djgudleif Skrevet 5. februar 2019 Del Skrevet 5. februar 2019 (endret) Dagens unger er så out of touch. Jeg bærer med meg kunnskap om internettets glade dager, men er også oppdatert på alt det nye. Jeg synes likevel ting er ukult fordi jeg synes kulturen har stupt nedover. Ungene kan synes en ting er kult, og mener jeg er for gammel til å ha fått det med meg? Jo, BITCH! Jeg fikk det med meg lenge før deg, og stemplet det som ukult. Get with the times. Slutt med "floss" også, det er skikkelig gammelt og var alltid teit. Dere er TEITE Neida, jeg bare er en gretten gammel gubbe sikkert Endret 5. februar 2019 av Edgelord Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. februar 2019 Del Skrevet 5. februar 2019 , jeg bare er en gretten gammel gubbe Ja. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 5. februar 2019 Del Skrevet 5. februar 2019 (endret) Faen så talentløs hele verden er. Meglerne klarte ikke å selge huset mitt. Allerede solgt en gang til noen RASSHØL som brøt kontrakten. Solgt EN GANG TIL, men da klarer de faen meg ikke å gjøre det riktig med skjøtet. Banken klarer ikke å frigjøre depositumet der jeg leide. Eller det er gjort, men de bruker en evighet. Sitter her uten penger. Sitter her uten oppgjøret med banken og lånet. TA ÅSSÅ SKYND DERE FOR FAEN I HELVETE! Endret 5. februar 2019 av Edgelord Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 5. februar 2019 Del Skrevet 5. februar 2019 Du kan kreve erstatning fra de som brøt kontrakten Hva mener du med "de" angående skjøtet? Kan sikkert få erstatning der også 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 5. februar 2019 Del Skrevet 5. februar 2019 Du kan kreve erstatning fra de som brøt kontrakten Hva mener du med "de" angående skjøtet? Kan sikkert få erstatning der også Bare meglerne som roter. Så det tok lang tid, men tror det er i orden. Holder på å kreve inn mye penger fra de som brøt kontrakten første gang. Orker ikke å styre med å kreve inn noe fra meglerne i tillegg nå 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 5. februar 2019 Del Skrevet 5. februar 2019 Varmpepumpen fungerer kun ned til -10 Nå er det -12, men tidligere i dag var det -16 Temperaturen har kun sunket med 2 grader, men det merkes (Fra 21 til 19) Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 Er loperamide (Imodium) noe annet enn placebo? Virker like godt mot diaré som paracetamol og ibuprofen gjør mot smerter. Altså, ingenting. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 Hvor mye veier du? 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 Ikke ment slemt, men hvis du er en større kar trenger du nok større dose. 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 Pleier å ta to imodium hvis det er gale. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 Paracet fungerer ikke for meg, men Ibux fungerer Tok i en periode paracet og ibux sammen, men har funnet ut at jeg får samme effekt av bare Ibux, og null effekt om jeg tar bare paracet Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 Hehe, tar det ikke slemt. Er både høy og kraftig. Tar som oftest dobbel dose hver gang, ja. I dette helvete som jeg nettopp har vært gjennom, så var jeg hos legen å fikk noe sterkere enn loperamide. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 Paracet virker ikke på meg, men Pinex gjør. Noen sier det er samme, men det er ikke det. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 (endret) Det er gjennom forsøkt blitt bevist at smertestillende ikke virker annet enn som placebo. Noe som ikke virker er en milliardindustri. Noen av de tyngre midlene har en begrenset effekt. Jeg hadde migrene 2-4 ganger per uke som barn. Da ble det mye Paracaetamol og diverse, men det hjalp ikke. Det eneste som hjalp var å stenge ute alt lys og sove. Migrenen forsvant heldigvis tidlig i tenårene. Har ikke hatt vondt i hodet på 24-25 år. Endret 6. februar 2019 av BadCat Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 Det er gjennom forsøkt blitt bevist at smertestillende ikke virker annet enn som placebo. Kilde? 3 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 (endret) Det var en dokumentar de sendte på NRK. Mulig det ligger i arkivet. Endret 6. februar 2019 av BadCat Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 Så hvorfor virker ikke Paracet, men Ibux fungerer? Tviler på at de hadde fått lov til å selge noe som ikke virker 2 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 (endret) Heldigvis bor jeg i et land som behandler befolkningen bittelitt mer som voksne mennesker, og lar meg kjøpe opiater på apoteket uten resept. Det fungerer bra. Endret 6. februar 2019 av Skurupu Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 Så hvorfor virker ikke Paracet, men Ibux fungerer? Tviler på at de hadde fått lov til å selge noe som ikke virker Er vell heller motsatt. At de får lov til å selge det, nettopp fordi effekten er så hinsides lav. Hadde det faktisk vært noe særlig smertelindring, så hadde du måtte gå til legen din å spørre om lov. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå