djgudleif Skrevet 1. april 2019 Del Skrevet 1. april 2019 Jeg vil gå tilbake i tid og DREPE alle som fant på teknologiske innovasjoner, og gjorde verden til den dritten den er i dag. Vil sanke bær i skogen og chillen foran bålet. FUCK levestandard. 4 Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 1. april 2019 Del Skrevet 1. april 2019 Jeg vil gå tilbake i tid og DREPE alle som fant på teknologiske innovasjoner, og gjorde verden til den dritten den er i dag. Vil sanke bær i skogen og chillen foran bålet. FUCK levestandard. Det er faktisk bare å gjøre det. Pakk sekken og stikk ut i skogen, langt fra allmennheten. Men det er jo fryktelig behagelig å leve i 2019 da egentlig. Mye takket være teknologiske innovasjoner. 6 Lenke til kommentar
Sithric Skrevet 1. april 2019 Del Skrevet 1. april 2019 Folk som klager over at alt var så mye bedre før. DET VAR IKKE DET! 8 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 1. april 2019 Del Skrevet 1. april 2019 La ut en ting på Finn til 500. Første melding popper inn: "Gir 200 kr". Hva om jeg heller gir deg fingeren? Veldig fristende, men...nah. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 1. april 2019 Del Skrevet 1. april 2019 Same. La ut noe til 800kr. Fikk tilbud om 200kr og at jeg leverer det på døren hans ... Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 1. april 2019 Del Skrevet 1. april 2019 Det mest morsomme er om du legger ut noe til f.eks 1000kr, også sier du at du ikke er interessert i bud. "Hei, ser du ikke er interessert i bud, men hva med 400kr cash?" /killme Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 1. april 2019 Del Skrevet 1. april 2019 La ut en ting på Finn til 500. Første melding popper inn: "Gir 200 kr". Hva om jeg heller gir deg fingeren? Veldig fristende, men...nah. Jeg hadde en ting ute, til 1300. Var noen som var frekk nok til å tilby 200-300. Prøvd å legge til "Selges kun til satt pris eller selges kun til HBO 500" i annonsen?. Har forøvrig en egen tråd om finn-irritasjoner, post gjerne i den! 2 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 1. april 2019 Del Skrevet 1. april 2019 Prøvd å legge til "Selges kun til satt pris eller selges kun til HBO 500" i annonsen?. Hvorfor skriver du det? Er jo ikke en kjeft som kommer til å by deg 1300 da. Akkurat samme som når folk skriver "åpen for bud" eller "ved rask handel så (...)". Du stiller jo automatisk mye dårligere i en garantert prisdiskusjon da. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 1. april 2019 Del Skrevet 1. april 2019 (endret) Folk som klager over at alt var så mye bedre før. DET VAR IKKE DET! Mye som var bedre i perioden 1982-1997. Med unntak av hastighet på nett, raskere grafikkort, prosessorer, lagring (NVMe SSD) og et par låter, ville jeg ikke savne noe fra etter 1997. Edit: Glemte Diablo II og Quake 3:Arena som kom i 2000 og 1999. Det verste nå er alle som har nesen i mobilen hele dagen og at folk ikke føler for å treffes fysisk siden de får sin daglige digitale dose av sosiale media. Netthandel er kjekt, men før var det fysiske butikker med spennende vareutvalg. Endret 1. april 2019 av BadCat Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 1. april 2019 Del Skrevet 1. april 2019 (endret) Hvorfor skriver du det? Er jo ikke en kjeft som kommer til å by deg 1300 da. Akkurat samme som når folk skriver "åpen for bud" eller "ved rask handel så (...)". Du stiller jo automatisk mye dårligere i en garantert prisdiskusjon da. Tror du misforsto/jeg var uklar. Jeg hadde ikke skrevet det da, hadde bare lagt den ut til 1300. I etterkant begynte jeg å skrive den ekstra setningen, og det har funket for meg Endret 1. april 2019 av Røsslyngen Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 1. april 2019 Del Skrevet 1. april 2019 Tror du misforsto/jeg var uklar. Jeg hadde ikke skrevet det da, hadde bare lagt den ut til 1300. I etterkant begynte jeg å skrive den ekstra setningen, og det har funket for meg Jeg skjønte hva du mente. Det hjelper deg kanskje å bli kvitt tingene dine. Men ikke til den prisen du helst vil ha. Var dét jeg mente med mitt innlegg. Lenke til kommentar
Sithric Skrevet 1. april 2019 Del Skrevet 1. april 2019 Mye som var bedre i perioden 1982-1997. Med unntak av hastighet på nett, raskere grafikkort, prosessorer, lagring (NVMe SSD) og et par låter, ville jeg ikke savne noe fra etter 1997. Edit: Glemte Diablo II og Quake 3:Arena som kom i 2000 og 1999. Det verste nå er alle som har nesen i mobilen hele dagen og at folk ikke føler for å treffes fysisk siden de får sin daglige digitale dose av sosiale media. Netthandel er kjekt, men før var det fysiske butikker med spennende vareutvalg. Man kan sikkert finne enkelte saker som var bedre før. Men generelt, så er det bedre å leve nå. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. april 2019 Del Skrevet 1. april 2019 Det noen mener, er at det var mer trivsel før. Forstår hva de mener. 2 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 1. april 2019 Del Skrevet 1. april 2019 (endret) Det er bedre ting (utstyr, aparater, maskiner osv) nå, men samfunnet og båndene mellom mennesker var bedre før. Endret 2. april 2019 av BadCat Lenke til kommentar
Myst Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 (endret) Jeg hadde en ting ute, til 1300. Var noen som var frekk nok til å tilby 200-300. Prøvd å legge til "Selges kun til satt pris eller selges kun til HBO 500" i annonsen?. Har forøvrig en egen tråd om finn-irritasjoner, post gjerne i den! Jada. Gjør som regel det alt etter hva som selges. Nettopp så hvilket sidetall og innleggsnummer vi har kommet til. 3500 sider og nesten 70000 innlegg. Damn. Nå blir det sikkert kamp om hvem som vil få det 70000. innlegget, og irriterer sykt at jeg sannsynlig går glipp av det. Endret 2. april 2019 av Myst Lenke til kommentar
Sithric Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Det er bedre ting (utstyr, aparater, maskiner osv) nå, men samfunnet og båndene mellom mennesker var bedre før. Bedre levestandard og. Og hva legger du i at samfunnet var bedre? Alt tyder på at det går oppover på det meste som er målbart. Hva gjelder båndene mellom mennesker, så skal ikke jeg hevde noe, verken fra eller til. Jeg levde ikke "før i tida", så det kan jeg ikke si noe på. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Hvis jeg snakker med en chatbot i "kundeservice" så bare går jeg altså. Skjønner ikke at det kan være komplett ubrukelig etter alle disse årene. Gratulerer. Også dere har kastet bort penger. 1 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Jeg skjønte hva du mente. Det hjelper deg kanskje å bli kvitt tingene dine. Men ikke til den prisen du helst vil ha. Var dét jeg mente med mitt innlegg. Har ikke vært noe problem for meg å selge noe til satt pris. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 70 000 kommentarer i denne tråden nå! 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Ja, nå Plager meg at NAV er treige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå