Styrmann Smisk Skrevet 30. juni 2019 Del Skrevet 30. juni 2019 Man får virkelig testet tålmodigheten på veiene her nord i bobilsesongen =) Mer svinger enn rette strekker gjør ikke akkurat forbikjøring til en drøm Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 30. juni 2019 Del Skrevet 30. juni 2019 Trafikken går silkemykt i gjennom Gudbrandsdalen når det ikke er ferie, så fort folk får varmet opp campingbilen eller bestilt campinghytte da går alt til helvete... Spesielt folk fra Nederland og Tyskland kjører sakte på 2-felt uten midtdeler. Det er vel sånn over alt uansett regner jeg med. Lenke til kommentar
1J7HHBGW Skrevet 1. juli 2019 Del Skrevet 1. juli 2019 Apropos Gudbrandsdalen og trafikk: Dalen er så gjennominfisert av trafikkovervåkning at det er ubehagelig. Hensikten er dog oppnådd - kjører ikke det strekket om jeg absolutt ikke må. Problemet blir kanskje at strekningen er så kjedelig at en risikerer å sovne bak rattet. Er vel bare Oslo - Kristiansand som ca matcher når det gjelder kjedelighet. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. juli 2019 Del Skrevet 1. juli 2019 https://trd.by/livsstil/2017/05/23/Denne-takeaway-pizzaen-f%C3%A5r-terningkast-6-14768455.ece Dette må være den aller kjedeligste testen noen har gjort. Alle pizzaene er jo fra generiske tyrkisk-italienske restauranter. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. juli 2019 Del Skrevet 1. juli 2019 Smakstester generelt er jo meningsløst da det ikke går an å gi en objektiv vurdering på smak.... Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 1. juli 2019 Del Skrevet 1. juli 2019 Apropos Gudbrandsdalen og trafikk: Dalen er så gjennominfisert av trafikkovervåkning at det er ubehagelig. Hensikten er dog oppnådd - kjører ikke det strekket om jeg absolutt ikke må. Problemet blir kanskje at strekningen er så kjedelig at en risikerer å sovne bak rattet. Er vel bare Oslo - Kristiansand som ca matcher når det gjelder kjedelighet. Ta lokalveiene. Gir mye bedre kjøreglede, og tar ikke så veldig mye lengre tid. Lenke til kommentar
1J7HHBGW Skrevet 1. juli 2019 Del Skrevet 1. juli 2019 Når jeg skal fra A til B lager jeg ikke kruseduller på kartet med bilen ;o) Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 1. juli 2019 Del Skrevet 1. juli 2019 Norge klarer endelig noe vettig på fotballbanen, men så får de bare tyn fra det høylytte mindretallet hjemme på sofaen. Hva som skjer på en fotballbane er likegyldig. Lenke til kommentar
KalleKanin Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 Postnord.Får 2.gangs purring selv om pakken fortsatt er "under transport".... Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 Gamle spill er bedre enn de nye Venter på Classic WoW, da det er/vil bli bedre enn dagens utgave Planetside 1 var bedre enn nåværende Planetside 2 Eldre Red Alert, Age Of Empires og Settlers var bedre enn de nye Lenke til kommentar
Ratox Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 Når du står på kiwi, og feite 2 meter høye mann stinker svett så du ikke klarer å puste, jeg er ingen steril freak men herregud, er selv nesten 190, men jeg vet hva en dusj er Lenke til kommentar
Dilemma Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 Når du står på kiwi, og feite 2 meter høye mann stinker svett så du ikke klarer å puste, jeg er ingen steril freak men herregud, er selv nesten 190, men jeg vet hva en dusj er Det er vel ikke en direkte sammenheng mellom høyde og hygienevaner? 5 Lenke til kommentar
Ratox Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 Det er vel ikke en direkte sammenheng mellom høyde og hygienevaner? Jeg vil påstå at vekt har direkte sammenheng med hygienevaner, jo mer en veier, jo mindre respekt har den personen for seg selv, og dermed enda mindre respekt for andre 1 Lenke til kommentar
Ratox Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 Jeg vil påstå at vekt har direkte sammenheng med hygienevaner, jo mer en veier, jo mindre respekt har den personen for seg selv, og dermed enda mindre respekt for andre selvsagt mener jeg fett, hvis noen løfter vekter og veier 150kg er det noe annet 1 Lenke til kommentar
Blesten_i_vesten Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 FARTSDUMPER irriterer meg. De er jo bare i veien... Men sånn seriøst. Jeg føler bilen min skal falle fra hverandre hver gang jeg kjører over en dump. Kjører en gammel bil, så jeg må senke ned til 30 km/t for at bilen skal gli fint over. Lenke til kommentar
1J7HHBGW Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 Du kan ihverfall ikke skylde på Statens Vegvesen. De lager aldri fartsdumper. FartsHUMPER derimot..... https://no.wikipedia.org/wiki/Fartshump 2 Lenke til kommentar
afterall Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 FARTSDUMPER irriterer meg. De er jo bare i veien... Men sånn seriøst. Jeg føler bilen min skal falle fra hverandre hver gang jeg kjører over en dump. Kjører en gammel bil, så jeg må senke ned til 30 km/t for at bilen skal gli fint over. ... er ikke poenget med fartshumper nettopp at en skal senke farten til ca. 30 km/t? Du finner jo ikke fartshumper i 50-soner. Lenke til kommentar
afterall Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 Jeg vil påstå at vekt har direkte sammenheng med hygienevaner, jo mer en veier, jo mindre respekt har den personen for seg selv, og dermed enda mindre respekt for andre Mener du seriøst at overvektige, kun i kraft av å være overvektige, er respektløse mot deg (og andre)..? 4 Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 Mener du seriøst at overvektige, kun i kraft av å være overvektige, er respektløse mot deg (og andre)..? Jeg er ihvertfall respektløs ovenfor meg selv, men andre, "not so much". Lenke til kommentar
Dilemma Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 Jeg vil påstå at vekt har direkte sammenheng med hygienevaner, jo mer en veier, jo mindre respekt har den personen for seg selv, og dermed enda mindre respekt for andre Går det andre veien også? Altså at en person har mer respekt ovenfor andre jo lavere vekt man har? 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå