BadCat Skrevet 26. mars 2019 Del Skrevet 26. mars 2019 Øl under 4.9% er ikke drikkbart. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 26. mars 2019 Del Skrevet 26. mars 2019 (endret) Til en viss grad enig. Jeg foretrekker stouts. Sjeldent de ligger under 7-8%. De beste er på rundt 10%. Egentlig litt dumt. Skulle gjerne drukket de hele kvelden, men blir alt for full til å klare å smake de til slutt. Endret 26. mars 2019 av Skurupu Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 26. mars 2019 Del Skrevet 26. mars 2019 Ja, det er mange forskjellige øl, men det er stort sett bare lyse typer, både i butikk og på polet, vil si at så lite som 1/10 er mørkt øl Fordelen er at det blir lite drikking da en som regel må bestille på nettsiden til polet og jeg handler ikke mye om gangen Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 26. mars 2019 Del Skrevet 26. mars 2019 Det gjør ingenting, det er nok å bestille. I København er det godt utvalg i spesialbutikker. Men det er en hovedstad. Vet ikke om det er like enkelt på bydgda i Danmark. I Norge er det nå omtrent pol på de mest øde småstedene nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. mars 2019 Del Skrevet 26. mars 2019 Ankelsokker. Faen for noe herk. Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 26. mars 2019 Del Skrevet 26. mars 2019 Folk som setter seg i offerrollen når de åpenbart ikke er offeret i saken. Det er irriterende det. 4 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 26. mars 2019 Del Skrevet 26. mars 2019 Hvem er mest irriterende av øl-hipstere og kaffe-hipstere? 3 Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 26. mars 2019 Del Skrevet 26. mars 2019 Ser på Brille. Henrik Mestad er gjest. Fy faen for en irriterende person... Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 26. mars 2019 Del Skrevet 26. mars 2019 Hvem er mest irriterende av øl-hipstere og kaffe-hipstere? Like irriterende begge to. "nei jeg kan ikke drikke coop kaffe fordi den ikke har kommet ut av rompa på et dyr." "nei jeg kan ikke drikke den alkoholen fordi det ikke er IPA fra et lokalt småbryggeri." 6 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 26. mars 2019 Del Skrevet 26. mars 2019 (endret) Legg til kan ikke drikke kaffe fordi den ikke hva er ut av rompa på et dyreplaget dyr. Vedkommende er sikkert dyreverner også. Oh sweet irony. Endret 26. mars 2019 av Gouldfan 3 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 26. mars 2019 Del Skrevet 26. mars 2019 Astrid S. Talentløs drittkjerring som støtter EU sitt nye direktiv Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 27. mars 2019 Del Skrevet 27. mars 2019 Den nye naboen min. Han er 6 år eldre enn meg på papiret, men oppfører seg som han er 14. Hva blir det neste? 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 27. mars 2019 Del Skrevet 27. mars 2019 (endret) Automatisk oversetting av språk i tilknytning til drivere og programvare. "Setup installerer sjåførene, behage vente et øyeblikk." Endret 27. mars 2019 av BadCat 5 Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 27. mars 2019 Del Skrevet 27. mars 2019 Ekstremt skravlesyke mennesker! Jeg møtte dessverre en sånn tidligere i dag. Legger ut i det vide og det brede. I går hadde hun gått en liten tur, men det var så forbanna glatt. Nylig hadde hun vært på en butikk og kjøpt ting og tang. Innom en annen butikk for å se på andre ting, og en tredje butikk, hvor hun møtte en som hun hadde skravla veldig mye med. Så hadde hun møtt en eller to personer til, som jeg har absolutt NULL peiling på hvem er. Jeg gir jo selvfølgelig blanke pokker i hva noen vilt fremmede har kjøpt på ett eller annet sted, at de nylig hadde kvittet seg med den gamle bilen sin. Eller at de skal ha vært på ferietur sammen med sønnen sin. Og så videre, og så videre, og så videre... Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 27. mars 2019 Del Skrevet 27. mars 2019 Folk som tror at renter, oljeprisen osv. er levende vesener med kontroll over seg selv og ikke er noe mennesker bestemmer. 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 27. mars 2019 Del Skrevet 27. mars 2019 Ekstremt skravlesyke mennesker! Jeg møtte dessverre en sånn tidligere i dag. Legger ut i det vide og det brede. I går hadde hun gått en liten tur, men det var så forbanna glatt. Nylig hadde hun vært på en butikk og kjøpt ting og tang. Innom en annen butikk for å se på andre ting, og en tredje butikk, hvor hun møtte en som hun hadde skravla veldig mye med. Så hadde hun møtt en eller to personer til, som jeg har absolutt NULL peiling på hvem er. Jeg gir jo selvfølgelig blanke pokker i hva noen vilt fremmede har kjøpt på ett eller annet sted, at de nylig hadde kvittet seg med den gamle bilen sin. Eller at de skal ha vært på ferietur sammen med sønnen sin. Og så videre, og så videre, og så videre... Hvor gammel var hun? Eldre mennesker pleier å være veldig ensomme og kan lett sette i gang praten hvis de tror du hører dem. En gang så jeg i en butikk og en gammel dame ved siden av meg begynte å prate til meg. Dette har skjedd helt siden jeg var liten (at eldre mennesker prater til meg og sånt) så jeg lar henne prate mens jeg nikker nå og da og gir henne tegn til at jeg lytter mens jeg ser i butikken ellers. Sånn 10 eller 15 min senere så snur hun seg mot meg og sier at hun må dra, men at jeg var så hyggelig og snill at jeg måtte ta denne så dyttet hun en 200lapp i hånden min. Jeg prøvde selvsagt å gi den tilbake for ikke faen om jeg skal ha penger for å ha bare lånt bort øret mitt, men hun ville selvsagt ikke ta den tilbake. Neste gang så spør deg selv hvorfor en random person begynner å prate med deg. Sier ikke at du skal bare la alle fremmede gå opp og prate til deg forresten. Har hatt eldre menn (ikke fult så gamle som den gamle damen ovenfor) som har gjort noe av det samme, føles rart der og da men man tenker hey må være hyggelig og greier, ikke anta ting osv, også blir det full blown creepy kort tid etterpå.. Så er ikke alle man skal la komme innpå deg heller! Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 27. mars 2019 Del Skrevet 27. mars 2019 Den nye naboen min. Han er 6 år eldre enn meg på papiret, men oppfører seg som han er 14. Hva blir det neste? Feels! Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 27. mars 2019 Del Skrevet 27. mars 2019 Når jeg i forrige post her skrev "feels", og autocorrect på mobilen rettet til "Frelsesarmeen" og andre ting som jeg aldri skriver om. Men autocorrect kan både være morsomt og irriterende 3 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 27. mars 2019 Del Skrevet 27. mars 2019 (endret) Astrid S. Talentløs drittkjerring som støtter EU sitt nye direktiv Hvilket direktiv? EDIT: Fant ut:) Google er min venn Endret 27. mars 2019 av Calluna Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå