Dubious Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Netflix appen Finner det jeg vil se i nettleseren og søker det opp i appen Vurderer å prøve Edge da en får 1080p og 5.1 lyd der, noe en ikke får i Chrome Lenke til kommentar
Sithric Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 70 000 kommentarer i denne tråden nå! Er tydeligvis mye som irriterer grenseløst 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 "Arbeiderpartiets kvinnenettverk". For et forferdelig navn.Tenk hvis de laget "FRP's mannenettverk". Da tenker jeg det ville blitt oppstandelse. 5 Lenke til kommentar
...... Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 At man må betale for kollektivtransport i Oslo. 2 Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Skolepcen. 8gb ram, medier og kommunikasjon, klipping. Går nesten ikke. i5 og, går treigt. Men kan selvfølgelig ikke redigere på den stasjonære som er grei med 24gb ram og i7 7700K. Ikke er det lov å røre noe med pcen, er sikkert ikke lov å få ikt til å installere en til minnebrikke for meg.. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 (endret) Jeg merker nesten ikke forskjell mellom den bærare med 8 GB og arbeidsstasjonen med 64 GB. Jeg greier fint å arbeide med filer på 100-200 GB selv om det er lite minne. Er du sikker på at det ikke skyldes noe annet enn minnet? Hva slags disk er det i maskinen? Jamfør krav til profesjonelle applikasjoner skal man ha silkemyk playback ved 8 GB minne. Endret 2. april 2019 av BadCat Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 (endret) Minne er vel det mest oppskrytte i et pc bygg. Spesielt for gamere eller de som bruker pc'n til dagligdagse ting. Forskjellen mellom 8gb og 16gb ram var minimal i de fleste spill for et år eller to siden. Var snakk om 0-4% bedre ytelse jevnt over i den testen jeg så. For redigering, 3d og andre tunge oppgaver så kreves mer selvfølgelig. Men en gamingrig med 64gb ram er bare latterlig overkill. Edit: store mengder med minne er oppskrytt. Endret 2. april 2019 av Skosåle Lenke til kommentar
CFM Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 (endret) Men samtidig er det ganske digg å ha minne til overs også. Når jeg jobber med enkelte BIM-modeller hender det jeg er oppi langt over 20 GB RAM, og når noen kommer innom kontoret og spør om noe annet enn det jeg jobber med så er det veldig greit å slippe å lukke arbeidet for å uanstrengt åpne noe annet samtidig. Noe som irriterer er at det nå snart kommer en periode på jobb som kommer til å bli helt sykt hektisk. Igrunn et luksusproblem, men det er best med passe mye arbeid slik at man faktisk føler man har kontroll og klarer å følge opp alt sammen... Endret 2. april 2019 av CFM Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Er så møkk lei muslimer. De tålte ikke en reklamefilm der det var noen som tok av seg en hijab, da klikka de i vinkel. 2 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 De tok dem av og så på, som øretelefoner..... Er nok det folk driver å klikker over nå. Telia fucked up. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Nei telia gjorde ingenting feil. Håper bare de ikke "legger seg flate" nå. 3 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Hele denne hijab diskusjonen er latterlig. Hijab burde kun brukes når du er hjemme for å være ærlig. Det kommer aldri noe godt ut av at folk skal ha religionen sin på display. Det er jo GRUNNEN til hvorfor politifolk ikke får bære kors utenpå arbeidstøyet eller at de ikke har lov til å bruke hijab i jobben. Disse displayene kan gjøre en random idiot illsint, og det er det siste man trenger når man ønsker en fredelig befolkning. 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 (endret) Nei telia gjorde ingenting feil. Håper bare de ikke "legger seg flate" nå. Du ser ikke hvordan de fucked up? De sidestiller ett religiøst hodeplagg med hodetelefoner. Of course folk vil bli opprørt over det. Bruk de små grå. Endret 2. april 2019 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 (endret) Du ser ikke hvordan de fucked up? De sidestiller ett religiøst hodeplagg med hodetelefoner. Of course folk vil bli opprørt over det. Bruk de små grå. Ja dumt å sidestille. Hijab har helt klart mye mindre verdi enn hodetelefoner. Endret 2. april 2019 av Tåkefyrste 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 (endret) Var det en så hard start på uken altså? Eller var det så vanskelig å bruke de små grå? Endret 2. april 2019 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 (endret) Ah, så det var såpass vanskelig begge deler! Forstått. Edit: Smått hysterisk at du spør om jeg er krenket når jeg veldig tydelig rett ovenfor i en annen kommentar sa at jeg mener at de ikke burde brukes utenfor hjemmet engang. Det er så klinkende klart at jeg ikke er for hijab. Min bakgrunn gir meg også masse masse hat for det, da det er ett symbol på undertrykkelse og intet mer."Hva med de som vil ha på hijab?" Ja, hva med dem? De kan fortsatt få uttrykke seg som de ønsker i sitt eget hjem. Syns ikke synd på folk som ikke får lov til å gå rundt med symboler som skaper ett klasseskille og hat mellom de enkelte religionene. De kan få lov til å tro på sin skydaddy men må forholde seg til verden ellers på en voksen måte. Det er ikke voksent å tvinge dine meninger og religion på andre. Endret 2. april 2019 av BuffyAnneSummers 1 Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Hvorfor skulle de ikke bli provosert? Det er jo det Telia går for, Sjokkeffekten. Selv om en hijab er undertrykkende i fra vestlig perspektiv, så er det heller et symbol for piøs og dedikert tro i den muslimske verden. Det første jeg tenkte i hvert fall da jeg så reklamen: nå kommer det til å bli reaksjoner. noe lignende Benetton-reklamen med klinende palestinere og israelitter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 (endret) Føler meg ganske forbanna over at Google driver å loggfører det jeg kjøper på nett.. Og for å fjerne dette så må jeg tydeligvis SLETTE eposten jeg fikk fra f.eks Steam / Amazon and what not.. Utrolig dårlig greie. Er jo ikke rart folk ikke stoler på disse kjeltringene.. https://myaccount.google.com/purchases Endret 2. april 2019 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 3. april 2019 Del Skrevet 3. april 2019 (endret) Hvorfor skulle de ikke bli provosert? Det er jo det Telia går for, Sjokkeffekten. Selv om en hijab er undertrykkende i fra vestlig perspektiv, så er det heller et symbol for piøs og dedikert tro i den muslimske verden. Det første jeg tenkte i hvert fall da jeg så reklamen: nå kommer det til å bli reaksjoner. noe lignende Benetton-reklamen med klinende palestinere og israelitter. Den er ikke undertrykkende pga vestlige verdier, den er undertrykkende for det er det plagget er skapt for; å undertrykke kvinner. Jeg setter lite pris på når man påstår noe annet, ja du kan si at for dem er det ett symbol på hvor hengiven de er til sin gud, men det er fordi de blir HJERNEVASKET til å tro det. Av både vestlige velmente idioter og landet de befinner seg i. Selvfølgelig vil de tro at det er deres eget valg, selv om det egentlig er så langt fra sannheten vi kommer. Endret 3. april 2019 av BuffyAnneSummers 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå