djgudleif Skrevet 12. april 2019 Del Skrevet 12. april 2019 (endret) Folk som selger brukte joller til 50.000, når man nesten får daycruiser til den prisen. Det er åpenbart noe jeg ikke forstår her. Tvert det flyter så er det dyrt, selv om det ikke kan brukes til fart, hard sjø eller noe. Endret 12. april 2019 av Edgelord 2 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 12. april 2019 Del Skrevet 12. april 2019 Jeg irriterer meg over at jeg ikke får sett Nrk... Må skaffe meg Vpn for å få sett. Før ga jeg blaffen i norsk tv, men nå som jeg ikke bor i Norge, så må jeg ha det, for å følge med litt. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 12. april 2019 Del Skrevet 12. april 2019 Enig, sliter med det samme. Det er veldig mye som faktisk fungerer i utlandet, men noen programmer er låst til Norge, og det irriterer når jeg møter på det. Jeg fant ingen gode, gratis, VPN med norsk IP. Heldigvis fikk jeg en snill venn av meg til å la meg koble meg opp gjennom hans personlige IP, når det er viktige live-sendinger som Vinter-OL eller Sjakk-VM. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. april 2019 Del Skrevet 12. april 2019 En lykt jeg hentet i dag tar 7 til 8 timer å lade. Lenke til kommentar
afterall Skrevet 12. april 2019 Del Skrevet 12. april 2019 En lykt jeg hentet i dag tar 7 til 8 timer å lade. Med tanke på at det er lyst fram til kl. 21 i kveld eller noe, så regner jeg kanskje med dette ikke er et voldsomt problem? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 12. april 2019 Del Skrevet 12. april 2019 Dagens tech trender. Alt er underveis. Alt er prototyper, ideer om ting som "kanskje". Alt virker som en svær investor-scam. Det hele stagnerer og gjennomføringskraften er ikke tilstede, og det er så jævlig mange hindringer i dag. Alt er bare buzzwords som går om, og om igjen. "We’re changing the way you think about data" Nei, det gjør dere ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. april 2019 Del Skrevet 12. april 2019 Ja, selvsagt. Australia er skikkelig ille.Med god grunn. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 12. april 2019 Del Skrevet 12. april 2019 "Fergetrøbbel på Halhjem - Sandvikvåg" Jævla torghatten. At de ikke er konkurs. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. april 2019 Del Skrevet 12. april 2019 Hvordan trøbbel da. Lenge?Skal den veien tirsdag er planen. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 12. april 2019 Del Skrevet 12. april 2019 Tekniske problemer. Går faen ikke an å ta den fergen. Jeg er så lei. Tatt den for ofte, er alltid noen problemer. Kom ikke med fergen nå fordi forrige avgang ble kansellert og de bilene skulle med. Skulle sniket. Lenke til kommentar
m20k Skrevet 12. april 2019 Del Skrevet 12. april 2019 Nettet er nede for 3. gang på 3 måneder pga. at noen har gravd over noen kabler. Vært uten nett i 2 dager nå. Lenke til kommentar
Xaopling Skrevet 12. april 2019 Del Skrevet 12. april 2019 Når man søker etter meninger og anmeldelser av fotoapparater. Og den eneste folk sier om det kamerat jeg er interessert i er: "DET TAR IKKE FILM I 4K" 3 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 12. april 2019 Del Skrevet 12. april 2019 Nettet er nede for 3. gang på 3 måneder pga. at noen har gravd over noen kabler. Vært uten nett i 2 dager nå. Telenor har alltid på nett garanti og de gangene nettet mitt er nede så får jeg ekstra data på mobilen sånn at jeg kan bruke den imens Lenke til kommentar
...... Skrevet 12. april 2019 Del Skrevet 12. april 2019 "Finn venner" på Facebook. Slettet nylig over 300 bekjente da jeg driter i hva folk jeg kjente for 15 år siden driver med i dag. Nå maser Facebook fælt på at jeg må finne venner. Hvorfor? Jeg er fornøyd med de jeg har. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 13. april 2019 Del Skrevet 13. april 2019 Fordi det var basically grunnen til hvorfor folk begynte å bruke fb. Pga andre apper som viber og snapchat og whatever så begynner folk å bevege seg fra fb, som er helt naturlig, alle disse tjeneste må dø en dag, også diskusjon.no. Lenke til kommentar
...... Skrevet 14. april 2019 Del Skrevet 14. april 2019 Reklamer som er vesentlig høyere enn programmet som blir vist på TV. Ser kanskje en time på TV hver måned, maks, og nå husker jeg hvorfor. Reklame er et helvete i seg selv, men at volumet er såpass mye høyere enn programmene burde være ulovlig.RiksTV skulle hatt en adblock, så hadde det vært mulig å se på TV. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 14. april 2019 Del Skrevet 14. april 2019 (endret) Irriterer meg at jeg må levere inn en omfattende innlevering til folk som bruker det til å "lure" meg på en eller annen måte. Får ikke heller noe særlig til hjelp med mindre jeg blir underdannig overfor folk som allerede har lurt meg tidligere. Skjønner ikke at jeg må gjennom dette. Det er ikke som at de får til noe likevel. Som vanlig må jeg "spille med" selv om alt er bestemt på forhånd....veldig irriterende og kjipt. =Forhåndsbestemt utfall. =terning ikke nødvendig. hold den hjemme. Endret 14. april 2019 av Sandy Koufax Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 14. april 2019 Del Skrevet 14. april 2019 Innlevering? ja, forsøker å få min tredje høyere utdannelse. Burde etter planen være ferdig til jul med den og jobbe fullt med mine selskaper, men en liten tass leker "vrang". Irriterende. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 14. april 2019 Del Skrevet 14. april 2019 Har en app på mobilen som teller antall timer jeg jobber Har glemt å slå den av 2 ganger denne måneden, så den viser mange flere timer enn det jeg har jobbet, så da må jeg skrive det ned så jeg husker det når jeg skal få lønning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå