Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

https://www.tv2.no/nyheter/10403979/

 

Jævla syting, la politiet gjøre jobben sin. At flere med innvandrerbakgrunn blir stoppet er jo pga at vold og ran på åpen gate stort sett utføres av dem. Det er ett faktum. Gjenger på 10-15 kids som leter etter svake folk å rane og knivstikke som de feigingene de er. 90% av dem er innvandrere, så gi faen i å klage og få heller kontroll på søppelungene deres.

 

At de driter i skole og jobb for å være fet på gata mot pensjonister og vanlige oppegående nordmenn er deres eget jævla valg.

 

Det er ikke rasistisk at innvandrere, både første og andregenerasjon, voldtar og raner langt mer. Det er ett bedritent faktum, desverre.

Endret av ChopperReid
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ah, det gode gamle "mangel på tilbud"-argumentet. Det er kanskje det dummeste av alt. Dere bor midt i byen. Det er tusenvis av ting å gjøre. Å ty til vold og forsvare det med at dere ikke har noe sted å være er bare piss. Det finnes folk som bor langt utpå bygda eller kysten hvor det virkelig ikke er noen tilbud, men de blir ikke gjengkriminelle av den grunn.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Ah, det gode gamle "mangel på tilbud"-argumentet. Det er kanskje det dummeste av alt. Dere bor midt i byen. Det er tusenvis av ting å gjøre. Å ty til vold og forsvare det med at dere ikke har noe sted å være er bare piss. Det finnes folk som bor langt utpå bygda eller kysten hvor det virkelig ikke er noen tilbud, men de blir ikke gjengkriminelle av den grunn.

Ikke som er gratis eller svært billig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg mener politiet skal ha en SVÆRT god grunn før de kan stoppe deg. At du "passer til en beskrivelse" som de så fint sier, det holder bare ikke.

 

Politiet er for det meste en pest og en plage.

Hvis de stopper en gjeng shitkids som er ute å driver dank på gata hele døgnet, for å spør hva de gjør er vel innafor det? Er jo nettopp dem som lager mye kvalme, det leser man jo om hele tiden.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Det er ikke ulovlig å drive dank på gata hele døgnet. Det er greit å spørre hva de driver med, men de skal ikke anholde dem eller ransake dem, og ungdommene skal heller ikke behøve svare på spørsmålet. Vanlig folkeskikk er jo å svare, men det er ikke ulovlig å være frekk.

 

Det faktum at politiet gang på gang stopper folk som er helt uskyldig forteller meg at det skal alt for lite til før de bestemmer seg for å stoppe noen.

 

Jeg mener politiet burde få bot, og betale den til deg, om du blir stoppet uten grunn. For i dagens system har det jo så og si ingen konsekvenser for dem å gå rundt å plage folk, og det skaper en ukultur.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

https://www.tv2.no/nyheter/10403979/

 

Jævla syting, la politiet gjøre jobben sin. At flere med innvandrerbakgrunn blir stoppet er jo pga at vold og ran på åpen gate stort sett utføres av dem. Det er ett faktum. Gjenger på 10-15 kids som leter etter svake folk å rane og knivstikke som de feigingene de er. 90% av dem er innvandrere, så gi faen i å klage og få heller kontroll på søppelungene deres.

 

At de driter i skole og jobb for å være fet på gata mot pensjonister og vanlige oppegående nordmenn er deres eget jævla valg.

 

Det er ikke rasistisk at innvandrere, både første og andregenerasjon, voldtar og raner langt mer. Det er ett bedritent faktum, desverre.

dessverre er det ikke et faktum.

 

innvandrere voldtar ikke mer. derimot er det slik at innvandrere (eller flyktninger) blir tatt mer for voldtekt. dette skyldes at de står bak såkalte overfallsvoldtekter og som har høyere oppklaringsprosent samt grunnet brutalitet blir lettere oppklart. 

 

den største andelen av voldtekter er festvoldtekter og av disse blir over 80 prosent henlagt. her er det slik at andelen gjerningsmenn reflekterer befolkningen til en større grad.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

så lenge en part føler at den ikke var med på akten frivillig, så anser jeg det som voldtekt.

 

men det er bare min mening. er usikker på hvordan politiet karakteriserer festvoldtekt eller bekjentvoldtekt. 

 

de hadde en kampanje kalt for "Kjernekar". du kan lese litt mer om den hvis du interesserer deg for slikt

Endret av Sandy Koufax
  • Liker 1
Lenke til kommentar

så lenge en part føler at den ikke var med på akten frivillig, så anser jeg det som voldtekt.

 

Er det noe denne parten kan bestemme seg for i ettertid i skam etter mangel på selvkontroll, selv om det i gjerningsøyeblikket virket for begge som at det var noe begge var med på?

Endret av Larzen_91
  • Liker 2
Lenke til kommentar

dessverre er det ikke et faktum.

 

innvandrere voldtar ikke mer. derimot er det slik at innvandrere (eller flyktninger) blir tatt mer for voldtekt. dette skyldes at de står bak såkalte overfallsvoldtekter og som har høyere oppklaringsprosent samt grunnet brutalitet blir lettere oppklart.

 

den største andelen av voldtekter er festvoldtekter og av disse blir over 80 prosent henlagt. her er det slik at andelen gjerningsmenn reflekterer befolkningen til en større grad.

