Abnormaxie Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 Sure lærere! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 Sure elever! Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 Neinei, jeg er den typen som blir glad i lærerene mine. Jeg er også alltid blid i timene, med mindre lærerene er sure og gretne og usaklig urettferdige. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 De 19,5 timene til jeg kan spille lbp2 En jeg kjenner fikk det i posten i går, men har har ikke rørt det enda, han skulle vist bli ferdig med Angry Birds på iPad'en sin først Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 Ta en tur til Oslo S, og se hvor mange mørkhudede .... Det irriterer! Alle som forbinder "utlending" med mørk hud. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 Det er ikke hudfargen som plager meg. Men den gjør det lett å identifisere utlendinger. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 Ta en tur til Oslo S, og se hvor mange mørkhudede .... Det irriterer! Alle som forbinder "utlending" med mørk hud. Det blir litt langt innlegg hvis han skal ramse opp alle etnisiteter og nasjonaliteter på folk som muligens kan befinne seg på Oslo sentralstasjon eller? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 Utlending er et fint ord å bruke da. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 Utlending er et fint ord å bruke da. Så man får ikke lov til å definere det til rase lenger altså? Først sa vi "neger" så ble det til "mørkhudet" så ble det til "av afrikansk opprinnelse" og nå "utlending"... Hmm, jaja. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 Håper du vet at det ikke var det jeg mente. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 Ett spm angående den utlening-greia. Hvis en person kommer til norge fra utlandet er h*n utlening. Men hva med en som blir født i norge, men foreldre flytta inn? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 Hvor mange "utlendinger" i betydningen finner, engelskmenn, svensker og dansker, prakker på oss hasj på Oslo S? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 De 19,5 timene til jeg kan spille lbp2 En jeg kjenner fikk det i posten i går, men har har ikke rørt det enda, han skulle vist bli ferdig med Angry Birds på iPad'en sin først Håper han brenner i vanhellig ild. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 (endret) Ett spm angående den utlening-greia. Hvis en person kommer til norge fra utlandet er h*n utlening. Men hva med en som blir født i norge, men foreldre flytta inn? Vedkommede får dobbelt statsborgerskap hvis han/hun er født på norsk jord. Men han/hun må velge side når han/hun er 18 år gammel. Tror jeg... Endret 19. januar 2011 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 Offisielt sett så heter man vel da første generasjons nordmann? Jeg, personlig mener at man er det man genetisk sett er. F.eks hvis et par svensker flytter til norge og får et barn, så er det barnet svensk uavhengig av statsborgerskap mener jeg. Det du sier om dobbelt statsborgerskap er forøvrig riktig Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 Man er ikke Norsk før man har en lang slektstavle som kan bevise at de er norske. Det er min mening. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 De 19,5 timene til jeg kan spille lbp2 En jeg kjenner fikk det i posten i går, men har har ikke rørt det enda, han skulle vist bli ferdig med Angry Birds på iPad'en sin først Håper han brenner i vanhellig ild. iPad er jo berre supert. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 Man er ikke Norsk før man har en lang slektstavle som kan bevise at de er norske. Det er min mening. Jeg er norsk nok mener jeg. Jeg tror jeg vel er én sekstendel tysker og en trettitodel finne. Litt usikker på finskedelen, men jeg mener det var så Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 Man er norsk når man har statsborgerskap. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå