Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser på Facebook at det er ransbølge i nabolaget igjen, akkurat den uken jeg er bortreist. Så jævlig typisk.

 

Dro bort for å slappe av og glemme stress og mas i hovedstaden, nå blir det vel til at jeg setter meg i bilen i morgen og kjører 10 timer tur-retur for å se til leiligheten. Forbanna innbruddsmongoer, hadde innbrudd i boden for et par måneder siden og nå det her.

Lenke til kommentar

Skatteetaten.

 

De svarer ikke på mine spørsmål via epost, eller chat, fordi de kun tar sensitive samtaler over telefon.

 

Telefonen deres har hatt følgende melding i flere dager nå: "Pågangen er for tiden stor, vennligst prøv igjen senere", og så avsluttes samtalen.

 

Det er jo jævlig morsomt når man venter på sensitive papirer man har bestilt for halvannen måned siden, som egentlig har en leveringstid på 10 dager.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Prøver å tenke nå. Drittsekker kommer seg ofte fram, men verste som blir sett på som gode forbiler? Hm. :hmm:

De har posisjonen i samfunnet mest sannsynlig så de kan fortsette som de gjør, tenk på feks prester før alle skandalene begynte å renne ut. Er de pedo fordi de er prester, eller er det så enkelt at de som ønsker enkel tilgang til barn søker ut slike stillinger? Det samme gjelder alle posisjoner hvor du har noen som helst makt over andre, de vil tiltrekke manipulative psykopater. Husk at det er enklere for dem å klatre over lik også for å komme dit de vil, for de bryr seg ikke om andre enn seg selv. 

Lenke til kommentar

Når valpeoppdrettere ber folk om å ikke falle for den perfekte valpen-fella. At man liksom skal velge sin beste venn utifra rasestandarden, og ikke utifra hvilken hund de faller for. Jeg mener og tror at dette er ett direkte dumt råd å komme med og vil bare føre til at folk ikke føler den samme kontakten med dyret og dermed er mer villig til å selge den videre eller gi den bort i senere tid.

Lenke til kommentar

Vy

Det er egentlig et bra navn for et privat tog- og bussfirma, for det spiller på at man kan se på utsikten istedenfor å holde fokus på veien.

 

Problemet er at dette egentlig er et ledd i å selge hele greia til Kina, ved å redusere folks eierskapsfølelse, ved å fjerne "Norges" fra navnet.

 

Argumentet med at NSB+Nettbuss ikke kunne bare hete NSB, er feil, ettersom B-en kunne stått både for buss og bane.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, det er veldig gjennomsiktig. Hva navnet blir er ubetydelig, da regjeringen åpenbart har planer om å selge hele selskapet til utlandet. Jeg blir kvalm av hele greia.

 

Det i seg selv er jo ikke nødvendigvis negativt. Det kan hende det blir bedre for pasasjerene (selv om jeg tviler sterkt på det). Personlig bryr jeg meg mer om at pasasjerene er fornøyde, enn at verdiene og profitten til selskapet forblir i Norge.

 

Det som irriterer meg er at ikke Erna og Co kan si det rett ut hva planen deres er, i steden for å blankt avvise det. Trur de vi er så lettlurte? Tydelig at det er (lokal)valg snart.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...