cowboy bob Skrevet 20. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2011 Jeg skal bli astrolog Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2011 Jeg skal bli astrolog Sier stjernene at jeg er awesome? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 20. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2011 Må liksom vite stjernetegnet ditt da. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2011 Dato står i profilen. Tror jeg er født i rundbrenneren, eller så var det skorpionen. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 20. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2011 Finner ikke den faen i helvettes sextanten. Lenke til kommentar
Scampi Skrevet 20. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) Folk som tror de har oppdaget ny teknologi og at de er de eneste som har det. "Jeg bare kjører til verkstedet, jeg, så plugger de en PC til bilen og det er helt nytt og helt genialt og dritbra og...og...og..." NEEEI! Det der har eksistert i ÅREVIS! Samme med 3G på mobil. "Se her...her kan jeg se TV på mobilen...og Youtube...helt genialt. Det har nok ikke du, for det er helt nytt!" FORFAEN! Endret 20. januar 2011 av Scampi 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 20. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) Leste en plakat hengt opp av en filmklubb i Trondheim. Stod en liste over datoer og filmer de viser. Bare masse kultfilmer egentlig. Tydelig at det ikke er noe form for framstemming, men heller en gjeng sære folk som kommer med subjektive forslag. Endret 20. januar 2011 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2011 At det ikke ble noe av dette. -_- Takk gud. Det er jo horribelt så klart, men så horribelt at det hadde blitt awesome! Selv om jeg ikke er overrasket over at folk på dette forumet ikke forstår seg på sånt. Her kryr det jo av /b/-fans og annet pakk med skrivefeil opp og i mente, og det blir ikke bannet og utestengt over en lav sko heller. Sukk, nei. Leste en plakat hengt opp av en filmklubb i Trondheim. Stod en liste over datoer og filmer de viser. Bare masse kultfilmer egentlig. Tydelig at det ikke er noe form for framstemming, men heller en gjeng sære folk som kommer med subjektive forslag. Hva forventer du av en filmklubb? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 20. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2011 Spise pizza, med pizzadressing. Over tastaturet, som nå er delvis hvitt og nokså slimete. Og ananas på pizza, hva faen?! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2011 Spise pizza, med pizzadressing. Over tastaturet, som nå er delvis hvitt og nokså slimete. Probably cum. 1 Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 20. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2011 irriterer meg av folk som irriterer seg! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 20. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2011 Når en person sier "forresten, det var ingenting. glem det" til meg, så svarer jeg "Ok.". Når jeg ved en senere anledning sier det samme til denne personen, så skjer dette: "si det da???! HVA VAR DET? SI DET! SI DET PLEASE!!!!" Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 20. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2011 Når en person sier "forresten, det var ingenting. glem det" til meg, så svarer jeg "Ok.". Når jeg ved en senere anledning sier det samme til denne personen, så skjer dette: "si det da???! HVA VAR DET? SI DET! SI DET PLEASE!!!!" Vedkommende, som jeg antar er en jente, har noe å fortelle deg, så det er da feil av deg å svare Ok. Du skal spørre og grave for å få henne til å fortelle det. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 20. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) Hvorfor? Jeg var overhodet ikke interessert i hva det var. Hvis folk vil fortelle meg noe får de gjøre det på eget initiativ. Man ser jo lett på personen om de faktisk vil fortelle det eller ikke, og hvor viktig det er. Det ligger mye i tonefallet når de sier "bare glem det." Endret 20. januar 2011 av ikkespisgress Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 20. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2011 Greit at du ikke har interesse. Poenget er alikevel at vedkommende -vil- at du skal mase og spørre Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 20. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2011 Probably cum. Yes, yes it is. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 20. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) Greit at du ikke har interesse. Poenget er alikevel at vedkommende -vil- at du skal mase og spørre Godt mulig. Men jeg liker ikke sånne "spill". Dessuten viser det at man har integritet ved å reagere etter egen natur, og ikke alltid etter hva folk forventer. Hm. Det er sånn jeg prøver å leve hvertfall. Endret 20. januar 2011 av ikkespisgress Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 20. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2011 Jeg er helt enig med deg, kakemot. Det er sånn det bør være i alle fall Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 20. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2011 Når nokon diskuterar kor godt X er, så kjem det ALLTID ein random dust og seier "ÆÆSJ, X " X er gjerne ei slags kake eller matrett med over gjennomsnittet mange kaloriar. Det verkar som om at personen kun må kommentere for å verke sunn og fornuftig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå