Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

https://www.nrk.no/vestfold/kvinner-stiller-hogdekrav-pa-tinder-1.14399836

 

Lurer på hvordan reaksjonene hadde vært om menn hadde stilt f.eks. puppekrav til damene. Kan godt hende det forekommer for alt jeg vet. Selv er jeg innafor dette kravet men ikke med godt monn.

 

Noe litt annerledes men også i samme gata er at jeg irriterer meg over kvinner som behandler sex med sin partner som et gode de gir til han av generøsitet. Aldri skjønt meg på det. Skal det ikke liksom være en jevnbyrdes seksuell tiltrekning som fyrer det i gang? "Nei, nå var du flink og tok all oppvasken og satte fint på plass i skaper og skuffer. I kveld skal du få lov til å pule meg." Nei takk. Skal gjerne ta oppvasken og være flink gutt jeg, og skal gjerne pule dama, men vil ikke assosiere sex med belønning for husarbeid. Dette har jeg aldri hørt gå andre veien, at en mann sier "rydd og vask huset jenta mi, så skal det bli lem på deg i kveld". Er det virkelig så skjevt fordelt med nytelsen at damer gjør det for det meste bare for å blidgjøre typen og få tjenester igjen for det?

Høyde og puppestørrelse er jo ikke det samme akkurat.

 

Det er jo en kjensgjerning at mange kvinner ikke liker sex / ikke har lyst på sex så ofte. Menn har ofte et større behov. Derfor blir det sånn.

 

Kan også henge sammen med at mannen ikke er så god i senga, og kvinnen dermed ikke får noe ut av ligget.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mens menn også voldtas så er det mye større sannsynlighet for å bli voldtatt bare fordi du har ei fitte istedenfor kuk.

 

Sorry, men det spiller en rolle i en person sin evne til å voldta noen. Klart kvinner kan voldta også, men vi går ikke rundt og voldtar hverandre i nærheten av den graden menn gjør, selv om vi også trenger å omdefinere hva en kvinnelig pedofil er. Bare fordi man ikke kan penetrere betyr ikke at man ikke voldtar.

 

Men så kommer vi tilbake til faktumet at de med penis har ett jevnt over problem med voldtekt (sammenlignet med kvinner) og at en penis gjør en voldtekt mye enklere å gjennomføre.

jaja, slapp litt av. mange av mennene som blir voldtatt blir det av andre menn også. vi er enige. i et avansert land som Norge er rundt 25 prosent av mennene voldtektsmenn. i Sør-Afrika er dette tallet nesten 50 prosent f.eks (innrømt)

 

https://www.nrk.no/vestfold/kvinner-stiller-hogdekrav-pa-tinder-1.14399836

 

Lurer på hvordan reaksjonene hadde vært om menn hadde stilt f.eks. puppekrav til damene. Kan godt hende det forekommer for alt jeg vet. Selv er jeg innafor dette kravet men ikke med godt monn.

 

Noe litt annerledes men også i samme gata er at jeg irriterer meg over kvinner som behandler sex med sin partner som et gode de gir til han av generøsitet. Aldri skjønt meg på det. Skal det ikke liksom være en jevnbyrdes seksuell tiltrekning som fyrer det i gang? "Nei, nå var du flink og tok all oppvasken og satte fint på plass i skaper og skuffer. I kveld skal du få lov til å pule meg." Nei takk. Skal gjerne ta oppvasken og være flink gutt jeg, og skal gjerne pule dama, men vil ikke assosiere sex med belønning for husarbeid. Dette har jeg aldri hørt gå andre veien, at en mann sier "rydd og vask huset jenta mi, så skal det bli lem på deg i kveld". Er det virkelig så skjevt fordelt med nytelsen at damer gjør det for det meste bare for å blidgjøre typen og få tjenester igjen for det?

jeg pleier bare å si at jeg er 1.68 m. aldri blitt avvist av kvinner på grunn av høyden før.

 

derimot har jeg blitt avvist for mange grunner. som dårlig hygiene, svak helse, stygg, overvektig. også videre.

Lenke til kommentar

https://www.nrk.no/vestfold/kvinner-stiller-hogdekrav-pa-tinder-1.14399836

 

Lurer på hvordan reaksjonene hadde vært om menn hadde stilt f.eks. puppekrav til damene. Kan godt hende det forekommer for alt jeg vet. Selv er jeg innafor dette kravet men ikke med godt monn.

 

Noe litt annerledes men også i samme gata er at jeg irriterer meg over kvinner som behandler sex med sin partner som et gode de gir til han av generøsitet. Aldri skjønt meg på det. Skal det ikke liksom være en jevnbyrdes seksuell tiltrekning som fyrer det i gang? "Nei, nå var du flink og tok all oppvasken og satte fint på plass i skaper og skuffer. I kveld skal du få lov til å pule meg." Nei takk. Skal gjerne ta oppvasken og være flink gutt jeg, og skal gjerne pule dama, men vil ikke assosiere sex med belønning for husarbeid. Dette har jeg aldri hørt gå andre veien, at en mann sier "rydd og vask huset jenta mi, så skal det bli lem på deg i kveld". Er det virkelig så skjevt fordelt med nytelsen at damer gjør det for det meste bare for å blidgjøre typen og få tjenester igjen for det?

Dette er en uting som har fått gjort nok skade nå. 

Lenke til kommentar

Er det bare små beløp, så gir de til slutt opp, da det koster dem mer å purre på meg enn de kjøpte gjelden min for. Det var en kompis av meg som jobber i et inkassobyrå som tipset meg om dette, og det fungerer helt utmerket.

 

Den eneste du ikke kødder med er Statens Innkrevingssentral.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Det påvirker ikke vanlige folk. Kun selskaper og innholdsskapere.

 

Har ikke satt meg inn i det, har bare hørt om det såvidt før. Men hvorfor sier du at det er slutten på internett og blir lei deg da?

At det blir strengere på akkurat facebook har jeg ikke noe i mot. Hater egentlig facebook og syns det har ødelagt mer enn noe på internett, så FB kan bare ryke og reise. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...