Gaea Skrevet 30. mars 2019 Del Skrevet 30. mars 2019 Folk som ikke skjønner bra NRK er irriterer meg. 5 Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 30. mars 2019 Del Skrevet 30. mars 2019 Ja "modige" NRK som tør være kritiske til store slemme FrP. Som om ikke 90% av befolkningen allerede er kritiske til dem. Er vel ca. like modig som å støtte homofiles rettigheter i 2019. det er velkjent at TV2 brukte Frp for å skape såkalte "konfliktfylte debatter" som ville tiltrekke seerne. og da trenger man ekstreme meninger samt polariserte debatter. slik ble meninger som egentlig ikke var husrene plutselig aksepterte. vi ser dette i dagens behandling av såkalt "reality-tv" også. Oppførsel som vanligvis ikke var tillatt blir det, som en følge av det er kontroversielt og trekker seerne. slik blir grensen trukket et hakk for hver gang. Innvandring er ikke et problem i nasjoner som Norge, Finland og Danmark. I Sverige er det problem, men det er en annen situasjon. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. mars 2019 Del Skrevet 30. mars 2019 det er velkjent at TV2 brukte Frp for å skape såkalte "konfliktfylte debatter" som ville tiltrekke seerne. og da trenger man ekstreme meninger samt polariserte debatter. slik ble meninger som egentlig ikke var husrene plutselig aksepterte. vi ser dette i dagens behandling av såkalt "reality-tv" også. Oppførsel som vanligvis ikke var tillatt blir det, som en følge av det er kontroversielt og trekker seerne. slik blir grensen trukket et hakk for hver gang. Innvandring er ikke et problem i nasjoner som Norge, Finland og Danmark. I Sverige er det problem, men det er en annen situasjon. Hvorfor tror du det ble et Frp og det ble et TV 2 som ble sånn? Egentlig Ap sin skyld som presset det fram, ved å drive en skitten avgiftspolitikk og utvikle en skitten statsmakt, som de brukte til å kue folk og menneskemeninger med. Men ellers er jeg enig i at NRK har vært best, men de er blitt ganske tullete de også etterhvert. 1 Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 30. mars 2019 Del Skrevet 30. mars 2019 Hvorfor tror du det ble et Frp og det ble et TV 2 som ble sånn? Egentlig Ap sin skyld som presset det fram, ved å drive en skitten avgiftspolitikk og utvikle en skitten statsmakt, som de brukte til å kue folk og menneskemeninger med. Men ellers er jeg enig i at NRK har vært best, men de er blitt ganske tullete de også etterhvert. er klar over Frps rolle som et historisk protestparti. det betyr likevel ikke at de har rett i alle saker. spesielt ettersom de har gjort seg til representant mot "makta" i nesten alle saker. når det gjelder forskjellen på TV2 og NRK, så vil jeg si at TV2 drev med spekulativt spill hvor de rett og slett bare ønsket seere. De ble anklaget for dette av mange andre også, men enden på visa var de ga Frp en plattform hvor de kunne fremstå som det eneste partiet som skilte seg ut og talte "mannen på gatas" sak. NRK drev mye mer objektivt. Spesielt på slutten av 90-tallet. Om det er noe parti som bør føle seg undertrykt av NRK, så er det Rødt f.eks som ikke fikk slippe til i debatter og slikt. Jeg mener da at denne spekulative tendensen skaper problemer for Norge som ikke eksisterer. Nordmenn trenger ikke å sitte å bekymre seg for at muslimer tar over landet om 50 år eller at gjenger tar over Oslo og slike ting. 