Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

BYSTANDERS.

Jævla mannskjit-folk på andre sida av gata, som går rett forbi en gammel fyr som strever med å karre seg oppover rullestolrampa til kjøpesenteret.

Og dere, på min side av gaten, som står der og glaner i det han ikke greier mer.

Jeg er IKKE en av dere. Jeg bryr meg jo ikke om denne ukjente mannen, men bare for å ikke være en av dere med vacant heads, så løper jeg over veien for å hjelpe.

Zombies. Roboter. Æsj æsj æsj æsj ÆSJ. black mirror IRL

Jeg bare venter på en dag det skjer noe virkelig kult og farlig hvor jeg kan ta svalestup og gripe inn. Verden er jo så faens kjedelig til vanlig.

Endret av Edgelord
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

Bret Hart tjente nok godt som wrestler men det hadde sin pris : sparket i hodet i en kamp....måtte gi seg pga dette , stadig borte fra familien på høst-takkefest o.l , wrestlere er jo hele tida på reisefot)

Lenke til kommentar

John Wick 3 kommer på kino i Norge 31. Mai

I Sverige så er det premiere 15. Mai

Hadde lagt den til på kalenderen 16. Mai, som er datoen i USA, så det blir nok å vente på Blu-Ray igjen, eller dra til Sverige..

John Wick 3 blir bra. De to foregående var bra action.

Savner også en ny Jack Reacher-film. 

Men må se Avengers: Endgame først.

Lenke til kommentar

John Wick 3 blir bra. De to foregående var bra action.

Savner også en ny Jack Reacher-film. 

Men må se Avengers: Endgame først.

Blir garantert bra, men klarer jeg å vente til 31. Mai, så klarer jeg å vente på Blu-Ray

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Vg og Dagbladet med "klikksak" med tydelig overslrift og bilde om nattens got-episode. Gi faen!

Lenke til kommentar

Så finn på noe annet enn å vente da? En hobby?

Jeg kjeder meg seriøst aldri. Kunne lett ha sittet inne i leiligheten min helt alene i minst et par uker, uten å kjede meg et sekund.

Endret av Skurupu
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Bret Hart tjente nok godt som wrestler men det hadde sin pris : sparket i hodet i en kamp....måtte gi seg pga dette , stadig borte fra familien på høst-takkefest o.l , wrestlere er jo hele tida på reisefot)

Gikk ikke så bra med broren hans heller.

Mange av de wrestlerne betaler en pris for jobben. Vet ikke akkurat hvordan det er i dag, men før var det jo mange som måtte bukke under for industrien. Et eksempel er jo Chris Benoit.

Man trener ekstremt mye, får mye juling, tar steroider for å bli stor, dop og alkohol + reseptbelagte piller mot alt mulig, som i en cocktail gjør at kroppen utsettes for et voldsomt stress. Til slutt er det noe som må gi etter. Og så er det jo reisedager og slikt i tillegg som gjør det vanskelig å ha et normalt liv utenom.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Forbanna fellesutstyr/låneutstyr.
Enten er det av dårlig kvalitet, eller så er det ødelagt, eller så er det noen andre som bruker akkurat det jeg også trenger.

Skal man ha noe gjort, så kjøp utstyret selv.
Alltid noe surr hvis man skal bruke felles ustyr eller låne av andre. Jeg har ikke tid til å vente på andre, og ønsker ikke å ødelegge meg selv eller tingene mine på at andre driter i vedlikehold.
(Vedlikehold av felles-ting er stort sett alltid dødfødt.)

(Edit: Skriveleif.)

Endret av KalleKanin
Lenke til kommentar

Det der skjer fordi de er drittsekker uten tanke for andre, ikke fordi de er hundeeiere. Er nok de ytterst få som er så fucka i hodet

Det er jo helt sant. Skal ikke dømme hundeeiere generelt pga sånt. Skulle skrevet visse hundeeiere.

• Liker 2
Lenke til kommentar

At jeg ikke kan gjøre noe helt minimalt med maling, uten å få på meg. Nå fikk jeg et par flekker på buksa og måte hive den i vaskemaskinen.
Skulle bare pensle på et par små merker på en skapdør.

(ps. var ikke en homoskapdør altså, hvis noen tror det )

Endret av Delvis
Lenke til kommentar

Jeg har nylig operert i munnen. Trakk begge fortennene mine, og fikk transplantert ben inn i benstrukturen over tennene.

Det jeg irriterer meg over nå, er at jeg var nødt til å skru av Bob Dylan på grunn av smerter. Det er komplett umulig å ikke synge med!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...