Skosåle Skrevet 25. mai 2019 Del Skrevet 25. mai 2019 (endret) Overskrift: Oljefondet selger cannabis-aksjene https://e24.no/boers-og-finans/oljefondet-selger-cannabis-aksjene/24628085 "Dette er veldig bra. Det ville være etisk forkastelig dersom det norske samfunnet skulle tjene penger på andres lidelse, og jeg mener at vi må fortsette diskusjonen rundt de etiske retningslinjene for oljefondets investeringer. Dette er et steg i riktig retning, sier styreleder Jan Erik Bresil i NNPF" ?♂️ Noen henger virkelig 20 år etter.. For ikke å snakke om den herlige dobbeltmoralismen.. Endret 25. mai 2019 av Skosåle 7 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 25. mai 2019 Del Skrevet 25. mai 2019 Overskrift: Oljefondet selger cannabis-aksjene https://e24.no/boers-og-finans/oljefondet-selger-cannabis-aksjene/24628085 "Dette er veldig bra. Det ville være etisk forkastelig dersom det norske samfunnet skulle tjene penger på andres lidelse, og jeg mener at vi må fortsette diskusjonen rundt de etiske retningslinjene for oljefondets investeringer. Dette er et steg i riktig retning, sier styreleder Jan Erik Bresil i NNPF" ♂ Noen henger virkelig 20 år etter.. For ikke å snakke om den herlige dobbeltmoralismen.. Helt enig med deg. Personlig så mener jeg at cannabis burde bki legalisert. Når det kommer fra "staten", så vet du hva du får, enn om du kjøper via "dealere". 4 Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 26. mai 2019 Del Skrevet 26. mai 2019 Blir forbanna når de bruker jævli ukurante størrelser og spesielle former på tappe- og fylleplugger på girkasser. Får jo åpnet det, etter mye træling og banning, så ikke no problem sånn sett, men går så unødvendig mye tid. Kan ikke bilprodusenter (peugeot/fransk) lære seg å bruke standard størrelser? 1/4 og 3/8 passer fint til sånt. Ikke en helt vill størrelse midt i mellom som ingen normale folk har verktøy til. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 27. mai 2019 Del Skrevet 27. mai 2019 Har samme problem med bunnpluggen til motoren i bilen min. Idiotisk størrelse på hodet. Heldigvis kan den byttes ut med en normal en. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 27. mai 2019 Del Skrevet 27. mai 2019 Colorado tjener mer penger på weed enn alkohol mht avgifter Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 27. mai 2019 Del Skrevet 27. mai 2019 (endret) Jeg orker ikke å henge hvis hver gang vi henger handler samtalen om at jeg ikke tar kontakt, og at vi henger for lite. Det er 100% ren automatikk i vennskap. Man bare er med hverandre helt tilfeldig, uten innsats. Ellers så er det ikke vits Endret 27. mai 2019 av Edgelord 2 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. mai 2019 Del Skrevet 27. mai 2019 Overskrift: Oljefondet selger cannabis-aksjene https://e24.no/boers-og-finans/oljefondet-selger-cannabis-aksjene/24628085 "Dette er veldig bra. Det ville være etisk forkastelig dersom det norske samfunnet skulle tjene penger på andres lidelse, og jeg mener at vi må fortsette diskusjonen rundt de etiske retningslinjene for oljefondets investeringer. Dette er et steg i riktig retning, sier styreleder Jan Erik Bresil i NNPF" ♂ Noen henger virkelig 20 år etter.. For ikke å snakke om den herlige dobbeltmoralismen.. Så alle nordmenn skal tape store summer på grunn av Jan Erik Bresils personlige overbevisning? Dét er etisk forkastelig, det. 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 27. mai 2019 Del Skrevet 27. mai 2019 Billie Eilish skal være så jævli quirky. Fettstygg musikk og 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 27. mai 2019 Del Skrevet 27. mai 2019 Talentløse targeted ads. Sjekka en el-sparkesykkel av nysgjerrighet. Påfølgende reklamer som kommer: "EL-SPARKESYKKEL!!! EL-SPARKESYKKEL!!! EL-SPARKESYKKEL!!! EL-SPARKESYKKEL!!! EL-SPARKESYKKEL!!! EL-SPARKESYKKEL!!! EL-SPARKESYKKEL!!! EL-SPARKESYKKEL!!! EL-SPARKESYKKEL!!!EL-SPARKESYKKEL!!!EL-SPARKESYKKEL!!!EL-SPARKESYKKEL!!! EL-SPARKESYKKEL!!!EL-SPARKESYKKEL!!! EL-SPARKESYKKEL!!! EL-SPARKESYKKEL!!! EL-SPARKESYKKEL!!! EL-SPARKESYKKEL!!!EL-SPARKESYKKEL!!!EL-SPARKESYKKEL!!!EL-SPARKESYKKEL!!!EL-SPARKESYKKEL!!!EL-SPARKESYKKEL!!!EL-SPARKESYKKEL!!!EL-SPARKESYKKEL!!!EL-SPARKESYKKEL!!!EL-SPARKESYKKEL!!!EL-SPARKESYKKEL!!! Algoritmen bomma totalt, jeg skal jo ikke ha det. HAHA. Lær dere litt mer triks. 