Gitarhm Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Ja, Gitarhm. Alt du bestiller fra Cdon kan du i alle fall legge på 2-3 dager på leveringstid 15/1 får jeg mail: Pakken er sendt ut, og du vil ha den innen 2-3 dager. 18/1 sender jeg mail om at jeg ikke fikk sporingsnr (ville spore pakken) Idag fikk jeg svar: Siden pakken kommer i brev får du ikke sporingsnr. Pakken ble sendt 17/1 og du vil snart ha den. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Ja, Gitarhm. Alt du bestiller fra Cdon kan du i alle fall legge på 2-3 dager på leveringstid 15/1 får jeg mail: Pakken er sendt ut, og du vil ha den innen 2-3 dager. 18/1 sender jeg mail om at jeg ikke fikk sporingsnr (ville spore pakken) Idag fikk jeg svar: Siden pakken kommer i brev får du ikke sporingsnr. Pakken ble sendt 17/1 og du vil snart ha den. Referer til første mail og svar. Si at siden de driver med feilinformasjon så fortjener du noe kompensasjon. Hvis du betaler med faktura, krev avslag. Det hadde jeg gjort. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 at jeg lå ann til 5/6 på matte, men siden tentamen var full av oppgaver fra ting vi ikke har lært så gikk det til helsikke... Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 at jeg lå ann til 5/6 på matte, men siden tentamen var full av oppgaver fra ting vi ikke har lært så gikk det til helsikke... +1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Så alt må ligge i spoiler? Tåler ikke folk et bilde av og til? Fant forresten en mindre utgave av bildet, men det fikk jeg ikke lagt til her. Irriterer meg uansett at Madina Salamova har fått jobb i Teknisk Ukeblad. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Så alt må ligge i spoiler? Tåler ikke folk et bilde av og til? Hvordan i huleste heiteste fikk du det ut av posten til Neppe? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Hehe, så ikke det før nå. :!: Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Må helt ærlig innrømme at jeg måtte sjekke om jeg hadde skrevet noe annet i spoilern enn det jeg TRODDE jeg hadde gjort. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Får skylde på at jeg er sulten. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Værre ting har skjedd! Irriterer meg over "merker deg selv på kartet" tråden. Han har også klart å skrive "merker deg selv" i tråden også. Noen andre som merket seg selv på kartet? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Irriterer meg uansett at Madina Salamova har fått jobb i Teknisk Ukeblad. What the why? Hva er egentlig grunnen til at hun har fått jobb i teknisk ukeblad? "Få nok medieoppmerksomhet, så får man jobb"? Greit at hun vel har Mastergrad i Tekniske-, Kunskaps- og Samfunnsstudier, men det må jo være all medieoppmerksomheta som har gjort det? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Værre ting har skjedd! Irriterer meg over "merker deg selv på kartet" tråden. Han har også klart å skrive "merker deg selv" i tråden også. Noen andre som merket seg selv på kartet? Ja, jeg så på et kart over Norge en gang og så merket jeg meg selv. Forbanna sattelittbilder ødelegger privatlivet mitt. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Ja, jeg så på et kart over Norge en gang og så merket jeg meg selv. Forbanna sattelittbilder ødelegger privatlivet mitt. Kjipe greier. Relativt høy oppløsning på det bildet da? Eller har folk i den tråden bare latterlig godt syn? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 (endret) Værre ting har skjedd! Som å skrive verre feil. SnittLeif: Det er jo bare en åpenbar provokasjon av TU å ansette henne midt i denne saken. Hvorfor gjorde de ikke det tidligere? Og hvordan kan hun få seg jobb her når hun er nektet opphold og skal sendes ut? Skal hun skatte av pengene hun tjener? Hvordan skaffer hun seg skattekort f. eks? Det er jo bare veldig irriterende å se henne stå der å glise mens hun egentlig skulle vært i Russland. Endret 19. januar 2011 av Hyperio Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Værre ting har skjedd! Som å skrive verre feil. Ja, for eksempel det. Kommer nok aldri til å legge ifra meg den uvanen Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Det kunne vori verre enn det herre sa han Sverre. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 (endret) Det kunne vori verre enn det herre sa han Sverre. Hva heter den sangen? Endret 19. januar 2011 av olehh Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Vær så snill å droppe bruken av spoiler-tags. Det er håpløst å åpne dem på nettfjøl og mobil. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 at jeg lå ann til 5/6 på matte, men siden tentamen var full av oppgaver fra ting vi ikke har lært så gikk det til helsikke... +1 Hva var det vi hadde plusseknappen for igjen? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå