WeirdFace Skrevet 28. april 2019 Del Skrevet 28. april 2019 Nettaviser som skriver en overskrift om at "Har du noen slike, så kan du sitte på en ekstremt stor FORMUE uten å være klar over det!!" og så viser dem ett bilde av for eksempel noen veldig vanlige Pokemon-kort, gammelt Ninento/gameboy-utstyr eller Harry Potter-bøker, eller noe annet som ganske mange nordmenn sannsynligvis eier litt av. Slike skriverier kan sannsynligvis generere temmelig mange sånne "klikk" til nettavisene. Men klikker noen på artikkelen for å lese mer, så viser det seg å være ett helt ekstremt sjeldent samleobjekt som det bare ble trykket for eksempel noen få hundre (eller kanskje ett par tusen) eksemplarer av på verdensbasis. Når de skriver i selve overskriften at "Har du noen slike" med bilder av de aller vanligste eksemplarene som sannsynligvis har solgt millioner i hele verden, så gir jo det selvfølgelig inntrykk av at dette er gjenstander som ekstremt mange nordmenn sannsynligvis også sitter på. 4 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 29. april 2019 Del Skrevet 29. april 2019 Og hvor lite informasjon jeg fikk med hjem fra sykehuset. Dvs., ingenting. *Vær så god, nå har vi operert kneet ditt, sees om tre måneder! Du må btw ta ut stingene på et vis om to uker* https://film.oslomet.no/sykepleie-fjerne-suturer-sting Sparer deg 300 kr. 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 29. april 2019 Del Skrevet 29. april 2019 Ja, sånt gjør man lett på egen hånd. Har gjort det flere ganger selv. Men gå til legen om stingene blir inngrodde, eller hvis du føler du trenger oppfølging dersom det er smertefult, rødt, infisert, osv. Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 29. april 2019 Del Skrevet 29. april 2019 Oppringt av indisk microsoft support, sa flere ganger jeg har linux men han insisterte på at jeg hadde windows.. 2-3 ganger i uken jeg får dette, må finne en måte og trolle de bedre på. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 29. april 2019 Del Skrevet 29. april 2019 (endret) https://trd.by/aktuelt/2019/04/29/Unders%C3%B8kelse-Stor-aksept-for-fyllesyke-kollegaer-18923367.ece – Det er uakseptabelt at så mange mener det er greit å stille på jobb i en tilstand som kan gå utover arbeidsprestasjoner, kvalitet og ikke minst sikkerhet, sier administrerende direktør Jon Sandens i Byggenæringens Landsforening. Det er fordi du er en KJEDELIG drittperson som ingen liker! Endret 29. april 2019 av Edgelord 1 Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 29. april 2019 Del Skrevet 29. april 2019 Trøster det deg om jeg er en jovial artigkar hvis jeg mister en betongkloss i hodet ditt pga. bakrus? 4 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 29. april 2019 Del Skrevet 29. april 2019 "Jeg selger mitt GULLNUMMER!! 1 MILLION KRONER!!!!" (+47) 883 46 144... Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 30. april 2019 Del Skrevet 30. april 2019 Har sår på mange plasser og aner ikke hvor jeg har fått de Tipper jeg har fått halvparten/mesteparten på arbeid, men legger ikke merke til de før jeg dusjer og de svir. Lenke til kommentar
Dilemma Skrevet 30. april 2019 Del Skrevet 30. april 2019 Syklister i veibanen som svinger opp på fortauet rett før et kryss, slik at de kan sykle over fotgjengerfeltet i den tro at det gir dem forkjørsrett. 5 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 30. april 2019 Del Skrevet 30. april 2019 Folk som tror de er så jævla spesielle fordi de ikke ser på Game of Thrones eller Avengers. "Jeg bryr meg ikke om disse tingene, men jeg klarer ikke å holde kjeft om dem" 3 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. april 2019 Del Skrevet 30. april 2019 Vandaler. Noen har ødelagt nye fine gatetrær for kr 50 000 i Haugesunds hovedgate. De er blitt filmet heldigvis, og får sjansen til å ordne opp før de anmeldes. Ja det er bare trær, men hva har trærne gjort dem? Noen syns det var så trist at de gråt.og jeg forstår dem. Man skal ikke ødelegge fine ting, det bør slås ned på. 5 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 30. april 2019 Del Skrevet 30. april 2019 (endret) "Jeg selger mitt GULLNUMMER!! 1 MILLION KRONER!!!!" (+47) 883 46 144... Mange på jobben min har gullnummer, da de jobbet i telekombransjen på 90-tallet og kunne velge selv. Ingen mener selv at numrene deres er noe verdt, men det er helt syke nummer, noen med fem, seks nuller. Jeg skjønner ikke meg på folk som sitter på ca 100.000 potensielle kroner og bare "næh" Endret 30. april 2019 av Edgelord 1 Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 30. april 2019 Del Skrevet 30. april 2019 Folk som kaller kabler for ledninger. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 30. april 2019 Del Skrevet 30. april 2019 Butikker (Rema) som stort sett bare selger oppskåret brød De hadde ~100 oppskåret brød av den typen jeg kjøper, men ikke uskjært Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 1. mai 2019 Del Skrevet 1. mai 2019 Når det regner hele døgnet Hadde vært en fordel om det kun hadde regnet om natten eventuelt at det regner mye i korte perioder 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. mai 2019 Del Skrevet 1. mai 2019 Ikke når du hovedsakelig jobber utendørs. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 1. mai 2019 Del Skrevet 1. mai 2019 Men for oss som jobber en del utendørs så gjør regnværsdagene at man bare setter mer pris på solværsdagene. Lenke til kommentar
...... Skrevet 1. mai 2019 Del Skrevet 1. mai 2019 Regn er fantastisk. Altfor lite av det på Østlandet. 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. mai 2019 Del Skrevet 1. mai 2019 At man ikke kan bestille levert til butikk hos Elkjøp ( når noe ikke er på lager i butikken), slik man kan hos Power. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå