Dubious Skrevet 9. mars 2019 Del Skrevet 9. mars 2019 Nudlene jeg likte selges ikke mer, og nå har de bare andre billigmerker som ikke smaker godt og dyre utgaver som ikke er verdt pengene Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 10. mars 2019 Del Skrevet 10. mars 2019 Når en må "rippe" DVDer man har kjøpt lovlig fordi de er i feil sone 2 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 10. mars 2019 Del Skrevet 10. mars 2019 Nudlene jeg likte selges ikke mer, og nå har de bare andre billigmerker som ikke smaker godt og dyre utgaver som ikke er verdt pengene Hvilke nudler? YumYum Biff? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 10. mars 2019 Del Skrevet 10. mars 2019 (endret) Hvilke nudler? YumYum Biff? Edit: Nei, Sun Yan Endret 10. mars 2019 av Dubious Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. mars 2019 Del Skrevet 10. mars 2019 Edit: Nei, Sun Yan https://www.kerstpakket.expert/budget/food/diversen/sun-yan-noodles-chicken-groen-85-gram/ Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 10. mars 2019 Del Skrevet 10. mars 2019 Apropos nudler, faen som jeg savner Tung i Ramen med biffsmak. Beste nudlene jeg har smakt, og selve nudlene var skikkelig gode også og kunne fint spises tørt. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 10. mars 2019 Del Skrevet 10. mars 2019 Tilbakestående amøber som ikke kan forskjell på rom i bofellesskap, hybel, og leilighet. Nå er det en ledig "hybel" på 141 m² midt i Lillehammer sentrum til 5500 i måneden, i følge en annonse. En hel leilighet på 141 m² i Lillehammer har en markedsverdi på godt over 30 000 i måneden. 2 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 10. mars 2019 Del Skrevet 10. mars 2019 https://www.kerstpakket.expert/budget/food/diversen/sun-yan-noodles-chicken-groen-85-gram/ Er ikke så desperat Blir fort over 4000 skal det være lønnsomt, var der jeg stoppet å regne ut og da kostet de 1.33 euro per stykk Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 10. mars 2019 Del Skrevet 10. mars 2019 Nudlene jeg likte selges ikke mer, og nå har de bare andre billigmerker som ikke smaker godt og dyre utgaver som ikke er verdt pengene Besøk noen andre typer sjapper som Amarket og andre sånne jallasjapper. De har ofte ett mer spennende utvalg av både nudler og chips. Prisene er også myyyyyyyye lavere. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 10. mars 2019 Del Skrevet 10. mars 2019 Besøk noen andre typer sjapper som Amarket og andre sånne jallasjapper. De har ofte ett mer spennende utvalg av både nudler og chips. Prisene er også myyyyyyyye lavere. Har vurdert det, men alltid når jeg er i området så glemmer jeg det Ingen slike nær der jeg bor og det er jo "skummelt" å handle på slike sjapper Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 10. mars 2019 Del Skrevet 10. mars 2019 Argh! I loven står det at man kan få løyve for snøskuter om man har helårsbolig uten brøytet vei MEN, en får ikke gjort om eller bygd bolig i dag uten vann/avløp og vei Helt på trynet lover.... hva om vi vil bo uten innlagt vann,strøm og uten vei.. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 10. mars 2019 Del Skrevet 10. mars 2019 "Støtt lokale bedrifter eller så er du en landsforræder!!!!!" "Fjern 350kr momsgrensen!!!!!" Hvordan i helvete kan jeg støtte lokalt hvis de ikke selger det jeg skal ha... ARGHH. Venter på at jeg skal få tollgebyr og avgifter på 300kr for noe som kostet 40 kr på ebay 4 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 10. mars 2019 Del Skrevet 10. mars 2019 Jepp. Fuck lokalt, handle globalt. Mitt nye motto. Neida, men om man skal ha en ting som ikke er lett å få tak i lokalt man fort betale blodpris for noe som kostet en brøkdel av prisen. 2 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 10. mars 2019 Del Skrevet 10. mars 2019 Har vurdert det, men alltid når jeg er i området så glemmer jeg det Ingen slike nær der jeg bor og det er jo "skummelt" å handle på slike sjapper Skummelt? Absolutt ikke. Er mer bakgårdssjappene som selger fake importert tobakkspakker fra utlandet til barn i alle alder man burde bekymre seg for. En venninne ble bedt om å bli med på bakrommet en gang for en kartong. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 10. mars 2019 Del Skrevet 10. mars 2019 vet ikke helt..noen av disse eldre vietnameser-damene kakler ganske høyt når de først setter i gang mellom seg.. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 10. mars 2019 Del Skrevet 10. mars 2019 Jeg konkluderer ingenting, så hvis det virker sånn så kan jeg nok ha ordlagt meg litt feil. Fyren har hatt anklager mot seg lenge, så jeg synes bare det er pussig at folk plutselig kjører full boikott på grunn av denne nye dokumentaren. Helt enig! La fyren få hvile i fred tenker jeg. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 10. mars 2019 Del Skrevet 10. mars 2019 (endret) Fikk avslag fra NAV for dagpenger. Faen altså. Verdens beste land å bo i ja. Helt umulig å få noe hjelp. Var fordi jeg ikke har tjent 1G siste året, altså 96k. Men nabofolka mine på, asylsøkerne eller hva de er, kan fint ha råd til to telefoner og røykpakker og shoppe. Endret 10. mars 2019 av Lami 1 Lenke til kommentar
...... Skrevet 10. mars 2019 Del Skrevet 10. mars 2019 NAV er et helvete. Det er så blodig urettferdig som man får det. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. mars 2019 Del Skrevet 10. mars 2019 Fikk avslag fra NAV for dagpenger. Faen altså. Verdens beste land å bo i ja. Helt umulig å få noe hjelp. Var fordi jeg ikke har tjent 1G siste året, altså 96k. Men nabofolka mine på, asylsøkerne eller hva de er, kan fint ha råd til to telefoner og røykpakker og shoppe. Men de får ikke dagpenger. Du får søke sosialstønad som dem. 1 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 11. mars 2019 Del Skrevet 11. mars 2019 Dette har jeg sikkert nevnt før, men aviser som skriver "klinte til" hver gang noen har kyssa. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå