Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor ikke bare gi beng om det skal være så vanskelig?

Er jo det jeg har gjort i lang tid nå, og jeg er nok ikke alene

De vil at folk skal gi blod, men de gidder ikke lage løsninger som er enkle å bruke

 

De vil at vi skal være organdonor, men de gidder ikke lage et nasjonalt register..

Lenke til kommentar

Da kan dem bare ha det så godt.

 

Har vell ikke råd fordi det må sende så mye penger til Afrika, Syria og alt annet dritt.

Og selvsagt hente hjem alt mulig dritt som skal få pengestøtte resten av livet.

 

Knall.

 

Pengebruks prioriteten her i landet irriterer, helt latterlig.

Endret av Skogslik
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Folk som ikke forstår seg på sykdommen min, selv etter mange samtaler. Var i barnedåp og sa klart i fra at jeg må dra hjem når formen dapper av, fikk beskjed at det var greit. Hva skjer når vi har vært noen timer i selskap? Jeg blir ignorert og nå ligger jeg her i smerter sterke nok til at jeg ikke klarer å sovne og smerestillende fungerer ikke. Ser fram til en uke i senga :nei:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har problemer med å ringe til fremmede

 

Kan bestille time til både Lege og Tannlege på nett

Bestilte time til EU-kontroll på bilen på nett..

Så hvorfor kan ikke sykehuset ha samme løsning?

 

Hvis du logger inn på helsenorge.no, så skal det gå an å endre timer der.

Endret av Delvis
Lenke til kommentar

Prøvde og selge en skjerm på finn.no, får skambud etter skambud og tror jeg nå bare gir den bort til en venn i nærheten.. Ork med /r/ChoosingBeggars

 

Jeg prøvde å selge en nesten ubrukt gitar til 1200, som er verdt minst 4000. Skrev at jeg ikke skal sende den i annonsen.

Så er det flere som skriver "har du hard case til den, kan du sende den"

"sender du? byr 800 betaler frakt..."

Solgte den for 500 til første som klarte å gidde å hente den selv.

 

En annen episode som er litt artig, jeg skulle selge speilrefleks og skrev da i annonsen "sendes ikke, bor på landet, har ikke bil og kommer meg ikke til postkontor". Så er det en fyr som skriver oppskriften på hvordan jeg skal sende. "Skaff deg skyss til postkontoret,  din nærmeste post i butikk er XXXX, si at du skal ha norgespakke, send denne til XXXX Tromsø"

 

Da jeg så den adressen så gikk det opp for meg at jeg skulle tilfeldigvis fly til Tromsø neste dag. Da skrev jeg "jeg orker ikke å sende, men jeg flyr til Tromsø i morgen og møter deg på flyplassen" og etter litt planlegging så ble det sånn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kommer ikke til å feire Pride så lenge Pride-deltakerne er fulle av intoleranse selv.

 

 

Og med tanke på topic: Den jævla finn.no reklamen på TV. At voksne mennesker i reklamebyrå (mest sannsynlig) har fått grovt betalt for å mekke sammen noe sånt er en skam for hele menneskeheten.

Endret av Tåkefyrste
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Politikere feks. De får mye pepper hvis de ikke stiller opp med flagg og greier i toget.

Klarer ikke å irritere meg på vegne av politikere.

 

Og dersom man er karrierepolitiker, og ikke skjønner hvorfor det kan være smart å stille opp i Pride, da har man valgt feil yrke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...