Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eller da jeg la ut et skap for 1000,-

 

Hei,når passer det å se på skapet ?

 

Passer på kveldstid stort sett hver dag

 

Selger du for 700?

 

Nei, da beholder jeg det istedet Det er ikke i veien, men jeg har tre like og trenger ikke mer enn 2, strengt talt

 

hva med 800?

 

Tenker vi sier 1000

 

Tenker bare du sier det

 

Det er ei annen som ville komme og se på det også. Vi får se Beholder det som sagt om jeg ikke får 1000 for det

 

 

 

 

Skapet ble solgt for 1000,-

Forsøker å sette meg inn i hvordan slike folk tenker.

 

Trengte han et skap? I så fall gikk han glipp av det fordi han ikke ville hoste opp de siste 200 kr.

 

Driver han og pruter på og kjøper skap han kommer over?

For moro skyld?
For å kjøre og hente det med henger, oppbevare det en stund og deretter forsøke å selge det for et par hundrelapper mer?

Endret av 1Dr.E
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Er også nysgjerrig på hvordan slike folk tenker.

 

Noe av det siste jeg solgte var Smash Bros Ultimate og jeg fikk til slutt 450 kr for det. Sykt mange som ikke var villig til å gå høyere enn 400. Mange som ville ha det til 250-300, og to stykk sa "beklager, jeg har ikke mere å gi". Nei vel?

Da får noen andre kjøpe det av meg da vet du, svarer jeg bare da.

 

Har det aldri travelt med å få solgt. Men er kjedelig å forholde seg til så mange som blir direkte sure fordi de ikke kommer noen vei med prutingen sin.

Lenke til kommentar

Sitter oppe og spiller et mobilspill fordi det er en event som går ut i dag (Søndag)

Neste gang skal jeg kjøre "spillet" på emulator på pcn døgnet rundt

 

Skulle ha lagt meg for 8 timer siden, men heldigvis er det Søndag, så da blir det å holde seg våken til senere i kveld, så jeg får sove godt til Mandag

 

Vanligvis drikker bruker jeg 1 kapsel kaffe om morgenen, nå har jeg brukt 6 (Nespresso styrke 10+ espresso)

Lenke til kommentar

De mener implisitt at det er et system som forhindrer kvinner i å nå dit. Mine tanker er at i et fritt system velger kvinner og menn forskjellig. Kvinner tenderer til å prioritere familie og fritid, og menn tenderer til å prioritere karriere. Selv om det selvsagt finnes individuelle forskjeller og godt er det. Rødstrømper ser helst at det skal være minst 50/50 kjønnsfordeling i alt alltid, eller gjerne noe overvekt av kvinner. Det er umulig om man vil ha et system der individer velger fritt, man er nødt til å ha sterk påvirkning eller tvang fra myndighetene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...