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. mars 2019 Del Skrevet 30. mars 2019 (endret) Nordmenn trenger ikke å sitte å bekymre seg for at muslimer tar over landet om 50 år eller at gjenger tar over Oslo og slike ting. Håper du har rett i det, but I wouldn't bet on it Endret 30. mars 2019 av Delvis 3 Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 30. mars 2019 Del Skrevet 30. mars 2019 Delvis, hvorfor ga du deg på den? Våre to meninger er begge to like (u)verdige. Vi har begge blitt manipulerte i en tid før av noen. Mennesket er lykkelig når det er preget av uvitenhet. Dets primærtilstand er glede, som i Edens Hage, når vi vet ingenting og kun fokuserer på de simple ting. Man må bare være bevisst på når man blir manipulert, når forskjellige følelser i deg har sin genesis og hvorfor du tror på ting i dag. Det hjelper deg til å forstå meningen med ditt liv. Slik jeg tenker i hvert fall. 2 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 30. mars 2019 Del Skrevet 30. mars 2019 (endret) Det er lite tæl i gjennomsnittsnordmannen anno 2019. Endret 30. mars 2019 av BadCat 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 30. mars 2019 Del Skrevet 30. mars 2019 (endret) Forstår ikke hvorfor i helvete folk legger smågodtskeia inni selve boksen (med alskens bakterier på skaftet !) Endret 30. mars 2019 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 31. mars 2019 Del Skrevet 31. mars 2019 Forstår ikke hvorfor i helvete folk legger smågodtskeia inni selve boksen (med alskens bakterier på skaftet !) Hæler ikke sånt godteri, samme med frukt som ligger framme Bananer går an da de skal skrelles og pakket frukt (Jeg googlet "hæler" og fant ikke ett bedre ord... hater norsk/trøndersk..) Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 31. mars 2019 Del Skrevet 31. mars 2019 Hæler ikke sånt godteri, samme med frukt som ligger framme Bananer går an da de skal skrelles og pakket frukt (Jeg googlet "hæler" og fant ikke ett bedre ord... hater norsk/trøndersk..) Takler? Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 31. mars 2019 Del Skrevet 31. mars 2019 Hæler ikke sånt godteri, samme med frukt som ligger framme Bananer går an da de skal skrelles og pakket frukt (Jeg googlet "hæler" og fant ikke ett bedre ord... hater norsk/trøndersk..) i det minste brukte du ikke snavel for godteri. da ville du ha virket skikkelig trønder. "Æ hæler itj snavel." Nesten som et nytt språk egentlig. Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 31. mars 2019 Del Skrevet 31. mars 2019 Hæler er et uttrykk jeg er godt kjent med og jeg er østlending... aldri sett på det som noe særskilt trøndersk. 2 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 31. mars 2019 Del Skrevet 31. mars 2019 Velkjent uttrykk i Hedmark ihvertfall. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 31. mars 2019 Del Skrevet 31. mars 2019 Hørt "hæler" ofte i Eikerbygdene. ^^ 2 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 1. april 2019 Del Skrevet 1. april 2019 Hvorfor har ikke Coop de samme tilbudene i alle butikkene i kjeden? Noen av tilbudene er de samme, men mye er forskjellig Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 1. april 2019 Del Skrevet 1. april 2019 Siden vi hyller bygder, så vil jeg gjerne benytte muligheten til å hylle Toten. Møtte en kvinne i en kjemi-lab derifra og dialekten var veldig sjarmerende. Mye mer sjarmerende enn da den kom fra munnen på Halvor fra Big Brother i hvert fall. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. april 2019 Del Skrevet 1. april 2019 Hvorfor har ikke Coop de samme tilbudene i alle butikkene i kjeden? Noen av tilbudene er de samme, men mye er forskjellig Forskjellige profiler, kostnadsnivået osv. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. april 2019 Del Skrevet 1. april 2019 (endret) Seriøst, bli streik TVERT. Fyfaen så kjedelig med jobb. Zzzzzz "Forhandler på overtid for å unngå streik" Nei dere kan bare på hjem! Synes vel det er kjedelig dere også? Vil dere ikke sove? Endret 1. april 2019 av Edgelord Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 1. april 2019 Del Skrevet 1. april 2019 Hele det opplegget med "aprilsnarr" og 1. april, ekstremt barnslig! Dette var noe som egentlig hørte hjemme på barneskolen. Det blir bare teit med for eksempel nettaviser som forsøker å finne på en eller annen "morsom" spøk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå