BuffyAnneSummers Skrevet 16. mars 2019 Del Skrevet 16. mars 2019 (endret) "Jenter i Høyre kjempet beinhardt for å få gratis prevensjon for jenter under 16 år. " Hvorfor skal jenter under 16 år ha sex? Hva har du med det å gjøre? De har rett på ett seksuelt privatliv ja. Hold deg unna jenters truser generelt takk, det er creepy at du tror du har noe du skulle ha sagt om hva de velger å gjøre. Det er forresten allerede gratis på en måte. Jeg gikk på p-piller i to år som jeg begynte på da jeg var under 16 helt uten at foreldrene mine hadde en dritt med det å gjøre Edit: Er egentlig ikke relevant men siden du virker så besatt av tenåringer som velger å ha sex så hadde jeg faktisk ikke sex de to årene jeg gikk på dem, hadde bare to jæææævla chille år når det gjelder mensen. Ønsker den ikke? Så ikke stopp å ta pillene, that easy. Folk som deg virker å glemme at prevensjon ikke bare er for at folk vil ha sex. Det har flere bruksområder, jeg brukte det just in case jeg hadde meg med noen, selv om jeg ikke endte opp med å gjøre det. Var en smart liten dritt. Endret 16. mars 2019 av BuffyAnneSummers 2 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 16. mars 2019 Del Skrevet 16. mars 2019 Mulig han mener at å gi dem gratis prevensjon under 16 er å oppfordre til å ha sex når man egentlig ikke er gammel nok. Hvis de likevel har sex så er det vel greit at de gjør det trygt spør du nå meg. 2 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 16. mars 2019 Del Skrevet 16. mars 2019 "Jenter i Høyre kjempet beinhardt for å få gratis prevensjon for jenter under 16 år. " Hvorfor skal jenter under 16 år ha sex? Så det er bedre at barn under 16 blir foreldre, tar abort eller sender barnet til adopsjon? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 16. mars 2019 Del Skrevet 16. mars 2019 (endret) slett Endret 16. mars 2019 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 16. mars 2019 Del Skrevet 16. mars 2019 Mulig han mener at å gi dem gratis prevensjon under 16 er å oppfordre til å ha sex når man egentlig ikke er gammel nok. Hvis de likevel har sex så er det vel greit at de gjør det trygt spør du nå meg. Nettopp. Det er ikke det at "de skal ha sex", men det forekommer jo. 3 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 16. mars 2019 Del Skrevet 16. mars 2019 Så det er bedre at barn under 16 blir foreldre, tar abort eller sender barnet til adopsjon? Som sagt, så blir dette å oppfordre til å ha sex Ser fram til alle sakene i framtiden hvor eldre tenåringer har hatt sex med jenter under 16 år, fordi jentene var "på pillen" Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 16. mars 2019 Del Skrevet 16. mars 2019 Som sagt, så blir dette å oppfordre til å ha sex Ser fram til alle sakene i framtiden hvor eldre tenåringer har hatt sex med jenter under 16 år, fordi jentene var "på pillen" Tror du virkelig og genuint at folk ikke blir "oppfordret" nok som det er idag allerede? 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 16. mars 2019 Del Skrevet 16. mars 2019 Tror du at det er P-piller som får folk til å velge om de vil ha sex eller ikke? 4 Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 16. mars 2019 Del Skrevet 16. mars 2019 (endret) Som sagt, så blir dette å oppfordre til å ha sex Ser fram til alle sakene i framtiden hvor eldre tenåringer har hatt sex med jenter under 16 år, fordi jentene var "på pillen" Nei, det er et alternativ for de unge til å ha tryggere sex. Sex har de åkke som. Riktignok ikke alle. Endret 16. mars 2019 av Larzen_91 3 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 16. mars 2019 Del Skrevet 16. mars 2019 Tror du virkelig og genuint at folk ikke blir "oppfordret" nok som det er idag allerede? Tror du at det er P-piller som får folk til å velge om de vil ha sex eller ikke? Når de nå har tilgang på pillen så har de ingen unskyldning lengre når de blir oppfordret til å ha ubeskyttet sex Skal garantere at det er mange som har valgt å ikke ha sex fordi de ikke er på pillen 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 16. mars 2019 Del Skrevet 16. mars 2019 Ja for tenåringer er kjent for å tenke konsekvenser! 1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 16. mars 2019 Del Skrevet 16. mars 2019 Nei, det er et alternativ for de unge til å ha tryggere sex. Sex har de åkke som. Riktignok ikke alle. P-piller er ikke et alternativ for tryggere sex. P-piller beskytter ikke mot sykdom. Tvert i mot, p-piller forårsaker sykdom. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 16. mars 2019 Del Skrevet 16. mars 2019 man bør vente med sex til man er 25 år gammel. få livet ditt i orden, få et verdenssyn, få dine mentale evner på det nivået de skal. og så kan man ha sex. slik det er nå, så blir alt svært sex-fiksert og det ødelegger alt det jeg nevner ovenfor slik at det ikke blir ferdigutviklet. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 16. mars 2019 Del Skrevet 16. mars 2019 (endret) man bør vente med sex til man er 25 år gammel. få livet ditt i orden, få et verdenssyn, få dine mentale evner på det nivået de skal. og så kan man ha sex. slik det er nå, så blir alt svært sex-fiksert og det ødelegger alt det jeg nevner ovenfor slik at det ikke blir ferdigutviklet. Ehm.. Nei? Kanskje 20% av mine venner er faktisk jomfru. Vi er i russealderen hele gjengen. Endret 9. april 2019 av Snusmumr1kk1 1 Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 16. mars 2019 Del Skrevet 16. mars 2019 Ehm.. Nei? Kanskje 80% av mine venner er faktisk jomfru. Vi er i russealderen hele gjengen. man må få muligheten til å utvikle sine kogntive evner. personlig har jeg til og med utviklet pre-kognitive evner. mener at dette skyldes i stor grad at jeg har levd i sølibat (og delvis genetisk, spesielt det pre-kognitive aspektet). anbefales i hvert fall! PS! gjelder ikke folk som har blitt utsatt for overgrep eller noe sånt. eller har blitt lurt. avholdenhet kan man begynne på selv nå, selv om du har hatt sex. men du bør vente så lenge som mulig. Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 16. mars 2019 Del Skrevet 16. mars 2019 P-piller er ikke et alternativ for tryggere sex. P-piller beskytter ikke mot sykdom. Tvert i mot, p-piller forårsaker sykdom. Ja, var vel mer dong jeg tenkte på. Eventuell trygghet med piller er at man ikke får barn man ikke er i stand til å ta vare på. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 16. mars 2019 Del Skrevet 16. mars 2019 Når folk har livet på stell så kommer sex langt ned på lista. Eventuelt så "klør" de seg litt i skrittet før de fortsetter med det som er viktig. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 16. mars 2019 Del Skrevet 16. mars 2019 (endret) Og hvis du har livet skikkelig på stell står folk i kø for å "klø" den for deg. Endret 16. mars 2019 av Skurupu Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 16. mars 2019 Del Skrevet 16. mars 2019 (endret) Det betyr ikke at man slipper de inn. Nå fikk du meg til å tenke på gullgraverne som vil prege kvelden. Mistet lysten på å treffe kompisene. Har fremdeles sist helg friskt i minne. "Det skal du ha at du er flink til ditten og datten. - Jeg skal hjem alene uansett og fortell meg i det minste noe jeg ikke har hørt før. Endret 16. mars 2019 av BadCat Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 16. mars 2019 Del Skrevet 16. mars 2019 Gullgravere er jo hovedpoenget med å ha penger ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå