Sithric Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Ja, det er helt forferdelig! Nesten kjørt i ræva på en som skulle presse seg inn på enden av avkjøringsfeltet Her om dagen var det en buss(!!) som gjorde dette...! Når personbilen gjør dette, så blir det bare en liten forskyvning(bortsett fra eventuell ulykkesfare) også går køen som normalt. Når busser gjør det, blir det jo et helvete... Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Jenter som har Stephen Fry som forbilde, hva faen feiler de? Er en og samme bunch som er mentalt ustabil og elsker Zelda + Harry Potter. Lenke til kommentar
DirekteDemokrati Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Klarer ikke venne meg til aspertam (Kunstig søtningsmiddel i brus). Prøvd i 15 år nå, smaker humbug og gjør meg tørr i munn. Kjøpte en flaske med ZeroOh med limesmak, har ikke kjangs til og drikke det. Selv om jeg elsker alt med sitron og lime 4 Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Jenter som har Stephen Fry som forbilde, hva faen feiler de? Er en og samme bunch som er mentalt ustabil og elsker Zelda + Harry Potter. Er det kun jenter det gjelder? Ikke at jeg er fan, men av det lille jeg har hørt av Stephen Fry så er jeg enig med mye. Ganske likende type også såvidt jeg kan bedømme. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Hva er galt med Stephen Fry? Cuz he's gay? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Er det kun jenter det gjelder? Ikke at jeg er fan, men av det lille jeg har hørt av Stephen Fry så er jeg enig med mye. Ganske likende type også såvidt jeg kan bedømme. Kan godt være han er en likanes type, intelligent osv. Men alltid de SAMME type jentene som har denne karen som forbilde. Alltid de som er litt utenfor, manisk depressive og alle liker akkurat de samme tingene. Dette var nok "tumblr" jenter før i tiden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Bedre det enn Justin Bieber/Orlando Bloom/pikenes jens vell? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 (endret) Bedre det enn Justin Bieber/Orlando Bloom/pikenes jens vell? Ja, forsåvidt bedre enn Neil Degrasse, Elon Musk og Marvel-gjengen på guttesida Forøvrig ingenting galt å like disse tingene individuelt heller, men når det kommer i sånn pakkedeal så vet du at disse folka har blitt foret dette. Endret 8. april 2019 av Edgelord Lenke til kommentar
DirekteDemokrati Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Jenter som har Stephen Fry som forbilde, hva faen feiler de? Er en og samme bunch som er mentalt ustabil og elsker Zelda + Harry Potter. Jeg har da inget annet enn respekt for hvordan Stephen Fry har debatert mot religion i tiår. Jeg er en god mann med en stort hjerte og en velfungerende hjerne. Skulle gjerne hatt fler av han i denne verden. Hadde vel bytta hver eneste politiker vi har i Norge med han om det var en mulighet. Koser meg veldig med og se eldre videor av der han og Christopher Hitchens, tar og totalt river en nytt rasshøl hos Katolikkene under debatt 2 Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Ja, forsåvidt bedre enn Neil Degrasse, Elon Musk og Marvel-gjengen på guttesida Forøvrig ingenting galt å like disse tingene individuelt heller, men når det kommer i sånn pakkedeal så vet du at disse folka har blitt foret dette. Har det tippet? Det er greit å like én av disse tingene, men så fort man liker flere så er det noe som feiler en? Virker mer som du projiserer, og sier at de som liker X liker også Y, ergo er de Z. 3 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Forøvrig ingenting galt å like disse tingene individuelt heller, men når det kommer i sånn pakkedeal så vet du at disse folka har blitt foret dette. Ikke at jeg skal holde deg for en høy standard i denne tråden, men jeg skjønner hverken hvorfor dette er tilsiktet kvinner eller hvorfor det er tilsiktet populærvitenskapen. Tror det fortjener en utdypning, for akkurat nå så høres det egentlig litt sjåvinistisk og jantelovete ut. 3 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 (endret) Ok here goes. Hvis man liker enten Stephen Fry, Harry Potter eller Zelda så er det bare noe man liker. Hvis man liker alle tre tingene, så er man med i sånn TUMBLR-hivemind (eller det henger igjen fra tiden det var populært) Det er for sammenfallende, for tilfeldig at man er fan av alle de tre tingene samtidig. Hiv på noe brettspill og en viss type musikksmak så har man cookie-cutter "jente som ikke ble mobbet akkurat men litt utenfor og spesiell, som lever på utbrent nostalgi og ser på QI uten å alltid skjønne hva de snakker om" ÅÅÅÅå ZELDA!!!!!111 Jeg tar dette fra løse luften egentlig, bare jeg som dømmer folk jeg ikke kjenner før jeg blir kjent med de. Men jeg har møtt ca 6 prikk like sånne folk. Endret 8. april 2019 av Edgelord Lenke til kommentar
...... Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Må være slitsomt å ha ett så generaliserende syn på mennesker. Både Harry Potter og Zelda er vel godt likt hos de aller fleste, og størstedelen av unge i dag er ateister så det er jo ingen rar sammenheng det der. Dessuten er Stephen Fry en morsom fyr. 5 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Må være slitsomt å ha ett så generaliserende syn på mennesker. Nei, det er litt gøy - selvfølgelig så viser jo folk seg å være mer nyanserte enn den manglende informasjon jeg fyller inn før jeg snakker med de. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Ok here goes. Hvis man liker enten Stephen Fry, Harry Potter eller Zelda så er det bare noe man liker. Hvem av de liker du? Lenke til kommentar
Handlepose Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Her om dagen var det en buss(!!) som gjorde dette...! Når personbilen gjør dette, så blir det bare en liten forskyvning(bortsett fra eventuell ulykkesfare) også går køen som normalt. Når busser gjør det, blir det jo et helvete... Det er jo bare drøyt, men størst skal først! 1 Lenke til kommentar
Sithric Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Det er jo bare drøyt, men størst skal først! Ja.. Og det er ikke første gangen heller.. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/kJw0wj/julia-har-faatt-nytt-udi-avslag-maa-forlate-norge-tirsdag?utm_source=vgfront&utm_content=row-1 Saker som denne. Har inntrykk av at det skjer mye i det siste. UDI kan være noen rasshøl. Reglene rundt familiegjenforening er alt for strenge. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 Dette blir en fin sommer. Eller den verste. Hater at det står på et sjansespill om å vinne i forliksråd samt om vi får bonus på jobben. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå