Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Irriterer meg at derfor er tilnærmet umulig å late vannet etter man har "kost med seg selv"

Gramatikk, plox?

Jeg vet ikke om det er jeg som er dum, men jeg skjønte ingenting av setningen din. Mulig det er noe feil i oppbygningen.

Oversettelse:

Irriterer meg at det er umulig å pisse rett etter jeg har ronka.

Lenke til kommentar

Spørs hva du legger i det. Blir alle kriminelle tatt? Nei. Blir alle behandlet likt? Nei. Blir kun skyldige dømt, kun uskyldige frifunnet? Nei til begge. Er alle lover utvetydige? Nei.

Er intensjonen at loven skal være lik for alle? Tja. Vi legger ulike forhold til grunn før vi kommer fram til en dom. Det er ikke slik at hvis du gjør dette, så får du nøyaktig denne straffen, eller gjør du det så får du den straffen.

Føler det blir relativt meningsløst å diskutere noe slikt. Det er ikke noe "spørs hva du legger i det". Ingen er untatt loven, jeg sa aldri den var perfekt. Men i noen tilfeller er den tydelig nok til at det er lite vits for kjæreste å gå til media for å få sympati. Det er også feil av politikere å gripe inn i saken, noe som gjør det hele mer absurd for min del. De er ikke og skal ikke være en dømmende makt, det bør hun kunne skjønne. Skulle et parti synke eller øke i meningsmålinger på grunn av denne saken, så er det bare et bevis på hvor tette nordmenn er.

Sånn, flame ivei!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...