Datasmurf Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 At det ikke ble noe av dette. -_- Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Derfor man har stor harddisk og Winamp. Oppfordrer du til piratvirksomhet eller ? Irriterer meg at det begynner å bli sånn passe glatt ute for tiden Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 At det ikke ble noe av dette. -_- Takk gud. 4 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Den nye Youtube layouten er helt latterlig stygg. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Nynorsk-tråden. Bare de holder seg der, så er det greit. Jævla spynorsk. 1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Nynorsk-tråden. Bare de holder seg der, så er det greit. Jævla spynorsk. Må du gje deg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Nynorsk-tråden. Bare de holder seg der, så er det greit. Jævla spynorsk. Kvifor likar ikkje du nynorsk? Det er jo eit slikt vakkert språk! 1 Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Tvangsforing på ungdomsskole og vgs. skulle vel si det meste Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Eg vart tvangsfóra bokmål, betyr ikkje at eg hatar bokmål. Eg trur du ikkje likar å ikkje få noko til! Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Hva du liker eller ikke liker gir jeg beng i. Hva du tror eller ikke tror er irrelevant. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Eg vart tvangsfóra bokmål, betyr ikkje at eg hatar bokmål. Eg trur du ikkje likar å ikkje få noko til! Jeg HATER nynorsk og om du har et problem med det kan du rykke og reise! 1 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Om du hater nynorsk så intenst er det vel strengt talt du som bør ryke og reise, i og med at forumet tillater begge målformer. 1 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Fant nettopp en på Face som hadde den gravide magen sin som profilbilde. Jævelig lei Amelie for tiden også Lenke til kommentar
Haygon Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) Når jeg sitter på spotify å hører på den råe sangen kommer det plutselig en eller annen homo å gauler typisk mainstream drittpopmusikk i reklamene og ødelegger hele humøret. Endret 20. januar 2011 av Haygon Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Når jeg sitter på spotify å hører på den råe sangen kommer det plutselig en eller annen homo å gauler typisk mainstream drittpopmusikk i reklamene og ødelegger hele humøret. Få deg spotfiy premium. Problem solved. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Fant nettopp en på Face som hadde den gravide magen sin som profilbilde. Jævelig lei Amelie for tiden også Ting som irriterer. Face. FACE. F A C E. Det heter facebook. Eventuelt Facebook. I verste fall FB, og det vil folk fortsatt forstå. Face betyr ansikt. Ja,det er irriternde at folk legger ut bilder på ansiktet, spesielt på ditt eget ansikt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Den nye profilen og alle forandringene på face. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Fant nettopp en på Face som hadde den gravide magen sin som profilbilde. Jævelig lei Amelie for tiden også Ting som irriterer. Face. FACE. F A C E. Det heter facebook. Eventuelt Facebook. I verste fall FB, og det vil folk fortsatt forstå. Face betyr ansikt. Ja,det er irriternde at folk legger ut bilder på ansiktet, spesielt på ditt eget ansikt. Kaller det Facern, jeg. Høres litt hipt og groovy ut liksom. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Om du hater nynorsk så intenst er det vel strengt talt du som bør ryke og reise, i og med at forumet tillater begge målformer. Nei, for det er min mening! Og om du er uenig med meg kan du også ryke og reise! 2 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Jeg HATER nynorsk og om du har et problem med det kan du rykke og reise! wat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå