Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Åh fyttihelvette i katta... Håper jeg har våknet helt nå..  Vært i ørska hele dag pluss litt hodepine, og la meg til ettermiddagslur. Vet ikke om det var drøm eller mareritt jeg gikk gjennom, men det var noe syke og surrealistiske greier. Parallelle universer, mystiske stemmer, deja vu, timeloop. Nesten som Inception, og nei, er år og dag siden jeg så den filmen sist.

Hender jeg har noen "virkelige" drømmer iblant, men denne tok kaka. Var havnet i en søvn-loop der og prøvde å våkne opp til den "ekte virkeligheten". Tok meg noen sekunder å komme til fatning og faktisk se jeg var i mitt eget hjem og egen seng denne gangen. :huh::omg:

Lenke til kommentar

Irriterer meg at DT og Kim, har alt snart skapt 3. verdenskrig. Helt ærlig, jeg frykter for at Kim går både bak ryggen på DT og verden. Og DT gjør det samme med Kim.

3 verdenskrig skjer ikke, bare en liten atomkrig mellom Pakistan og India. Så går verden inn i en kjernefysisk vinter som dreper 90% av mennesker.

Risiko er for stor. Og det er ingen vinnere.

Lenke til kommentar

Åh fyttihelvette i katta... Håper jeg har våknet helt nå..  Vært i ørska hele dag pluss litt hodepine, og la meg til ettermiddagslur. Vet ikke om det var drøm eller mareritt jeg gikk gjennom, men det var noe syke og surrealistiske greier. Parallelle universer, mystiske stemmer, deja vu, timeloop. Nesten som Inception, og nei, er år og dag siden jeg så den filmen sist.

Hender jeg har noen "virkelige" drømmer iblant, men denne tok kaka. Var havnet i en søvn-loop der og prøvde å våkne opp til den "ekte virkeligheten". Tok meg noen sekunder å komme til fatning og faktisk se jeg var i mitt eget hjem og egen seng denne gangen. :huh::omg:

Jeg har det sånn nesten hver natt. "Våkner", kikker på klokka, den sier noe sånt som 08.05 elns. Prøver å stå opp, går ut av soverommet, og det er som en strikk er festet på meg, og jeg blir hardt dratt tilbake til senga, igjennom vegger og alt.

Våkner skikkelig litt seinere, og ser da på klokka "igjen"; 04.10 elns, fml. :p

Endret av Sarcoex - Gnålern
Lenke til kommentar

NRK lisensen som kom i dag. TVen brukes kun til strømming eller spilling, og jeg bor hjemme så andre i hustanden betaler allerede NRK lisens. Jævlig irriterende, ser omtrent aldri på NRK og når jeg ikke har "tv" på tven så synes ikke jeg at jeg skal betale heller. 

Bare å melde ifra at du ikke har TV og sånt

Har hatt monitor siden jeg var 16 år og aldri betalt lisens 

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jentene tapte stafetten. Dette må analyseres, skrives om, diskuteres, og helst finne en syndebukk i norske aviser de neste tre månedene.

Jeg så en video av spurten. Stina Nilsson var i bedre form, og form er noe som varierer fra dag til dag, uansett hvor mye du trener. Sånn, da var det analysert ferdig og verden kan gå videre.

Lenke til kommentar

autofullførfunksjonen i Google..

Skriver jeg "plat" så kommer jeg til platekompaniet, men jeg klarer som regel ikke å stoppe der så det blir "plate" og enter, og da får jeg opp søk for "plate"..

Andre ganger skal jeg søke opp ett ord og blir sendt til en side jeg ikke vil til

Endret av Dubious
Lenke til kommentar

3 verdenskrig skjer ikke, bare en liten atomkrig mellom Pakistan og India. Så går verden inn i en kjernefysisk vinter som dreper 90% av mennesker.

Risiko er for stor. Og det er ingen vinnere.

Hvordan kan du vite det? Hvordan har du hentet den informasjonen fra, om at kjernefysisk vinter vil drepe 90% av menneskeheten? Kan du virkelig bevise det du sier er rett?

Hva om, det er 50/50 sjanse for at noen vil vinne, enten er det DT, Kim, Pudingen, Brei Ræva, motder jord, Astroider, osv.

Lenke til kommentar

Hvordan kan du vite det? Hvordan har du hentet den informasjonen fra, om at kjernefysisk vinter vil drepe 90% av menneskeheten? Kan du virkelig bevise det du sier er rett?

Hva om, det er 50/50 sjanse for at noen vil vinne, enten er det DT, Kim, Pudingen, Brei Ræva, motder jord, Astroider, osv.

Er hva eksperter estimerer... Og estimatene går fra 2milliarder døde til 6 milliarder døde.. Uansett er det milliarder døde..

Veldig enkelt og google, du får opp så mange svar. Siden dette er noe folk har spurt om siden 60 tallet.

En nyhetsartikkel som ble publisert for noen timer siden. Noe konservativt estimat på denne syntes jeg.

https://weather.com/en-IN/india/news/news/2019-03-01-nuclear-winter-from-an-india-pakistan-war-could-kill-2-billion

Hvem vinner på at alle dør? Penger blir verdt ikke en drit, ikke eiendom. Ingenting.. Så ser ikke hvor du får denne 50/50 fra.

Når de massive støvskyene blokkerer alt lyset fra solen ute nesten, faller temperaturen med 20 til 40 grader i måneder. Se for deg og kos det på finnmark i -90 grader. Alt dør.

Endret av DirekteDemokrati
Lenke til kommentar

Kjøpte noe på nett på mandag.

Fikk mail om at klarna har behandlet mitt kjøp I DAG.

Altså selve betalingen.

Jeg mener hvorfor bruke en tredjeparts betalingstjeneste når de bruker så lang tid? Sitter de å jobber manuelt?

"Hvem som helst" kan lage en nettbutikk med øyeblikkelig betalingsløsning.

"næh vi bruker klarna da"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...