, for å overskyte høyt 5% av overvektige.

Tror heller vi sier 0,5%

Er selv overvektig, på grunn av for mye inn og for lite trening/aktivitet

• Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Stråmenn (noen som har sett filmen Wicker Man , knegg knegg ?)

På 70s konsertbilder av Elvis kan man se at han ser tynnere ut på siste konserten i en turne , dette har med væske i kroppen å gjøre , ikke bare overvekt

Lenke til kommentar

Mitt poeng gikk deg over hodet virker det som. Det er for de aller fleste lettere å gå opp i vekt enn ned. Hvis ikke hadde vi ikke hatt et økende vektproblem. Og det var det som var poenget til Skurupu som du fjaset vekk med verbal skyggeboksing.

On topic: Stråmenn irriterer.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis overspising og overvekt er å ikke ha respekt for egen kropp, er alkholisme, røyking og visse andre avhengigheter det samme.

Lukter like vondt om du er nødt til å være i nærheten av en person som driver med det ene eller andre, så ja

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...