Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Jo, men ikke på Smart-TV som er der jeg strømmer Netflix lettest. Burde strengt talt ikke være nødvendig, alt burde være tilgjengelig på lik linje overalt.

Om du har en pc med kabel og wifi, altså 2 nettverks tilganger. Kan du koble opp på en vpn med den så dele internetten videre til tvn? Burde vel funke for og lure regions sperre? Har ikke prøvd dette selv altså :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ironi i nøtteskall. Avtalte samtaletime med en life coach på lørdag kveld, fordi må seriøst ha litt hjelp til å få orden på livet nå, og hadde avtalt i dag kl 1800, med 20 min påminnelse.. Dere kan gjette hvem som har vært klar med kamera og headset en halv time nå, mens ikke et pip fra vedkommende. Ikke noe SMS, ikke noe mail. Tror dette er godt tegn på at jeg bør få kontroll over hverdagen min selv likevel..

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Liker virkelig når folk går tur med bikkja og den randomly bjeffer på folk, og disse folkene blir, med rett, sinte for at eieren ikke holder styr på bikkja si i bånd engang, også kommer det fra hundeeier "det er en hund!". NETTOPP, det er en hund, som tydeligvis ikke burde bo i nær oslo sentrum hvor hver liten tissetur innebærer å møte på flere forskjellige mennesker (hunder er som mennesker, de har forskjellige personligheter de også og liker bare ikke enkelte folk). 

Gidder du ikke bruke nok tid (eller kan ikke) til å gjøre research og bli kjent med hunden din så er det like greit å la vær å skaffe deg en. 

Endret av BuffyAnneSummers
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Ironi i nøtteskall. Avtalte samtaletime med en life coach på lørdag kveld, fordi må seriøst ha litt hjelp til å få orden på livet nå, og hadde avtalt i dag kl 1800, med 20 min påminnelse.. Dere kan gjette hvem som har vært klar med kamera og headset en halv time nå, mens ikke et pip fra vedkommende. Ikke noe SMS, ikke noe mail. Tror dette er godt tegn på at jeg bør få kontroll over hverdagen min selv likevel..

Kanskje dette var dagens lærdom fra life coachen? Get your own shit together? :hmm: Jaja, om livet er litt rot, så klarer i alle fall du å overholde avtaler og har respekt for andres tid.

:thumbs:

 

Dritt anyway, blir så sur over folk som ikke kommer når de skal, ikke holder avtaler og ikke gir beskjed, og jeg ender opp som den sutrete masekoppen. Når jeg f.eks. skal få ordnet noe i leiligheten, og jeg holder meg hjemme i naiv tro på at det blir fikset av vedkommende, og takker nei til å besøke en kompis jeg heller ville hengt med enn å sitte og irritere meg hjemme over at ting ikke blir gjort...  :wallbash:  :realmad:

 

Så tro meg, det at DU klarer å overholde avtaler, det er egenskap som er faktisk er veldig bra, og jeg tar ikke sånt for gitt og setter pris på det. Og jeg føler med irritasjonen din.   

Lenke til kommentar

Trøtt, men får ikke sove og litt fordi jeg ikke vil sove

 

Tatoveringer kan være fine, men problemet er at når folk begynner, så klarer de ikke å stoppe

Hehe, jepp. Skyldig. Har riktignok stoppet midlertidig etter to, men har planer om en til, så får jeg håpe jeg stopper opp før jeg er heldekket. På min kropp er det ikke passende å være heldekket, selv om noen kler den type stilen. 

Mine tattoveringer gjemmes lett bort med klær, selv om jeg viser de fram når jeg kan, jeg er stolt av dem, de er fine og de forteller noe om min livshistorie :-) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Fin gaupe. Her omkring skyter de gaupene. :(

 

Det er helt sjukt. Er jo i grunnen det samme med ulver.. Det er jo noe som irriterer meg grenseløst.. La nå dyrene få leve. 

Lenke til kommentar

Det er helt sjukt. Er jo i grunnen det samme med ulver.. Det er jo noe som irriterer meg grenseløst.. La nå dyrene få leve. 

 

Det er sikkert et vanskelig dilemma det. Hvis gaupe og ulv får formere seg fritt, blir det nok mye problemer både for husdyr og mennesker. De er store nok rovdyr til å angripe mennesker også. Barn feks.

De har jo ikke andre naturlige fiender enn mennesker, så hvis man slutter med kvotejakt blir de fort veldig mange.

 

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Det er sikkert et vanskelig dilemma det. Hvis gaupe og ulv får formere seg fritt, blir det nok mye problemer både for husdyr og mennesker. De er store nok rovdyr til å angripe mennesker også. Barn feks.

De har jo ikke andre naturlige fiender enn mennesker, så hvis man slutter med kvotejakt blir de fort veldig mange.

 

Det forstår jeg.. Synes det burde finnes andre alternativer som f.eks å bedøve dem. 

Lenke til kommentar

Folk som er vinglete.

 

Har iløpet av en halvtime gått fra å skulle få besøk av dama, til at jeg skal besøke henne, til at hun skal besøke meg likevel, til at ingen av oss besøker noen av oss i kveld og heller sees i morgen.

 

Altså, jeg kan være vinglete selv noen ganger, men dette tok kaka.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Folk som er vinglete.

 

Har iløpet av en halvtime gått fra å skulle få besøk av dama, til at jeg skal besøke henne, til at hun skal besøke meg likevel, til at ingen av oss besøker noen av oss i kveld og heller sees i morgen.

 

Altså, jeg kan være vinglete selv noen ganger, men dette tok kaka.

Hva skjedde? Siden dere var så vinglete? Hvorfor besøkte ingen hverande? :hmm:

Lenke til kommentar

Bestilte farge til min nye custom vannkjøling her forleden. Var vanskelig å finne den jeg ville ha så måtte bestille rett fra produsenten sine sider. Den pluss en liten fitting kom på rett rundt 200kr, også kom det en sinnsyk frakt på 350kr i tillegg. Siden jeg var bestemt på akkurat den fargen så tenkte jeg at det bare fikk gå. Men, i dag fikk jeg faen meg regning fra postnord. 146kr i moms, oook.. Pluss 284kr i utleggshebyr? Hva i all verden er det for noe piss? Utlegg for hva? De to tingene for 200kr har nå kostet meg 980kr! Kjenner jeg koker litt nå..

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...