Benbjo Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 Annet enn at Giske er komplett douche som oppfører seg sånn når han har familie hjemme, så har jo dette selvsagt ikke noe i avisen å gjøre 3 Lenke til kommentar
KalleKanin Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 Det er jo så og si kun det "journalister" driver med om dagen. Provosere mest mulig for å hete opp diskusjonen. Jeg tviler helt utrolig mye på at folk faktisk tar det der seriøst. VG prøver å lure oss til å tru at mange folk tenker på den måten. Den reaksjonen de er på jakt etter er ikke "åh, dæven. Han Giske er ikke helt god", de er på jakt etter "men faen, nå har dette MeToo-greiene gått for langt". Aner ikke hva som de er ute etter, men resultatet blir vel fort mer polarisering: - De som har et dårlig inntrykk av Giske fra før, sluker fort en god del av dette og blir bare sterkere i "sin tro" - De som har fått #Meetoo langt opp i halsen, blir bare enda mere pissed i sin misnøye mot feminisme, likestillingsprat+++ + en del som mest blir oppgitt over pressen generelt og deres ubrukelighet/manglende evne til nyansering og objektive diskusjon av FAKTA. (Jeg identifiserer meg mest med denne siste gruppen.) Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 Hvorfor fikk ikke Grande denne oppmerksomheten etter at det ble kjent at hun hadde seg med en 17-åring? Det var langt alvorligere. 4 Lenke til kommentar
...... Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 Hvorfor fikk ikke Grande denne oppmerksomheten etter at det ble kjent at hun hadde seg med en 17-åring? Det var langt alvorligere. Fordi hun er kvinne. 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 Var før #metoo tok av i Norge. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 Grande sin sak fikk da langt mer oppmerksomhet enn hva nå enn Giske har fått. Men det har mer med å gjøre at Grande ser ut som Grande. 2 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 Pengebruken i Norge er helt idiotisk. Alle politikerne virker helt inkompetente. 2 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 Tv2 (husker ikke hvilken avdeling) har også begynt med søppel som VG. Har slutta å følge de også nå. "DENNE NYE TINGEN GIR DEG HJERNEORGASME!!!". Neitakk, smatting gjør meg sur. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 Når sannsynligheten for å bli syk på den eneste dagen med forelesning i en ellers fri-uke faktisk inntreffer. Har riktignok vært sløv og innestengt hele uka, men var faktisk klar til å dra på skolen i dag. Så det var jo fin overraskelse å våkne med migrene om morgenen. Meste av dagen har gått til soving, tross til huseierenes hund ikke har klart å holde kjeft gjennom dagen, som prikken over i-en. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 23. februar 2019 Del Skrevet 23. februar 2019 At til mer galt og ustabil man er her i landet til mindre straffer får man, må være snill mot slike folk :) Kan ikke fengsle dem eller få dem lagt inn på avdeling, må gå fritt. En uke av og til på hotell(fengsel) og pengesekk i neven når dem går ut. Latterlig. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 23. februar 2019 Del Skrevet 23. februar 2019 Der røk mitt første "vennskap" pga uenighet i politikk. Like greit egentlig hvis man ikke klarer å skille mellom forholdet man har med noen og politiske uenigheter. Må være fryktelig frustrerende å gå rundt og føle seg så krenket hele tiden på alles vegne? 4 Lenke til kommentar
KalleKanin Skrevet 23. februar 2019 Del Skrevet 23. februar 2019 MDG'ere som drar på lange feriereiser til andre siden av kloden! På den turen slipper de ut mer CO2 enn jeg gjør på et helt år med min bil, så hold kjeft og la meg få kjøre bilen min i fred!! 4 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 23. februar 2019 Del Skrevet 23. februar 2019 Snowflakesa i Mannegruppa Ottar. De blir krenket av omtrent alt, men snakker samtidig dritt om "krenkekultur". Trur helt seriøst de ikke selv ser ironien i dette. 2 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 23. februar 2019 Del Skrevet 23. februar 2019 Snowflakesa i Mannegruppa Ottar. De blir krenket av omtrent alt, men snakker samtidig dritt om "krenkekultur". Trur helt seriøst de ikke selv ser ironien i dette. Krenka på hvilken måte? Er selv i MGO, men aldri aktiv. Ser at de har innsamlingsaksjoner flere ganger i året uten at det blir lagt ut på aviser, men så fort noe negativt skjer der så blir det bare bråk av den lille minste ting. Det var en innsamling på litt over 100.000 som skulle gå til hjelp for barn med kreft, men den foreninga takka nei til pengene pga alt negative som har hendt rundt MGO. 2 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 24. februar 2019 Del Skrevet 24. februar 2019 Det er egentlig ganske artig hvor like de som kalles "alt right" og SJW-ene egentlig er. Begge grupper er usedvanlig lettkrenka, og de tråler nettet etter ting å bli krenket av, for så å sutre om det til sine likesinnede for å få klapp på skuldra. Begge grupper har heller ikke et snev av humor eller selvironi og går full forsvarsmodus så fort de får litt kritikk for ubrukeligheten sin. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 24. februar 2019 Del Skrevet 24. februar 2019 (endret) https://en.wikipedia.org/wiki/Horseshoe_theory Endret 24. februar 2019 av BuffyAnneSummers 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 24. februar 2019 Del Skrevet 24. februar 2019 Vinterferie uten PC og kommer hjem til 200 varslinger på dette forumet + 20 eposter og 20+ videoer på Youtube og mye mer.. Kommer til å bruke hele kvelden og noe av morgendagen til å bli ajour Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 25. februar 2019 Del Skrevet 25. februar 2019 Det er kanskje det aller, aller beste eksemplet på et I-landsproblem jeg har sett noen gang. 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 25. februar 2019 Del Skrevet 25. februar 2019 Pyramidespill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå