Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

iOS suger. Android suger. Mac/WINDOWS/LINUX suger. Teknologi generelt er helt totalt komplett ubrukelig.

Det er fordi de gjorde det irriterende med vilje. Jeg lever i en simulasjon som tester interaksjonsdesign ol. og ser etter ting som irriterer brukerne.

 

Og det de ønsker å teste aller mest, er nettsider som loader, og rett før du klikker på noe, så FLYTTER hele dritten på seg. Burde ikke dette vært pri en? Er det ikke å finne på dagsplanen i Android 10, Firefox 19999, amerikanske forsvarets intranett... Ja - ALT, så er det bare å pakke sammen sakene. Dette er det mest kritiske vi har stått ovenfor noensinne.

 

FIKS DET.

Endret av Edgelord
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Leste nettopp om innreiser til Nord-Korea på regjeringen.no. Derv kan du ikke vente å få de medisiner du skal, fordi helsevesenet er meget begrenset. Så det er kanskje best å høre med en lege først, hvis det er usikkert om det er influenca. Bare en lege kan vel si det. 
( var vel det som lå litt i spørsmålet antar jeg )

Lenke til kommentar

Gjør en bedrift seg vanskelig å søke jobb hos, er den ikke verdt å jobbe hos. Søkte jobb hos elkjøp for endel år siden. Der krevde de innsyn i min private økonomi for at jeg skulle få fortsette i jobbsøkingen og til intervju. Jeg responderte med at det kunne de bare drite i, gikk og så meg aldri tilbake.

Lenke til kommentar

Gjør en bedrift seg vanskelig å søke jobb hos, er den ikke verdt å jobbe hos. Søkte jobb hos elkjøp for endel år siden. Der krevde de innsyn i min private økonomi for at jeg skulle få fortsette i jobbsøkingen og til intervju. Jeg responderte med at det kunne de bare drite i, gikk og så meg aldri tilbake.

Dette gjør de jo for å luke ut de mest useriøse søkerne. Også for å få et inntrykk av om søkeren passer til jobben.

 

Med innsyn i din privatøkonomi, mener du kredittsjekk? Det er nokså vanlig praksis.

Lenke til kommentar

Dette gjør de jo for å luke ut de mest useriøse søkerne. Også for å få et inntrykk av om søkeren passer til jobben.

 

Med innsyn i din privatøkonomi, mener du kredittsjekk? Det er nokså vanlig praksis.

Det var mer enn en kredittsjekk den gangen jeg søkte. Da var det kontoutskrifter som var tingen.

 

Jeg må si det sånn at jeg har vært i arbeidsmarkedet i 20 år og har opplevd mye rart av nykker hos arbeidsgivere i jobbsøkeprosesser, men aldri at jeg hadde måttet gjøre klovn av meg selv i en video. Hadde noe sånt vært et krav. hadde jeg heller gått på nav. Jeg er ikke skuespiller, men jobbsøker. :) Men alt hva folk finner seg i om dagen for å få en inntekt. Stakkars folk..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...