7 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 29. mai 2019 Del Skrevet 29. mai 2019 At journalister og aviser kommer billig unna med å slenge ut påstander uten hold som befolkningen tar skade av. De er klar over at det er null hold i det de skriver, de skriver om disse sakene om og om igjen med grufulle overskrifter så folk skal føle seg tvunget til å kjøpe. 4 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 29. mai 2019 Del Skrevet 29. mai 2019 (endret) Politikere og Journalister blir lite forfulgt på noe, fordi man vet de har talegaver, evnen å sno seg unna, og alltid et apparat i ryggen.Egentlig er det de som ruler. Så ja, vi må nesten bare gjøre våre egne vurderinger. Derfor medier om Resett o.l. kom på banen. Det er litt greit syns jeg. Endret 29. mai 2019 av Delvis 2 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 29. mai 2019 Del Skrevet 29. mai 2019 Taleevne? Journalister nå for tiden har ett mye lavere nivå generelt sett enn det var før i tiden, en uheldig utvikling med internett dessverre. Det er vel ett av yrkene som lider mest under moderne tider. Folket er hjernevasket. Desken bestemmer hva som kommer ut, hvis desken har en mening i saken så kan du banne på at en motsatt mening ikke blir publisert. Nå handler det om sjokkfaktor, ikke fakta. 3 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 29. mai 2019 Del Skrevet 29. mai 2019 Nettbanken som er så tungvint å bruke Gikk ikke an å endre på regningen på mobilen så logget på PCn Forandret så på summen og satte regningen til å betale i dag, ERROR, må bruke en annen funksjon for å betale i dag, hvor en ikke kan forandre beløpet, så da ble det å først forandre beløpet, godkjenne med BankID, dertter å bruke den andre funksjonen, og godkjenne med BankID. 3 ganger måtte det godkjennes med BankID... 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 29. mai 2019 Del Skrevet 29. mai 2019 Kunne du ikke bare slettet den, og lagt inn en ny med nytt beløp? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 29. mai 2019 Del Skrevet 29. mai 2019 Kunne du ikke bare slettet den, og lagt inn en ny med nytt beløp? Var en efaktura Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 29. mai 2019 Del Skrevet 29. mai 2019 Mennesker. Man må faen meg ha tålmodighet fra en annen verden for å jobbe med folk. Ikke noe for meg. 4 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 29. mai 2019 Del Skrevet 29. mai 2019 (endret) Mennesker. Oh yes.... Endret 29. mai 2019 av Skogslik 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 29. mai 2019 Del Skrevet 29. mai 2019 Den gode laksen i Norge blir solgt til utlandet mens vi står igjen med oppdrettsfisk fullt av antibiotika. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 29. mai 2019 Del Skrevet 29. mai 2019 Billie Eilish skal være så jævli quirky. Fettstygg musikk og "Fettstygg musikk" Er du gæren Edgelord, eller? Jeg er selv fan av Billie Eilish. Har hørt på debutalbumet "WHEN WE ALL FALL ASLEEP, WHERE DO WE GO?", og noen få sanger fra EP-en "dont smile at me". Hun har veldig mange bra sanger. "bad guy" er den aller beste. De mest følelsesladde jeg har hørt så langt er "when the party's over" og "i love you". Beklager at jeg bryter inn. Jeg kommer tilbake med noe mere ting som irriterer så grenseløst! 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. mai 2019 Del Skrevet 29. mai 2019 At flere og flere blir vaksinemotstandere, tror på flat jord og er for å gjøre abort ulovlig. Hva skjer med verden? 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå