Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

At Norge skal følge EU i alt når vi har stemt nei. :thumbdown: To ganger har vi sagt nei.

Ja da får vi se hvordan det blir. VPN vil vel funke etter dette også?

Hvorfor det? Endringen innebærer at det ikke vil være mulig å laste opp rettighetsbeskyttet materiale på face og you.

Vet ikke helt hva det har med VPN å gjøre

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Leiligheten min er så stor, kunne godt ha vært halvparten så stor og kanskje 1/3  (Omtrent 120 m2)

Stuen ligger i et hjørne og badet ligger i hjørnet på skrått over så det tar en "evighet" å gå på do

Halve leiligheten har blitt fylt opp med skrot, som jeg holder på å rydde nå

Lenke til kommentar

Har ikke satt meg inn i det, har bare hørt om det såvidt før. Men hvorfor sier du at det er slutten på internett og blir lei deg da?

At det blir strengere på akkurat facebook har jeg ikke noe i mot. Hater egentlig facebook og syns det har ødelagt mer enn noe på internett, så FB kan bare ryke og reise. 

Facebook er en dritt side. 110%

• Liker 2
Lenke til kommentar

Alle disse valentinsdag-statusene og bildene som har florert over hele Facebook i dag. ER det nødvendig å måtte ta bilder når man er ute på restaurant? Er det ikke deilig å nyte en god middag og få litt fri fra mobilbruken? Sikkert bare jeg som er gretten fordi jeg ikke har hatt noen å feire valentinsdagen med. Ikke at jeg ville hatt så mye tid til det uansett pga. jobb.

Lenke til kommentar

Haha, sjekk disse gamle grinebitterne som ikke har skjønt at absolutt alt man gjør må dokumenteres og vises frem til alle vennene dine hele tiden for at du skal være kul! Her er det bare å hive seg på med det samme så du ikke faller helt ut av samfunnet :wee:

Tror dette i ganske stor grad har snudd. På universitetet er det de yngste som er mest opptatt av personvern, datasporing, og bevissthet rundt hva de deler og med hvem. Matbilder og kjærestebilder er stort sett ut, og noe jeg for det meste bare ser blant kontaktene på 40+ jeg har på FB.

Endret av afterall
Lenke til kommentar

Men for faen, studielånet bruker å trekkes den 20. fordi da får jeg lønn.

Nå hadde jeg tilfeldigvis nok på kontoen den 15 så for FAEN ble det trekt i helvete.

Artig helg ja. Takk for ingenting.

De har nok overskudd selv om de dropper meg som kunde, synes de skal slette lånet.

Er tross alt en simulasjon vi lever i, og alt annet rundt meg er kulisser.

Endret av Edgelord
Lenke til kommentar

Tror dette i ganske stor grad har snudd. På universitetet er det de yngste som er mest opptatt av personvern, datasporing, og bevissthet rundt hva de deler og med hvem. Matbilder og kjærestebilder er stort sett ut, og noe jeg for det meste bare ser blant 40+ kontaktene jeg har på FB.

Det som er inn nå er å ha strømming av alt som skjer unntatt på soverommet og badet.

Lenke til kommentar

Da har du ikke vært borti mange barn. Barns oppdrag er å teste foreldrenes grenser, dette er hvordan de lærer hva som er akseptabelt og hva som ikke er det. Hvis en unge tror de kan få overtaket ved å hyle og skrike midt i butikken for å få vilja si, hvorfor skulle de ikke testet det ut? 

Så alle, husk, skrikerungene må bli ignorert. Ikke for dem med oppmerksomhet så de vinner. La dem ha sitt lille raseriutbrudd og bli ferdig med det, selvsagt med tanke på at enkelte steder burde du faktisk bare plukke opp ungen og dra, feks på kino eller restaurant. 

• Liker 2
Lenke til kommentar

De fleste barn får en verdig oppdragelse og lager ikke bråk ute blant folk

Ikke i Oslo. Her er 90% av barn helt jævlige ute blant folk, og siden fri oppdragelse tydeligvis er normen får ungene skrike, rope og grine akkurat så mye de vil, selv ute blant fremmede mennesker.

Grensesetting er ikke-eksisterende virker det som.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...