Er du seriøs? Sammenligner du å slå ned noen på åpen gate for å voldta noen i ett smug med noe som KANSKJE har skjedd i dritfylla mellom to parter? Der de fleste av tilfellene viser seg å være bullshit fordi Jenta har angret eller vært flau over å ha pult vedkommende? Utallige eksempler på at politiet har tatt sånner for regelrett løgn.

 

Jeg sier ikke at det ikke stemmer ved andre tilfeller, men det går ikke ant å sammenligne det med å bli voldtatt på tur fra butikken av en som mest sannsynlig er innvandrer og ser på kvinnen som en vantro hund som kler seg som en hore og ber om det. Følger du med i nyhetsbildet så skjer dette altfor ofte. Det er ikke rasisme, det er ren skjær virkelighet.

 

Det går ikke å sammenligne disse to «statistikkene» du prater om.

Endret av ChopperReid
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er du seriøs? Sammenligner du å slå ned noen på åpen gate for å voldta noen i ett smug med noe som KANSKJE har skjedd i dritfylla mellom to parter? Der de fleste av tilfellene viser seg å være bullshit fordi Jenta har angret eller vært flau over å ha pult vedkommende? Utallige eksempler på at politiet har tatt sånner for regelrett løgn.

 

Jeg sier ikke at det ikke stemmer ved andre tilfeller, men det går ikke ant å sammenligne det med å bli voldtatt på tur fra butikken av en som mest sannsynlig er innvandrer og ser på kvinnen som en vantro hund som kler seg som en hore og ber om det. Følger du med i nyhetsbildet så skjer dette altfor ofte. Det er ikke rasisme, det er ren skjær virkelighet.

 

Det går ikke å sammenligne disse to «statistikkene» du prater om.

la oss ta kvinnen som eksempel.

 

jeg er sikker på at det er "stor forskjell" for kvinnen om hun ble lagt ned i bakken ved hjelp av et brytegrep enn å bli skjenket full på en fest av en større som tåler alkohol bedre. 

 

voldtekt er definert som sex hvor en av parten er med ufrivillig. det er ikke mer enn det. 

Lenke til kommentar

la oss ta kvinnen som eksempel.

 

jeg er sikker på at det er "stor forskjell" for kvinnen om hun ble lagt ned i bakken ved hjelp av et brytegrep enn å bli skjenket full på en fest av en større som tåler alkohol bedre.

 

voldtekt er definert som sex hvor en av parten er med ufrivillig. det er ikke mer enn det.

Du misforstår mitt poeng. Voldtekt er voldtekt ja, men jeg mener at det skjer langt flere tilfeller av genuin voldtekt på gata slik jeg beskrev det, kontra på fester. Endret av ChopperReid
Lenke til kommentar

Hvis de stopper en gjeng shitkids som er ute å driver dank på gata hele døgnet, for å spør hva de gjør er vel innafor det? Er jo nettopp dem som lager mye kvalme, det leser man jo om hele tiden.

Jepp. Den viktigste og mest effektive delen av jobben deres er å være forebyggende, vise at de er der. Det gjør de når de direkte prater til ungdommen det gjelder. 

Endret av BuffyAnneSummers
  • Liker 5
Lenke til kommentar

dessverre er det ikke et faktum.

 

innvandrere voldtar ikke mer. derimot er det slik at innvandrere (eller flyktninger) blir tatt mer for voldtekt. dette skyldes at de står bak såkalte overfallsvoldtekter og som har høyere oppklaringsprosent samt grunnet brutalitet blir lettere oppklart. 

 

den største andelen av voldtekter er festvoldtekter og av disse blir over 80 prosent henlagt. her er det slik at andelen gjerningsmenn reflekterer befolkningen til en større grad.

FYI: de fleste voldtekter begås av noen offeret kjenner. Skal vi være tekniske her så står nordmenn da fremdeles for de fleste voldtekter. Ett kriminelt monster er ett kriminelt monster uansett hvor de kommer fra. Har dessverre lite å s. 

 

Er ekstremt irriterende at hver gang dette kommer opp så tror folk at det er vanlig at folk blir dratt inn i en busk og voldtatt av en fremmed. Dessverre mye mye mer sannsynlig at en creepy onkel feks besøker deg etter sengetid, eller at du faktisk blir voldtatt av en venn. Det er de som allerede er i livet diitt du burde stille spørsmål ved. 

Endret av BuffyAnneSummers
  • Liker 2
Lenke til kommentar

https://www.tv2.no/nyheter/10403979/

Jævla syting, la politiet gjøre jobben sin. At flere med innvandrerbakgrunn blir stoppet er jo pga at vold og ran på åpen gate stort sett utføres av dem. Det er ett faktum. Gjenger på 10-15 kids som leter etter svake folk å rane og knivstikke som de feigingene de er. 90% av dem er innvandrere, så gi faen i å klage og få heller kontroll på søppelungene deres.

At de driter i skole og jobb for å være fet på gata mot pensjonister og vanlige oppegående nordmenn er deres eget jævla valg.

Det er ikke rasistisk at innvandrere, både første og andregenerasjon, voldtar og raner langt mer. Det er ett bedritent faktum, desverre.

Hvordan kan du vite dette med 90% at det er kun utlendere som gjør slikt? Hvordan har du klart å finne den statestikken? Har du vært øyenvitnet på alle voldstektene for å finne den statestikken? Jah, jeg er enig at det er mye bedritent som skjer rundt oss på åpen gate, natterstid osv. Men å på peke om hvem som gjør slike ting oftest er vanskelig å finne ut av. Hva om alle typer folkeslag gjør det like mye? Endret av TheDarkSeeds - SCM
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...