w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 6. juni 2019 Del Skrevet 6. juni 2019 Jeg bruker appen for da slipper jeg å løpe ut for å fylle på mer penger hvis jeg tok på for lite, det skjer alt for ofte på sykehus. Og der burde det ikke være betalt parkering uansett... 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. juni 2019 Del Skrevet 6. juni 2019 Jeg bruker appen for da slipper jeg å løpe ut for å fylle på mer penger hvis jeg tok på for lite, det skjer alt for ofte på sykehus. Og der burde det ikke være betalt parkering uansett... Det burde nok ikke være betaling på akutten/legevakt. Men det er det Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 6. juni 2019 Del Skrevet 6. juni 2019 Hadde det vært gratis parkering så hadde den vært full hele tiden, og folk ville parkert der for å dra på byen etc. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. juni 2019 Del Skrevet 6. juni 2019 Hadde det vært gratis parkering så hadde den vært full hele tiden, og folk ville parkert der for å dra på byen etc. Kunne da fint fått gratis parkering ifb med timen du har fått på sykehuset. Kanskje ut i fra visse kriterier (dvs du måtte søke om det). 2 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 7. juni 2019 Del Skrevet 7. juni 2019 Det løses så enkelt som at du må validere parkerigen inne på sykehuset for å få bilen ut av parkeringshuset. Bare de med gyldig grunn til å besøke får ut bilen. 2 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 7. juni 2019 Del Skrevet 7. juni 2019 Det er direkte flaut at årets valgkamp domineres av diskusjoner rundt bompenger. 1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. juni 2019 Del Skrevet 7. juni 2019 Det er direkte flaut at årets valgkamp domineres av diskusjoner rundt bompenger.Bompenger er jo noe som irriterer mange, så det er jo ikke rart at det er i fokus. 4 Lenke til kommentar
DirekteDemokrati Skrevet 7. juni 2019 Del Skrevet 7. juni 2019 Kunne da fint fått gratis parkering ifb med timen du har fått på sykehuset. Kanskje ut i fra visse kriterier (dvs du måtte søke om det). Alt de trenger og gjøre er og sette opp automatisk system med sms sammen når de varsler om time eller noe, trenger du parkering. Skriv Ja [skiltnr] til 1881. Så har du gyldig parkering den tiden du skal på besøk der. Burde ikke være betaling på sykehus parkering. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 7. juni 2019 Del Skrevet 7. juni 2019 Det er gratis parkering for blodgivere i Trondheim En oppgir skiltnummeret i skranken Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 7. juni 2019 Del Skrevet 7. juni 2019 Irriterende at jeg ikke får tak i RCM jig til Switch i Norge. Ikke kjenner jeg noen med 3d printer heller. Lenke til kommentar
...... Skrevet 8. juni 2019 Del Skrevet 8. juni 2019 At voksne folk ikke kommer presist og ikke sier ifra når de er forsinket. Nordmenn er helt forbanna ubrukelige når det kommer til normal folkeskikk. 5 Lenke til kommentar
afterall Skrevet 8. juni 2019 Del Skrevet 8. juni 2019 (endret) At voksne folk ikke kommer presist og ikke sier ifra når de er forsinket. Nordmenn er helt forbanna ubrukelige når det kommer til normal folkeskikk. Greit at mange er dårlige når det gjelder dette, men vi kommer likevel ganske godt utav det hvis en sammenligner med folks forhold til tid og nøyaktighet i enkelte sør-europeiske land. Endret 8. juni 2019 av afterall 5 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 8. juni 2019 Del Skrevet 8. juni 2019 At voksne folk ikke kommer presist og ikke sier ifra når de er forsinket. Nordmenn er helt forbanna ubrukelige når det kommer til normal folkeskikk. Helt enig. De sender alltid "Er på vei nå" melding når de akkurat kommer ut av dusjen. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 8. juni 2019 Del Skrevet 8. juni 2019 At voksne folk ikke kommer presist og ikke sier ifra når de er forsinket. Nordmenn er helt forbanna ubrukelige når det kommer til normal folkeskikk. Når det gjelder privatbesøk, så foretrekker jeg folk som kommer sent over de som kommer for tidlig. 2 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 8. juni 2019 Del Skrevet 8. juni 2019 Boikott Gotomypc!!! Først nå oppdaget at de hadde hevet prisene sinnsykt siden nyttår. Faen heller at ikke oppdaget før. Heldigvis er kortet utgått og blir ikke trukket mer. Griske jævler. Må også styre med å finne alternativer nå. ?? Lenke til kommentar
-KooPa Skrevet 8. juni 2019 Del Skrevet 8. juni 2019 Apper som "EasyPark" (og alle de andre). Nei, det blir ikke lettere med parkering. Jo, det er lettere å betale på automaten. Å laste ned en app og opprette en bruker gjør at det blir stress, i sum så går vel stressnivået i null dersom man bruker appen i 5 år. Jo det er mye enklere med easypark. Jeg ventet en god stund før jeg begynte å bruke den, fordi det koster 15% ekstra eller noe. Men nå som nesten alle parkeringsplasser jeg parkerer på har easypark er det mye enklere. Jeg slipper å stå i kø ved automaten og slipper å gå tilbake til bilen og legge lapp i ruta. Ta f.eks. parkeringshuset til Rikshospitalet, hvor man må taste inn bilens registreringsnummer på automaten. Hver gang vi er der, går minst halvparten av folka tilbake til bilen for å sjekke regnr sitt. Da er det vesentlig enklere å åpne appen, evt bekrefte parkeringssone og velge tid. I tillegg kan man forlenge tiden ved behov, noe vi har hatt behov for flere ganger. 1 Lenke til kommentar
kla3torsk1 Skrevet 8. juni 2019 Del Skrevet 8. juni 2019 Når man selger noe på finn, å de vil at man reserverer det for halve kjøpesummen, DET irriterer meg Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 9. juni 2019 Del Skrevet 9. juni 2019 At det faktisk finnes folk som mener at det ikke er en big deal å gi noen aids. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 9. juni 2019 Del Skrevet 9. juni 2019 At journalister og massemedia ikke tar mer ansvar for at dagsorden og nyhetsbildet skal være ordentlig og bærekraftig. Greit nok, de har som oppgave å være vaktbikkje overfor regjeringen og styresmaktene i dette landet, noe som inngår i noe av journalistikken. Men vinklingen på sakene, og hva som blir skrevet om er i mange tilfeller direkte mobbing av politikere. Det er holdninger som blir overført til dagens unge, og mange blir nok skremt vekk fra politikken på grunn av det. Avisene vil ha klikk og følgere, og holdningstunge artikler og agurknyheter er noe som generere klikk. Man skaper et verdensbilde som er urealistisk, og jeg mener at viktigheten av saker blir feilprioritert, f.eks når et signering av en storklubb får kjempeoverskrift, og at X hundre omkomne i en flom kanskje forårsaket av klimautslipp får en liten notis ved margen. Samt at kontroversielle serier og ting, som f.eks Ex On The Beach og Paradise Hotel blir mer og mer synlig, i likhet med den generelle bruken av usunne forbilder med kropper fikset av steroider og plastisk kirurgi. Kan ikke noen se at de er med på oppdragelsen av neste generasjon samfunnsborgere og ledere, og at de ødelegger holdningene og selvbildet til de fleste av dem? 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 9. juni 2019 Del Skrevet 9. juni 2019 Politikk generelt. Its all a game and just an illusion of control. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå