Xaopling Skrevet 16. april 2019 Del Skrevet 16. april 2019 Folk som stopper i toppen / bunnen av rulletrapper filosoferer over hvilken retning som er det beste valget. 3 Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 16. april 2019 Del Skrevet 16. april 2019 Eller det første skrittet inne i et senter eller en butikk. Møtte ei dame i butikken her forleden dag, middelaldrende pluss, mellom frysediskene med seg selv og handlevogn på tverra mens hun grublet over middagsvalget. Jeg gikk rundt. Disken altså, ikke henne. 4 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. april 2019 Del Skrevet 16. april 2019 Tekniske problemer. Går faen ikke an å ta den fergen. Jeg er så lei. Tatt den for ofte, er alltid noen problemer. Kom ikke med fergen nå fordi forrige avgang ble kansellert og de bilene skulle med. Skulle sniket. Aha. Noen annerledes ferger med nordlendinger som mannskap. Hvorfor har de gjort det, hva skjedde med Fjord 1? Det gikk uten problem i dag da hvertfall. Lenke til kommentar
Populært innlegg Tåkefyrste Skrevet 16. april 2019 Populært innlegg Del Skrevet 16. april 2019 Eller det første skrittet inne i et senter eller en butikk. Møtte ei dame i butikken her forleden dag, middelaldrende pluss, mellom frysediskene med seg selv og handlevogn på tverra mens hun grublet over middagsvalget. Jeg gikk rundt. Disken altså, ikke henne. Jeg bruker bare å ta tak i handlevognen til slike å flytte dem. Fått noen stygge blikk, men såpass får de pinadø tåle når de tror de er helt alene på kjøpesenteret. 12 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. april 2019 Del Skrevet 17. april 2019 Det gjør jeg også, med stor glede. Favoritten min er de som setter handlevognen i køen, også går de å finner noe i hyllen som de har glemt. Når de kommer tilbake har jeg flyttet handlevognen deres ut av køen. Å, det bare elsker jeg! 6 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. april 2019 Del Skrevet 17. april 2019 Ja de kjerringene er i veien støtt. Stiller seg foran et sted med både korg og den svære ræva seg i bredden, og kan bli stående å sperre for noe i evigheter. Eller sperrer passasjer. Har gitt opp sånne egentlig, de får bare ta seg ut. Går et annet sted i mellomtiden. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 17. april 2019 Del Skrevet 17. april 2019 (endret) Mennesker som kjører sikksakk i rushkø irriterer meg. Jeg forsøker å tenke på at de muligens har det veldig travelt, hente barn i barnehagen og lignende, slik at jeg kan beholde fatningen. Men jeg vet innerst inne at de er av den typen som kun tenker på seg selv og sniker så fort muligheten byr seg. De er også av den typen som parkerer på "familie p-plass" når de kjører alene. Endret 17. april 2019 av Psykake 4 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 18. april 2019 Del Skrevet 18. april 2019 At google duo bare later som den ringer. Er drit lei av å prøve å ringe noen, for så og få høre at de ikke fikk annet enn en tapt anrop notifikasjon. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 18. april 2019 Del Skrevet 18. april 2019 (endret) Irriterer meg over de som klikker I VINKEL i kommentarfeltene i landets største aviser, under artikler hvor hun svenske miljøforkjemperen er nevnt. Interessant observasjon. Mange av de er menn, 50+, med usedvanlig mange thailandske damer i vennelista. Endret 18. april 2019 av Psykake 4 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 18. april 2019 Del Skrevet 18. april 2019 Ikke noe kjekt med slike kommentarer, men folk som preiker som om dommedag er rett rundt hjørnet og stiller fullstendig urealistiske krav kan du spare meg for. 3 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 18. april 2019 Del Skrevet 18. april 2019 Hater når panteautomaten blir full og man fortsatt har igjen noen flasker, så når man henter noen for å tømme automaten så tror de bak deg i køa at de skal få pante sine flasker først fordi du var borte i 2 sekunder? Glem det. Neste gang skal jeg bare stå der så får de bak meg hente noen til å tømme. 4 Lenke til kommentar
...... Skrevet 18. april 2019 Del Skrevet 18. april 2019 Det skjer nesten alltid når jeg panter også. Pluss at det sitter ei hissig tiggerkjerring utenfor butikken og nærmest river i posene når man er på vei inn i butikken. 4 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 18. april 2019 Del Skrevet 18. april 2019 NRK bør støttes på betingelsen av at de holder seg unna realityshows og annet som ødelegger ungdommen. Amen to that. Disse kan greit holde seg til viafree og alt søppelet på den dynga. 4 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 18. april 2019 Del Skrevet 18. april 2019 Helt enig. Men NRK lager jo faktisk realityshows. Det burde de slutte å bruke (våre) penger på. Lenke til kommentar
Xaopling Skrevet 19. april 2019 Del Skrevet 19. april 2019 Når russen kommer før telehiven, 2 Lenke til kommentar
...... Skrevet 19. april 2019 Del Skrevet 19. april 2019 Altså, slike helsebloggere er noe av det verste som finnes. Det er påske for helvete, la folk knaske litt Kvikk-Lunsj og anna godis i fred og ro. https://www.nrk.no/vestfold/desiree-lager-sunt-paskegodteri-som-barna-elsker-1.14514438 4 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 20. april 2019 Del Skrevet 20. april 2019 Familien klarte å bestille feil måned på utreisedato til fly til USA. Snakket med kundeservice i dag hos Ticket, ikke mulig å endre datoene ... 20k rett ut vinduet. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 20. april 2019 Del Skrevet 20. april 2019 Det er irriterende. Særlig når man har spikket og spart lenge. Jeg har selv noia for billettbestillinger. Må sjekke datoer og tidspunkter og flytider, at navn er stavet korrekt, at fødselsdatoer er korrekt. Verste er de som skal ha passnummeret også. Når man bestiller på familie på 2 voksne og 3 barn = stress deluxe 1 Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 20. april 2019 Del Skrevet 20. april 2019 At alle må betale for NRK nå. Jeg ser ikke på TV, har ikke gjort det på minst 15 år. NRK er bare dritten og jeg synes de som vil ha det er de eneste som skal betale for det. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 20. april 2019 Del Skrevet 20. april 2019 At alle må betale for NRK nå. Jeg ser ikke på TV, har ikke gjort det på minst 15 år. NRK er bare dritten og jeg synes de som vil ha det er de eneste som skal betale for det. Kan vel ikke fakturere en kunde for noe kunden ikke har bestilt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå