SnittLeif Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 at jeg lå ann til 5/6 på matte, men siden tentamen var full av oppgaver fra ting vi ikke har lært så gikk det til helsikke... +1 Hva var det vi hadde plusseknappen for igjen? +1 (det å skrive +1 betyr forøvrig "Det samme sier jeg" eller eventuelt "Dette gjelder meg også") Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 (endret) kek Endret 19. januar 2011 av Gavekort Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 sa han Sverre. Gjorde eg? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 sa han Sverre. Gjorde eg? Ja, husker du ikke det? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 sa han Sverre. Gjorde eg? Heter du Sverre? Isåfall er du helten min! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 (endret) sa han Sverre. Gjorde eg? Dessverre, men det kunne ha vært verre Endret 19. januar 2011 av Cowboy Bob 2 Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 Det her blir bare verre og verre, kanskje vi berre burde stoppe med det herre? Hva sier sverre? Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 De 19,5 timene til jeg kan spille lbp2 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 sa han Sverre. Gjorde eg? Heter du Sverre? Isåfall er du helten min! Haha, kvifor :!: ? Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 Internettkultur og memes. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 (endret) sa han Sverre. Gjorde eg? Heter du Sverre? Isåfall er du helten min! Haha, kvifor ? Fordi Sverre er et råtøft navn, og bestefaren min heter det. Endret 19. januar 2011 av Gavekort 2 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 (endret) Internettkultur og memes. Endret 19. januar 2011 av Dermuszdel Lenke til kommentar
Drakan Wolf Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 Ting som irriterer meg helt grenseløst er de skal heve ut et stykk fult brukenes kvinnfolk til Kaukasus, mens den forbanna idioten Krekar sprader rundt som en stolt hane. Enda det er bevist at mannen er en trussel mot riket og at han supporterer terrorist celler! Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 Kjerringa er en kriminell. Send ut sigøynerpakket. Det irriterer sykt når jeg registrerer meg på sider som faen ikke er kompetente til å sende activation-mail. Har ventet i en uke på mail fra et PunBB-forum nå, og Bakabt skulle sende meg activation key for åtte timer siden. SRETFGSERTHGAERHAE5RYGTAwrgaergaq3haerhbeartdhaeAFDGADGAERGASFDGAFGDAFGADFGAFDGADFGADFGADFGADFGAGRGBABAVBAFGAERGARGAGWEFAEWRFAREFEARGAEGNTRHATGHAGAERGAERGTATAERFDAFGASDFAWEGTHATHATHGAERARARETAERTAERGAFGTRHYTAERTAEGEAGRERGAEGAE 2 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 (endret) Hun er kun kriminell fordi loven definerer henne som kriminell. Hun har ikke gjort noe direkte galt, som overfallsvoldtekt, doplanging, trygdesvindel eller ran. Hun bare ---er---- her. Når en innvandrer for en gang skyld VIL integreres, og kan yte i stedet for å snyte, bør vi slippe henne inn. Nå sier myndighetene at en søknad om arbeidstillatelse ikke kan behandles om den er sendt fra Norge. Hun må altså reise til Kaukasus for å poste brevet. Hva skjedde med de rødgrønnes miljøsatsing? Hun skal altså reise til Kaukasus for å poste et brev? Hun er kanskje den siste innvandreren vi burde sende ut. Ta en tur til Oslo S, og se hvor mange utlendinger (etter utseendet å dømme) som på gebrokkent norsk tilbyr hasj. De får bli her. Endret 19. januar 2011 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 At jeg brukte hele dagen på å sove. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 Loven er det som definerer noen som kriminell. Sier loven at hun er kriminell og må ut, så er hun kriminell og må ut. Hvis hun ikke klarer å følge loven er hun i feil land. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 Jeg har lyst til å utslette "you mad"-bildet en gang for alle. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 *you mad?* Bli med i klubben. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå