Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjerringa er en kriminell. Send ut sigøynerpakket.

Det irriterer sykt når jeg registrerer meg på sider som faen ikke er kompetente til å sende activation-mail. Har ventet i en uke på mail fra et PunBB-forum nå, og Bakabt skulle sende meg activation key for åtte timer siden.

SRETFGSERTHGAERHAE5RYGTAwrgaergaq3haerhbeartdhaeAFDGADGAERGASFDGAFGDAFGADFGAFDGADFGADFGADFGADFGAGRGBABAVBAFGAERGARGAGWEFAEWRFAREFEARGAEGNTRHATGHAGAERGAERGTATAERFDAFGASDFAWEGTHATHATHGAERARARETAERTAERGAFGTRHYTAERTAEGEAGRERGAEGAE

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hun er kun kriminell fordi loven definerer henne som kriminell.

Hun har ikke gjort noe direkte galt, som overfallsvoldtekt, doplanging, trygdesvindel eller ran. Hun bare ---er---- her.

Når en innvandrer for en gang skyld VIL integreres, og kan yte i stedet for å snyte, bør vi slippe henne inn.

Nå sier myndighetene at en søknad om arbeidstillatelse ikke kan behandles om den er sendt fra Norge. Hun må altså reise til Kaukasus for å poste brevet.

Hva skjedde med de rødgrønnes miljøsatsing? Hun skal altså reise til Kaukasus for å poste et brev?

Hun er kanskje den siste innvandreren vi burde sende ut. Ta en tur til Oslo S, og se hvor mange utlendinger (etter utseendet å dømme) som på gebrokkent norsk tilbyr hasj.

De får bli her.

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...