djgudleif Skrevet 23. april 2019 Del Skrevet 23. april 2019 Jeg vedder alt jeg har på at du kommer løpende etter hjelp den dagen du trenger det. Det har jo ikke noe med saken å gjøre, og slike impulser som følge av en trang til å overleve er ikke noe jeg har kontroll over heller. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 23. april 2019 Del Skrevet 23. april 2019 Ikke her, kan hende Adblock blokkerer det. https://adblockplus.org/ Hverken adblock elle uorigin funker mot denne pesten. Lenke til kommentar
...... Skrevet 23. april 2019 Del Skrevet 23. april 2019 Leser kun nyheter på mobilen, og har adblock på nettleseren der. Men funker ikke mot den skiten nei.. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 23. april 2019 Del Skrevet 23. april 2019 Irriterer meg at jeg kjeder meg, og ikke får hørt på musikk... Irritert på at jeg bestilte varer i påsken, ligger sikkert på bunnen av påske bestillinger.. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 23. april 2019 Del Skrevet 23. april 2019 (endret) Livet mitt rakner - men bonus, feriepenger, skattepenger, spillejobber, saksøkt-penger og lønn "akkumuleres" ikke før til sensommeren og da er jeg ca halvmillionær. Hvis alt går som det skal. Innen den tid så er alt et økonomisk helvete akkurat nå. Jeg trenger egentlig disse pengene nå tvert. Endret 23. april 2019 av Edgelord Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 23. april 2019 Del Skrevet 23. april 2019 Forbaskede hjulskift og styret rundt det. Lurer på å bestille dekkhotell, selv om det er dyrt. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 23. april 2019 Del Skrevet 23. april 2019 Dekkhotell trenger ikke være dyrt, om en drar litt utenom bykjernen, ikke at jeg bruker sånt, da det tar meg 10 minutter å bytte om Tar mye lengre tid å vaske bilen Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 23. april 2019 Del Skrevet 23. april 2019 10 minutt ?? Da er du god. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. april 2019 Del Skrevet 23. april 2019 Synes du skal filme det. 5 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 24. april 2019 Del Skrevet 24. april 2019 Dekkhotell er vell mer for folk som bor veldig trangt mitt i byen og ikke har plass til å lagre 4 store hjul året rundt. Kanskje de ikke har egen parkeringsplass heller, så slikt blir komplisert. Selve arbeidet med å skifte dem er jo ikke rare greiene. Trur ikke jeg er så langt unna 10 minutter selv, dersom man ikke teller med forberedelsene med å finne frem dekkene og værktøy. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 24. april 2019 Del Skrevet 24. april 2019 Kan legge på 10 minutter om jeg skal telle med henting av dekk og trekke fra 5 minutter på byttingen Verktøy har jeg i bilen, inkludert muttertrekker 6 muttrer per hjul og bruker maks 1 minutt per hjul Lenke til kommentar
DirekteDemokrati Skrevet 24. april 2019 Del Skrevet 24. april 2019 Fjern disse random helligdagene, kan ikke dra til østen i en uke. Bruker jo halve tiden på fly. Få bryr seg om helligdagene, de bryr seg om fri. Så få samla de opp i ferie så man kan ta de ut når det passer. 2 Lenke til kommentar
DirekteDemokrati Skrevet 24. april 2019 Del Skrevet 24. april 2019 10 minutt ?? Da er du god. 10minutt er vel ca det jeg bruker og, har kompressor så det går kjapt. Har ikke bukk i hjemme garasjen da. Ellers sku jeg klart det enda kjappere Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 24. april 2019 Del Skrevet 24. april 2019 At apetitten stikker av med kulden Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 24. april 2019 Del Skrevet 24. april 2019 Ble forbikjørt av en i8 BMW i en 70-sone, alle kjørte 65 km/t~ Kjørte forbi 5-6 biler i en krapp sving på Klyve der.. Holdte på og frontkollidere med en buss og kjørte nesten ned en hjort.. Ikke sikker på hvorfor han kjørte så jævlig aggressivt men han var en idiot garantert, fikk kun lest ZZ 21 på bil skiltet, tenker fortsatt på hvor hardt han "tailgate't" meg og de foran han var bak.. Jævla idioter man ser på veien blir bare større og større.. Å jeg har ikke hatt lappen i mer enn 2 år engang! Finnes vel verre -_-' 2 Lenke til kommentar
...... Skrevet 24. april 2019 Del Skrevet 24. april 2019 (endret) Slikt ser man altfor ofte dessverre. Var en sånn selv like etter jeg fikk lappen, men når jeg var første person til et ulykkessted som 21-åring stoppet jeg tvert. Må være helt jævlig å dø på den måten det ikke er helt momentant. Interessant at det som regel er 18-åringer og menn 40+ som kjører gris. Endret 24. april 2019 av DKC Lenke til kommentar
...... Skrevet 25. april 2019 Del Skrevet 25. april 2019 Lise (31) sparer 350.000 kroner i året "Lise Vermelid Kristoffersen satte seg som mål å bli raskest mulig gjeldfri. Det klarte hun i en alder av 31 år. Her er hennes og to andre pengebloggeres beste tips til hvordan man kan kutte hverdagskostnadene - og spare tusenvis av kroner." Saken er låst bak VG+ Hvor idiot går det an å være? https://www.vg.no/forbruker/i/P9gwQz/lise-31-sparer-350000-kroner-i-aaret?utm_source=vgfront&utm_content=row-2 3 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 25. april 2019 Del Skrevet 25. april 2019 (endret) Okei så jeg bruker ikke Facebook så mye, men tenkte å browse en side for fotoamatører. Selv om det er amatørfoto så skal det vel være noe slags tanke bak bildene tenker jeg. Så kommer dette her da Altså dette bildet er tatt mens man sitter med telefonen, faen altså. Er jo papir der også? Det er for dårlig. Facebook er så jævla ukritisk sted. På alle gruppene og sidene er tante Magda også med. Endret 25. april 2019 av Edgelord 2 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 25. april 2019 Del Skrevet 25. april 2019 (endret) Blir mindre og mindre folk som stopper fordi folk missbruker nødblinken Du trenger ikke bruke nødblink når du svinger inn på en lomme for å snakke i telefonen! Du trenger heller ikke å bruke nødblink når bilen stopper og du klarer å komme deg til en lomme, hvor du selv ringer og venter på hjelp Jeg ser alltid folk med nødblink når jeg er ute å kjører, men ingen av de trenger hjelp.. (nei jeg har ikke spurt, men i idet jeg kjører forbi så sitter de i mobilen) Jeg "ser fram" til den dagen en person svinger av, slår på nødblinken og dør på stedet fordi ingen hjelper Endret 25. april 2019 av Dubious Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå