Delvis Skrevet 15. mai 2019 Del Skrevet 15. mai 2019 Der slumpet jeg over et godt eksempel på noe. Når kvinner ser på meg med sånt smil og utrykk som hun på bildet. Har skjedd ofte. Gjør at jeg føler meg utrolig ukomfertabel og teit. Takler det ikke. 1 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 15. mai 2019 Del Skrevet 15. mai 2019 Folk som sitter og jokker beinet sitt opp og ned som en kanin og rister hele huset. Takler ikke at folk gjør det, hvorfor ikke løpe deg en tur hvis du absolutt skal være så rastløs.De tenker ikke over det selv. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 15. mai 2019 Del Skrevet 15. mai 2019 Jeg tar Magnesium nettopp for å hindre det (Rastløse ben), men det skjer innimellom for det Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 16. mai 2019 Del Skrevet 16. mai 2019 Jeg stikker til statene for å skyte Trump og noe Alabama folk. Snakkes 3 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 16. mai 2019 Del Skrevet 16. mai 2019 Å gud så kjedelig de har gjort programmering de siste årene her. De der jævla nye "standarder" kan de egentlig bare dra til helvete med. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 16. mai 2019 Del Skrevet 16. mai 2019 Skulle få 2 Weber griller levert i dag. Kjøpt på elkjøp, levert av bring. Den ene grillen står som utlevert uten at de har ringt i forkant slik de skulle, og det står ingen grill utenfor her. Noen som har fått seg en gratis grill? Den andre grillen står visst ikke på kjørelisten på bilen i dag. Er det mulig ... Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 16. mai 2019 Del Skrevet 16. mai 2019 Skal man grille til 17. Mai så bestiller man måneder i forveien eller drar på butikken og handler 2 Lenke til kommentar
m20k Skrevet 16. mai 2019 Del Skrevet 16. mai 2019 Irriterer meg over at jeg ikke har en jobb som Judge Judy hvor jeg kan skrike og si akkurat det jeg tenker til kunder jeg ikke liker i stede for å smile og være glad mot frekke kunder. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. mai 2019 Del Skrevet 16. mai 2019 At prinsessa og den nye gubben er på forsider overalt. Begynner å bli møkk lei. 5 Lenke til kommentar
...... Skrevet 16. mai 2019 Del Skrevet 16. mai 2019 At prinsessa og den nye gubben er på forsider overalt. Begynner å bli møkk lei. De fortjener all kritikk de får. Håper hun mister tittelen. De driver med kvakksalveri, og spesielt det sjaman-idioten sier om leukemi er forkastelig. 6 Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 16. mai 2019 Del Skrevet 16. mai 2019 Vel, fyren har jo gjenoppstått fra døde da. Det mest foruroligende er for meg at den norske eliten og PST forventer at vi skal støtte slikt kvakksalveri bare fordi det kommer fra dem. Norge har gått feil vei. Selv nå sitter de nok og ergrer seg over at den svært vakre mannen sitter og skriver slikt om våre ærede kongelige.. Lenke til kommentar
...... Skrevet 16. mai 2019 Del Skrevet 16. mai 2019 (endret) https://www.firda.no/nyheiter/gaular/17-mai/nina-sofie-34-om-dugnad-tek-gjerne-mi-torn-den-dagen-eg-ikkje-spring-jojo-mellom-bleieskift-amming-og-soving/s/5-15-812921 Ja vel, så bare fordi dere har valgt å få barn skal andre uten barn gjøre jobben? Det er helt frivillig å få barn. Edit: Småbarnsmor mener småbarnsfamilier ikke bør måtte stille på dugnad. Endret 16. mai 2019 av DKC 3 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 16. mai 2019 Del Skrevet 16. mai 2019 (endret) Tror du folk abonnerer på Firda eller? Endret 16. mai 2019 av Sexylubb1 7 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 16. mai 2019 Del Skrevet 16. mai 2019 Jævla lokalaviser med paywalls.. 4 Lenke til kommentar
...... Skrevet 16. mai 2019 Del Skrevet 16. mai 2019 Trodde saken var åpen. Hun mener ihvert fall at småbarnsfamilier bør slippe dugnad. 1 Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 16. mai 2019 Del Skrevet 16. mai 2019 At prinsessa og den nye gubben er på forsider overalt. Begynner å bli møkk lei. Hun er ikke noen prinsesse, de kunne bare tatt fra henne tittelen med en gang. Blir ikke Håkon konge så er det bare å forkaste hele kongehuset. Mærta får gjøre som hun vil. 2 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 16. mai 2019 Del Skrevet 16. mai 2019 For noe surr hele greine, verden er dritt, enkelt og geit. Folk som stresser med og være moralske,snille og stresser med protester om alt mulig. Null mening, alt er dritt, og blir mer dritt. Ler meg i hjel til jeg ligger i graven. 2 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 16. mai 2019 Del Skrevet 16. mai 2019 Irriterer meg over å være så sliten over innlevert masteroppgave at jeg ikke klarer å være lykkelig, lettet og stolt for å ha innlevert. Trodde jeg skulle løpe rundt i gatene, lykkelig for å være ferdig og være "fri", men jeg føler meg rett og slett litt "tom" og "oppbrukt." Men det går nok over 4 Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 16. mai 2019 Del Skrevet 16. mai 2019 Gratulerer med innlevert homie! 2 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 16. mai 2019 Del Skrevet 16. mai 2019 Gratulerer med innlevert homie! Takk så masse! Da er det å vente ca. 6,5 uke på sensur, da...prøve å ikke tenke på oppgaven osv. Har drømt om oppgaven hver natt etter innlevering 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå