BuffyAnneSummers Skrevet 25. mars 2019 Del Skrevet 25. mars 2019 (endret) Nei, motsatt, får migrene av lavkarbo, men aller spesielt fasting uansett diett. Må passe på fettinnhold pga hjertet (er hjertesyk), så kan ikke spise veldig fettrikt uansett. Spiser ikke mer av noe siden det inneholder mindre kalorier; spiser til jeg er passelig mer. Lavkarbo og fasting funker for mange, men ikke min kropp. Jeg spiser mye sunnere enn folk flest, så jeg gjør ingenting galt på kostholdsfronten Jeg vet hvordan jeg skal trene. Det det handler om, er å faktisk gjennomføre det, motivasjon osv En treningskamerat kan være bra! Da kan man motivere hverandre og holde hverandre ansvarlige. Men pass på at dere passer i treningssetting.. jeg orker ikke folk som skal prate konstant feks. Er kos å ha med en venninne eller no sånt men er bare plagsomt når de prater så masse at man ikke får gjort øvelsene engang fordi man er for opptatt med å svare dem.. Tilfeldigvis on topic! Men også menn som matcher med meg på dating apps. Når en dame sier de vil bli bedre kjent så tells ikke "hva skjera? :)" meldinger ett par ganger i uka............... Endret 25. mars 2019 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
...... Skrevet 25. mars 2019 Del Skrevet 25. mars 2019 At Facebook spiller av video og lyd i appen automatisk, uansett om jeg ber den la være i innstillingene. Det går et par dager og så er det aktivert igjen. Savner tiden uten Facebook, det var 5 herlige år! Nå må jeg dessverre bruke det i jobbsammenheng. 5 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 25. mars 2019 Del Skrevet 25. mars 2019 Hater at finn.no legger på omregistreringsprisen på biler. Biler man selger ser mye dyrere ut. Hvilken sammenheng har det egentlig med kjøp av bil? Null og niks. Lenke til kommentar
Populært innlegg Larzen_91 Skrevet 25. mars 2019 Populært innlegg Del Skrevet 25. mars 2019 Fordi på samme måte foretrekker folk at i butikken er vareprisene oppgitt inkl. moms. Folk driter i hvor mange kroner selger egentlig ber om, de bryr seg om hvor mye de må ut med. 12 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 25. mars 2019 Del Skrevet 25. mars 2019 "Vi skal bare sjekke endetarmen" *sender slangen så langt inn som mulig* Ble sendt hjem med enda mer medisiner... 3 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 25. mars 2019 Del Skrevet 25. mars 2019 En treningskamerat kan være bra! Da kan man motivere hverandre og holde hverandre ansvarlige. Men pass på at dere passer i treningssetting.. jeg orker ikke folk som skal prate konstant feks. Er kos å ha med en venninne eller no sånt men er bare plagsomt når de prater så masse at man ikke får gjort øvelsene engang fordi man er for opptatt med å svare dem.. Foretrekker å trene alene Funker ikke for meg å trene sammen med andre, med mindre de er dårligere trent enn meg og ikke snakker Jeg må være best, hater å ligge etter noen og svare på masse tull og tøys Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 25. mars 2019 Del Skrevet 25. mars 2019 Ble sendt hjem med enda mer medisiner... ..og gange som en cowboy. 2 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 26. mars 2019 Del Skrevet 26. mars 2019 Nei, huff. Fant nettopp ut at ei jente jeg bare unner alt godt, har mistet sitt første barn. Han kom 2 mnd før termin og hun er helt knust. Alt var klart, og paret var så i ekstase av å bli foreldre. Selv om jeg selv var lettet over min tidligere SA ifjor, så synes jeg det er ufattelig trist på andres vegne når barn er veldig ønsket og planlagt. Tenk så kjipt å gå igjennom en fødsel hvor du vet at han kommer alt for tidlig og så dør ungen . Ord blir fattige. 