Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tilbakestående amøber som ikke kan forskjell på rom i bofellesskap, hybel, og leilighet.

 

Nå er det en ledig "hybel" på 141 m² midt i Lillehammer sentrum til 5500 i måneden, i følge en annonse. En hel leilighet på 141 m² i Lillehammer har en markedsverdi på godt over 30 000 i måneden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Besøk noen andre typer sjapper som Amarket og andre sånne jallasjapper. De har ofte ett mer spennende utvalg av både nudler og chips. Prisene er også myyyyyyyye lavere. 

Har vurdert det, men alltid når jeg er i området så glemmer jeg det 

Ingen slike nær der jeg bor og det er jo "skummelt" å handle på slike sjapper

Lenke til kommentar

Har vurdert det, men alltid når jeg er i området så glemmer jeg det

Ingen slike nær der jeg bor og det er jo "skummelt" å handle på slike sjapper

Skummelt? Absolutt ikke. Er mer bakgårdssjappene som selger fake importert tobakkspakker fra utlandet til barn i alle alder man burde bekymre seg for. En venninne ble bedt om å bli med på bakrommet en gang for en kartong.

Lenke til kommentar

Jeg konkluderer ingenting, så hvis det virker sånn så kan jeg nok ha ordlagt meg litt feil. Fyren har hatt anklager mot seg lenge, så jeg synes bare det er pussig at folk plutselig kjører full boikott på grunn av denne nye dokumentaren.

Helt enig!

 

La fyren få hvile i fred tenker jeg.

Lenke til kommentar

Fikk avslag fra NAV for dagpenger.

Faen altså. Verdens beste land å bo i ja. Helt umulig å få noe hjelp. Var fordi jeg ikke har tjent 1G siste året, altså 96k.

 

Men nabofolka mine på, asylsøkerne eller hva de er, kan fint ha råd til to telefoner og røykpakker og shoppe.

Endret av Lami
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fikk avslag fra NAV for dagpenger.

Faen altså. Verdens beste land å bo i ja. Helt umulig å få noe hjelp. Var fordi jeg ikke har tjent 1G siste året, altså 96k.

 

Men nabofolka mine på, asylsøkerne eller hva de er, kan fint ha råd til to telefoner og røykpakker og shoppe.

Men de får ikke dagpenger. Du får søke sosialstønad som dem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...