Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Greia er at jeg liker å hode meg oppdatert på hva som skjer i landet vårt, så da sjekker jeg de største nettavisene. Jeg er klar over at det vil innebære at jeg ser en del ubrukelige kjendisnyheter, og det tåler jeg, men det får være grenser for hvor mye det skal være nødvendig å blåse opp at en b-kjendis har vist fram en pupp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

At filmer er så forutsigbare.

 

For eksempel i skrekkfilmer er det ALLTID scener tidlig i filmen hvor person A hører en lyd, lister seg stille for å se hvor lyden kommer fra, setter på litt skummel musikk så man skal tro at det skal skje noe skummelt.  Så ser man at det er noen som tar på personen som deretter skvetter. Så viser det seg at det bare er kompisen til vedkommende og ikke noen skumle monstre.

Lenke til kommentar

Det kalles jump scares og er en form for billig skrekk i mange sine øyne, bare fordi det er så effektivt og det har blitt gjort til døde. En god skrekkfilm burde inneholde både jump scares og andre typer scares. The babadook er en nyere film som har vært mye flinkere til å skape en creepy atmosfære gjennom hele filmen og bruker jump scares der det kan passe men ikke hele tiden så seeren ikke alltid skal kunne gjette seg frem til når de skal skremmes. 

Endret av BuffyAnneSummers
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Det kalles jump scares og er en form for billig skrekk i mange sine øyne, bare fordi det er så effektivt og det har blitt gjort til døde. En god skrekkfilm burde inneholde både jump scares og andre typer scares. The babadook er en nyere film som har vært mye flinkere til å skape en creepy atmosfære gjennom hele filmen og bruker jump scares der det kan passe men ikke hele tiden så seeren ikke alltid skal kunne gjette seg frem til når de skal skremmes. 

Lenke til kommentar

Utleier: Banken sier at jeg skal sende melding i nettbank for å frigjøre depositum. Deretter skal du kontakte banken.
Jeg: Ok jeg ringer banken på mandag

Jeg: *Ringer*
Banken: Det er ingen depositumskonto i ditt navn. Blabla men han du leide sammen med kanskje?
Jeg: Ok får ringe han.
Jeg: Hei, depositumskontoen står i ditt navn, du må ringe banken.
Kompis: OK. *ringer banken*
Kompis: Jeg har ringt banken, de sier at de må motta melding i nettbanken fra utleier om at depositum skal frigjøres.
Jeg: Ok, det skulle jo vært gjort. Snakker med utleier.
Jeg: Hei utleier, har du sendt en slik melding?
Utleier: Ja, sendte den på fredag.
Jeg: Ok.
Jeg: Hei kompis, du må ringe banken på nytt.

 

Der er vi nå. Aner ikke hvordan dette skal gå.

Lenke til kommentar

Når man skal vise et bilde til noen, så tar de mobilen FRA MEG, justerer brillene, setter seg laangt tilbake

"Oii nå datt det helt bort her"

 

Si meg når ble du 80 år? Du holder på med telefonen 24/7 selv. Fikk du bare plutselig dårlig syn og ble helt teknisk inkomptetent? SMAAARTPHONE??? oi trykka borti skjermen! oi oi!!

Endret av Edgelord
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Skulle bestille noe på eBay nå. Men kinesisk nyttår så så og si alle selgere er borte til 14.feb nå ... ohwell.

De som driver den lokale kinarestauranten bruker å dra til Kina rundt den perioden vanligvis , mulig de har stengt nå

 

(Det er grisens år i år , nøff nøff)

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Reklamer for gambling. Trodde det var så fælt og jævlig og ødela kjernefamilien og derfor måtte automatene vekk? Ååååh, det var bare så det skulle SE pent ut, og at problemet blir vanskeligere å takle (AKA få deres griske fingre av folks avhengighet, som er en LIDELSE!) fordi alle sitter hjemme og gambler istedet? AHA! Da skjønner jeg det! 
 

 

 

Men staten bryr seg så om folket! De kunne aldri funnet på å være like jævlige som skumle USA bare for å tjene penger på folkets lidelse! /s

Edit: *host*Prostitusjon*host* - den norske stat ELSKER å feie problemer under teppet! 

Ingen ser det så da er det jo ikke ett problem lenger!/s

Endret av BuffyAnneSummers
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...