3 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 26. mars 2019 Del Skrevet 26. mars 2019 Lei av å være den drita karen som gjôr alt feil. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 26. mars 2019 Del Skrevet 26. mars 2019 Ringte namsmannen fordi noen skylder meg penger. "Nei vi er en måned på etterskudd med sakene våre..." Javel? Hvorfor det? Jobb mer da. 1 Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 26. mars 2019 Del Skrevet 26. mars 2019 (endret) De som eide huset før meg tok seg ikke bryet med å demontere dekslet på stikkontaktene før de malte flekkvis over merker på veggen for å sminke til overtagelsen. La ikke merke til det der og da. Har gråmaling på de hvite stikkontaktene, og på de hvite listene. Innmari irriterende at folk ikke tar seg 10 minutter til å maskere og demontere slikt før de går i gang med malinga. Endret 26. mars 2019 av 1Dr.E 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 26. mars 2019 Del Skrevet 26. mars 2019 Eurythmics - Sweet Dreams Det må være den kjedeligste, mest fantasiløse og stygge sangen i verden. 1 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 26. mars 2019 Del Skrevet 26. mars 2019 I utgangspunktet ikke en dårlig sang, men når det ikke går an å høre på P4 eller Radio Norge i mer enn ti minutter uten å bli utsatt for den så blir den et hatobjekt. Lenke til kommentar
koots Skrevet 26. mars 2019 Del Skrevet 26. mars 2019 Radio Norge: Variert musikk fra 4 tiår - om igjen og om igjen og om igjen, kun avbrutt av reklame til du sliter med å se noe positivt med livet... 2 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 26. mars 2019 Del Skrevet 26. mars 2019 Å klage på musikken hvis man hører på Radio Norge eller P4 blir som å klage på at man kjeder seg i kirka. 2 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 26. mars 2019 Del Skrevet 26. mars 2019 Ja, haha. Jeg har hørt på de kanalene som omtrent null ganger i mitt liv. Lenke til kommentar
Sithric Skrevet 26. mars 2019 Del Skrevet 26. mars 2019 Syklister som plutselig vingler ut foran bilen min, så jeg nesten kjører på de. Syklister som sykler 3 i bredden så jeg ikke kommer forbi. Syklister som sykler over gangfeltet og tror jeg har vikeplikt. Ja, syklister generelt egentlig. 1 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 26. mars 2019 Del Skrevet 26. mars 2019 Å klage på musikken hvis man hører på Radio Norge eller P4 blir som å klage på at man kjeder seg i kirka. Jeg klager ikke på musikken, men på repetisjonen. Setter aldri på disse kanalene selv, men av og til havner man i situasjoner hvor man blir utsatt for dem og da kommer alltid Sweet Dreams, en av de to hitsa til Lene Marlin eller Another Brick in the Wall. Det slår aldri feil. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 26. mars 2019 Del Skrevet 26. mars 2019 Folk som er fornøyd med butikkølet, de går bare inn og tar med seg en 6-pack Jeg bruker måneder og år på å finne noe som er godt, bare for å finne ut av det er begrenset opplag (poløl) Kjøper noe nytt innimellom, men har til gode å finne noe som jeg kjøper en gang til.. Jeg sier som Ole Brumm ja takk begge deler. Den som ikke forstår gleden av en kald pils på sommeren, litt sjømat og akevitt eller bourbon synes jeg synd på. Så er det jo mulig å velge seg en bedre pilsner/lager også. Det er kanskje ikke så in i Norge, men her i Sverige er det mange lokale spesial pilsners. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 26. mars 2019 Del Skrevet 26. mars 2019 Øltilbudet i norske butikker er i verdensklasse. Ikke uvanlig å ha 50-100+ forskjellige øl å velge mellom i en middelstor butikk. (Kan bare uttale meg om Østlandet). Det flommer over av nyetablerte mikrobryggerier i dette landet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå