Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mye mulig! Men herbalife selger i butikk også, så ikke helt der? Ser du kan prøve å selge det selv! Hahahah!

Veldig morsomt når du snakker med noen om en mulig stilling også kommer det frem at det er pyramidespill, så sier man at man ikke er interessert i pyramidespill også får de blod på tann for å prøve å lekse meg opp i hvordan deres produkt ikke er ett pyramidespill! Hysterisk!

• Liker 1
Lenke til kommentar

På arbeidsplassen har vi en liten "kjøkken-krok" som egentlig bare er ett knøttlite kjøleskap, en kaffetrakter, og mikrobølgeovn. Så folk kan ta med seg noen gamle middagrester eller whatever, og varme det opp til lunsj. Eller hvis de bruker en liten skvett melk eller noe til sin kaffe eller te, så kan de ha en sånn melkekartong stående i det lille kjøleskapet. Eller hvis de har med seg f.eks. yoghurt som de ønsker skal stå kjølig, så kan de plassere tingene sine i kjøleskapet frem til den skal spises. Helt greit opplegg dette altså. Problemet er enkelte idioter som stadig forsyner seg ganske grovt av andres saker. Plutselig har enkelte saker forsvunnet, og folk risikerer å bli stående der helt uten mat eller drikke.

Ingen hemmelighet at spesielt en person har holdt på med dette. Hvis "Person A" har tatt med seg for eksempel lasagne som han ikke hadde spist opp til middag dagen før, og hadde planer om å varme opp disse tingene til lunsj på jobb. Men så forsvinner denne boksen med mat fra kjøleskapet. Samtidig som en annen person blir sett spisende på nettopp lasagne, direkte fra en oppbevaringsboks hvor det faktisk står navnet til "Person A" på lokket eller boksen. Selvfølgelig ett veldig enkelt "mysterium" å løse der altså. :) Og det finnes flere lignende historier. Har noen nettopp hatt hursdag, og familie / samboer eller noe bakte kake, så kan det hende at de tar med seg litt kake til jobb for å kose seg med. Bortsett fra at alt sammen forsvinner, lenge før man faktisk rekker å spise den selv.

For mange måneder siden hadde denne idioten en boks med "rett i koppen" kakao stående. Bare fyll opp med litt melk eller vann (og eventuelt varm opp, hvis man ønsker varm drikke) og voila så har man noe å drikke. Så det var en gruppe som var lut lei alt dette tullet med stjålet mat eller drikke. så de drakk opp all pulver-drikken til tyven. Dette er nå godt over en måned siden de tok det somvar igjen av den greia der. Men fremdeles driver sutrekoppen og klager over at denne ene tingen har forsvunnet. Det går ikke en jævla uke uten at hun tar opp denne saken. Hvor er drikken min? "Forbanna tvjuradder" som finner på å forsyne seg av hennes ting og så videre, og så videre også videre....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Moderatormelding

Der ble 5 innlegg fjernet. Å oppfordre eller beskrive hvordan du kan gjøre noen syke er ikke noe vi ønsker å ha på dette forumet.

Reaksjoner på dette kan taes på PM, eller i tilbakemeldingsforumet.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

La ut en annonse på finn.no om at jeg ønsker å leie et sted å bo. Spesifiserte pris, minimum kvadratmeter osv.

Så får jeg en henvendelse, med en link til en annonse på FINN.NO med dyrere leie enn jeg ønsker, og som er mindre enn jeg ønsker.

For det første, jeg er på finn.no og har sett gjennom annonsene der. Jeg betaler faktisk ikke 500kr for "ønskes leid" for å få høre om ting som ligger ute allerede.

For det andre, så er det ikke innenfor mine ønsker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...