Pokey Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 Man må poste argumenter for politiske påstander med mindre du vil bli flamet. 2 Lenke til kommentar
KarlRoger Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 Man må poste argumenter for politiske påstander med mindre du vil bli flamet. Ikke at det setter noen stopper for flaming. 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 Skal huske på det neste gang. Folk som ikke greier å flame uten å trekke inn kvinnelogikk og annet uvesentlig pakk. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 (endret) lol i dag så jeg en mann og han var skikkelig hot så jeg tok av meg klærne og fikk alle pengene hans xD Bare tuller. Det irriterer meg at jeg gikk meg vill på Minecraft. Endret 19. januar 2011 av Pokey Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 Irriterer meg at derfor er tilnærmet umulig å late vannet etter man har "kost med seg selv" Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 Irriterer meg at derfor er tilnærmet umulig å late vannet etter man har "kost med seg selv" Gramatikk, plox? Jeg vet ikke om det er jeg som er dum, men jeg skjønte ingenting av setningen din. Mulig det er noe feil i oppbygningen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 Han har problemer med å tisse etter å ha lekt med snurrebassen. 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 Irriterer meg at derfor er tilnærmet umulig å late vannet etter man har "kost med seg selv" Gramatikk, plox? Jeg vet ikke om det er jeg som er dum, men jeg skjønte ingenting av setningen din. Mulig det er noe feil i oppbygningen. Oversettelse: Irriterer meg at det er umulig å pisse rett etter jeg har ronka. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 Oversettelse: Irriterer meg at det er umulig å pisse rett etter jeg har ronka. Vent til etter den har lagt seg ned? Eller stå på hodet. Ditt valg Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 Han har problemer med å tisse etter å ha lekt med snurrebassen. Oversettelse: Irriterer meg at det er umulig å pisse rett etter jeg har ronka. Vent til etter den har lagt seg ned? Eller stå på hodet. Ditt valg Jeg må på do nå. Ikke om 5 minutter. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 Jeg må på do nå. Ikke om 5 minutter. Stå på hodet. 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 Da må jeg først ha balanse. Òg kunne stå på hendene. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 Da må jeg først ha balanse. Òg kunne stå på hendene hodet. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 Spørs hva du legger i det. Blir alle kriminelle tatt? Nei. Blir alle behandlet likt? Nei. Blir kun skyldige dømt, kun uskyldige frifunnet? Nei til begge. Er alle lover utvetydige? Nei. Er intensjonen at loven skal være lik for alle? Tja. Vi legger ulike forhold til grunn før vi kommer fram til en dom. Det er ikke slik at hvis du gjør dette, så får du nøyaktig denne straffen, eller gjør du det så får du den straffen. Føler det blir relativt meningsløst å diskutere noe slikt. Det er ikke noe "spørs hva du legger i det". Ingen er untatt loven, jeg sa aldri den var perfekt. Men i noen tilfeller er den tydelig nok til at det er lite vits for kjæreste å gå til media for å få sympati. Det er også feil av politikere å gripe inn i saken, noe som gjør det hele mer absurd for min del. De er ikke og skal ikke være en dømmende makt, det bør hun kunne skjønne. Skulle et parti synke eller øke i meningsmålinger på grunn av denne saken, så er det bare et bevis på hvor tette nordmenn er. Sånn, flame ivei! Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 (endret) CDON!!!!! Endret 19. januar 2011 av Gitarhm Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 Dette bildet: 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 Er det vanlig at Tollpost-pakker ligger 2 dager i Oslo? Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 Er det vannlig at ikketollpost-pakker bruker 2 dager mer enn det cdon sier? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 Ja, Gitarhm. Alt du bestiller fra Cdon kan du i alle fall legge på 2-3 dager på leveringstid Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 Men jeg bestiller fra Komplett, og pakken har ligget i Oslo siden tidlig mandag morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå