Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trenger vi 5G?

 

Hjelper vel lite om hva vi mener vi trenger eller ikke, de trer det over oss uansett.

For tiden er der mye snakk om 4G tale som man må ha mobiler laget for. Men når blir det ute, og det er 5G tale man skal ha?

Bare lurer på om man skal hoppe over 4G og vente til 5G like greit.

Har jo vært sånn med windows på data det. Hoppet over W8 feks og gikk fra Win 7 il 10. 

 

Lenke til kommentar

Jeg er helt amatør på ris til maten

Kokte opp en porsjon og det så alt for lite ut (Hadde det opp i en gryterett), så jeg kokte opp en porsjon til mens jeg spiste litt og når risen var ferdig så hadde jeg ikke bruk for den likevel..  så den havna i søpla

 

Risen trekte til seg vannet og doblet i størrelse

Lenke til kommentar

Jeg er helt amatør på ris til maten

Kokte opp en porsjon og det så alt for lite ut (Hadde det opp i en gryterett), så jeg kokte opp en porsjon til mens jeg spiste litt og når risen var ferdig så hadde jeg ikke bruk for den likevel..  så den havna i søpla

 

Risen trekte til seg vannet og doblet i størrelse

 

Jeg også prøvde. Kjøpte en pakke med kokposer oppi. En pose ble ganske ok passelig.

Lenke til kommentar

FYI: de fleste voldtekter begås av noen offeret kjenner. Skal vi være tekniske her så står nordmenn da fremdeles for de fleste voldtekter. Ett kriminelt monster er ett kriminelt monster uansett hvor de kommer fra. Har dessverre lite å s. 

 

Er ekstremt irriterende at hver gang dette kommer opp så tror folk at det er vanlig at folk blir dratt inn i en busk og voldtatt av en fremmed. Dessverre mye mye mer sannsynlig at en creepy onkel feks besøker deg etter sengetid, eller at du faktisk blir voldtatt av en venn. Det er de som allerede er i livet diitt du burde stille spørsmål ved. 

det som irriterer meg er at kvinner kommer med sine innspill om voldtekt når vi kan manplaine det så mye bedre.

 

bare tuller. 10 prosent av menn blir også voldtatt....

  • Liker 1
Lenke til kommentar

det som irriterer meg er at kvinner kommer med sine innspill om voldtekt når vi kan manplaine det så mye bedre.

 

bare tuller. 10 prosent av menn blir også voldtatt....

Mens menn også voldtas så er det mye større sannsynlighet for å bli voldtatt bare fordi du har ei fitte istedenfor kuk.

 

Sorry, men det spiller en rolle i en person sin evne til å voldta noen. Klart kvinner kan voldta også, men vi går ikke rundt og voldtar hverandre i nærheten av den graden menn gjør, selv om vi også trenger å omdefinere hva en kvinnelig pedofil er. Bare fordi man ikke kan penetrere betyr ikke at man ikke voldtar.

 

Men så kommer vi tilbake til faktumet at de med penis har ett jevnt over problem med voldtekt (sammenlignet med kvinner) og at en penis gjør en voldtekt mye enklere å gjennomføre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gul ris får du av å blande inn litt gurkemeiepulver når du koker risen. Rød med rødt chilipulver, eller paprikapulver. Disse fargene sitter som et helvete og blir ikke borte hvis du lar det tørke inn i kokekar og tallerken.

Hvit, vanlig ris trenger kun salt.

 

Ta med fersk finhakket chili og/eller fersk raspet hvitløk når du koker risen. Masse god smak.

Lenke til kommentar

Jeg blir veldig lei meg når jeg går ut og får skikkelig digg thai/indisk/whatever og risen smaker absolutt ingenting, skjønner at det ikke spiller noen rolle siden det skal blandes med det andre uansett, men alikevel føles det alltid som om noe mangler når jeg spiser hvit ris som ikke er lagd ordentlig. Jeg er ikke spesielt glad i sauser og krydder er uansett en enklere og sunnere måte å tilsette smak.

Da vet jeg hva slags krydder jeg skal se etter neste gang. Tusen takk!
 

Lenke til kommentar

https://www.nrk.no/vestfold/kvinner-stiller-hogdekrav-pa-tinder-1.14399836

 

Lurer på hvordan reaksjonene hadde vært om menn hadde stilt f.eks. puppekrav til damene. Kan godt hende det forekommer for alt jeg vet. Selv er jeg innafor dette kravet men ikke med godt monn.

 

Noe litt annerledes men også i samme gata er at jeg irriterer meg over kvinner som behandler sex med sin partner som et gode de gir til han av generøsitet. Aldri skjønt meg på det. Skal det ikke liksom være en jevnbyrdes seksuell tiltrekning som fyrer det i gang? "Nei, nå var du flink og tok all oppvasken og satte fint på plass i skaper og skuffer. I kveld skal du få lov til å pule meg." Nei takk. Skal gjerne ta oppvasken og være flink gutt jeg, og skal gjerne pule dama, men vil ikke assosiere sex med belønning for husarbeid. Dette har jeg aldri hørt gå andre veien, at en mann sier "rydd og vask huset jenta mi, så skal det bli lem på deg i kveld". Er det virkelig så skjevt fordelt med nytelsen at damer gjør det for det meste bare for å blidgjøre typen og få tjenester igjen for det?

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Livsfarlig å varme opp igjen ris!

Lest aviser i det siste? :p

 

Det er kun om risen står romtemperert over veldig lang tid det kan være farlig. Ganske mye annet enn kun ris som blir dårlig av den behandlingen. Jeg trur problemet ligger i at det er vanskeligere å se og lukte at ris har blitt dårlig, kontra andre ting som kjøtt o.l.

 

Jeg varmer opp ris på nytt flere ganger i uken. Bekymrer meg ikke på noen som helst måte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lest aviser i det siste? :p

 

Det er kun om risen står romtemperert over veldig lang tid det kan være farlig. Ganske mye annet enn kun ris som blir dårlig av den behandlingen. Jeg trur problemet ligger i at det er vanskeligere å se og lukte at ris har blitt dårlig, kontra andre ting som kjøtt o.l.

 

Jeg varmer opp ris på nytt flere ganger i uken. Bekymrer meg ikke på noen som helst måte.

Har blitt spysjuk av å spise oppvarmet ris et par ganger, så har sluttet helt med det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...