Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Deltakerne som er med på "Farmen" eller lignende reality-konsepter.

Etter bare noen få uker, så begynner noen av dem å sutre over "kjedelig" mat som de ikke liker. Gidder man ikke å leve noen få uker hovedsaklig på havregrøt eller poteter, så burde man ikke melde seg på tull som dette.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Deltakerne som er med på "Farmen" eller lignende reality-konsepter.

Etter bare noen få uker, så begynner noen av dem å sutre over "kjedelig" mat som de ikke liker. Gidder man ikke å leve noen få uker hovedsaklig på havregrøt eller poteter, så burde man ikke melde seg på tull som dette.

Sikkert bare produsern som har bedt dem sutre i media slik at de skal få høyere seertall/piske opp stemninga (og folk lar seg lure !)

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Er de av oppfatningen at det å tro at man er det motsatte kjønn faktisk gjør de til det motsatte kjønn? Er faktisk mye enig med typiske høyrefolk når det kommer til transfolk. Ja, for all del, om du vil identifisere deg som mann hvis du er biologisk kvinne så får du for all del gjøre det. Men ikke forvent at alle andre skal behandle en mann som en kvinne eller omvendt. "Blir du ikke praktisk talt homo for meg er du en av de som diskriminerer!". Geez.

• Liker 6
Lenke til kommentar

Folk som klager over at de aldri får tid til å gjøre ting dem skal. Bor du i Norge er alle former for tidsnød og stress selvforskyldt. Prioriter anderledes.

Sant. Har så mange venner som har timeplanen fylt til randen med frivillige aktiviteter for så å si at de aldri har fri eller alenetid. Dropp den ene treningen eller gamingsessionen da, eller det ene babybesøket. Man må ikke finne på noe hele tiden hver dag.

Lenke til kommentar

Er de av oppfatningen at det å tro at man er det motsatte kjønn faktisk gjør de til det motsatte kjønn? Er faktisk mye enig med typiske høyrefolk når det kommer til transfolk. Ja, for all del, om du vil identifisere deg som mann hvis du er biologisk kvinne så får du for all del gjøre det. Men ikke forvent at alle andre skal behandle en mann som en kvinne eller omvendt. "Blir du ikke praktisk talt homo for meg er du en av de som diskriminerer!". Geez.

Det er direkte sinnssykt. 

Jeg TROR norge er immun mot dette... HÅPER jeg... 

Sant. Har så mange venner som har timeplanen fylt til randen med frivillige aktiviteter for så å si at de aldri har fri eller alenetid. Dropp den ene treningen eller gamingsessionen da, eller det ene babybesøket. Man må ikke finne på noe hele tiden hver dag.

Hadde en god venn som er/var sånn. Måtte planlegge minst en uke, helst to, i forveien hvis jeg ville finne på noe.   

Glemte å svare deg! Men ja, det er jo det det virker som gjør det ikke? Det å være en kvinne er en FØLELSE nå, har du ikke fått med deg det? 

Dette er bare en liten forsmak på alt det CRAZY som skjer online for tiden når det gjelder TRAs (trans radical activist). 

Det virker mer og mer som om alle som er forskjellige, altså du er en jente som liker gutteting eller en gutt som liker jenteting, skal presses inn i nye former som de har skapt som de mener er mer moralsk å følge fordi ???? (I dont fucking know, det er ikke logisk, ingenting av dette er!). Så er du en jente som liker gutteting så kan du umulig være jente, du må jo være gutt fordi du liker gutteting!

Skulle vi ikke gå fremover?? HVORFOR GÅR VI BAKOVER DA?!

Endret av Countryman
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Folk tror det er best å gjøre mest mulig hele tiden. Noen ganger får jeg spørsmål om hva jeg skal gjøre til helgen. Jeg sier "ingenting". Da tror folk at jeg har tid å ta i mot besøk, hjelpe med flytting eller komme på besøk. Jeg sier "ingenting" fordi jeg ikke har lyst til å gjøre noen ting.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Folk tror det er best å gjøre mest mulig hele tiden. Noen ganger får jeg spørsmål om hva jeg skal gjøre til helgen. Jeg sier "ingenting". Da tror folk at jeg har tid å ta i mot besøk, hjelpe med flytting eller komme på besøk. Jeg sier "ingenting" fordi jeg ikke har lyst til å gjøre noen ting.

+1

Opplever dette selv noen ganger. Har satt av søndagen til å gjøre ingenting, og en kamerat eller noen får nyss i det og da skal jeg absolutt bli med på alt mulig. Nei! Jeg vil gjøre ingenting av og til og ha null planer. Men folk er forskjellige. Kjenner de som får angst om de ikke har fullboka helger en måned frem i tid.

Lenke til kommentar

VG med hele fire saker om at Giske har danset litt intimt med ei dame, som selv sier at det hele var uproblematisk. Nå står jeg vel i fare for å bli "en mann i kommentarfelter om metoo" her, men noen ganger blir det kanskje litt mye oppstyr? Spesielt når det er folk som skal reagere på vegne av andre.

• Liker 4
Lenke til kommentar

VG med hele fire saker om at Giske har danset litt intimt med ei dame, som selv sier at det hele var uproblematisk. Nå står jeg vel i fare for å bli "en mann i kommentarfelter om metoo" her, men noen ganger blir det kanskje litt mye oppstyr? Spesielt når det er folk som skal reagere på vegne av andre.

Det er jo så og si kun det "journalister" driver med om dagen. Provosere mest mulig for å hete opp diskusjonen.

Jeg tviler helt utrolig mye på at folk faktisk tar det der seriøst. VG prøver å lure oss til å tru at mange folk tenker på den måten. Den reaksjonen de er på jakt etter er ikke "åh, dæven. Han Giske er ikke helt god", de er på jakt etter "men faen, nå har dette MeToo-greiene gått for langt".

Endret av Skurupu
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...