Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er lei av argumenter basert på om konsum går opp eller ned ved å fjerne pappvinen. Det bryr meg midt i ræva. Staten har ikke noe med hva voksne mennesker velger å drikke. Våre alkohollover er allerede latterlig overkompliserte. Vi trenger færre lover, ikke flere.

Selg bare sigarettpakker i stort volum så folk røyker mindre!

Selg bare vinflasker i mindre volum så folk drikker mindre!

Hvor tar de fra? Synsing rett fra løse lufta?

Vin fra kartong er alkoholens "20-pakning". Hvorfor gjelder noe helt annet der?

Endret av Edgelord
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Pappvin er mer miljøvennlig, viss nå folk skyller plasten på innsiden og hiver i plastdunken, men så er det ikke sikkert de kaster glassflasken i glassdunken heller da..

Jeg kjøper bare vin på glassflaske da vin aldri er like god dagen etter, og når flasken er tom, så har jeg fått i meg nok alkohol den kvelden

Lenke til kommentar

https://trd.by/aktuelt/2018/01/19/Nordmenn-br%C3%B8t-loven-ved-%C3%A5-se-filmer-gjennom-Popcorn-Time-15932448.ece

Rettighetshavere i Norge kan ha tapt så mye som 500 millioner kroner, fastslo Willy Johansen i retten.

Bullshit fra ende til annen. Hadde ikke popcorn-time eksistert så hadde de ikke sett noe til pengene heller, da ingen hadde giddet å sett det i utgangspunktet.

• Liker 6
Lenke til kommentar

Skulle kjøpe ny brukt 2-DIN stereo til bilen min av en venn av venn. Alt var fryd og gammen fra den parten, og den skulle spille alt av filer og støtta DAB+, BT og GPS.

Vrælet viste seg å være en 11 gammel DVD-spiller til bil. DVD, DIVX og mp3, that's it. Og dette skulle han ha 3500 for. "Kosta meg nesten seks tusen kroner når jeg kjøpte den!"

Endret av Dragen
Lenke til kommentar

https://www.nrk.no/ytring/hvordan-gikk-datakampen_-1.14404105?fbclid=IwAR3D0cN2s8dvd0EnjlTL6EbYzFFHfu0rrApH-7Hq06PU-eDhico7tvMUZns

Er du en av de foreldrene som gladelig stiller opp på barnas håndballkamper og korpsøvelser, men som er bekymret når barna bruker tid på dataspill?

Håndballkamp er jo faen meg en begivenhet, gaming er bare svett og folk som sier "DIE FAGGOT DIE".

"Hvordan gikk det i dag? Drepte du mange?"

Så skinnhellig man skal bli om gaming nå til dags.

Endret av Edgelord
Lenke til kommentar

Norske nettaviser skriver allerede NÅ en del skriblerier om det neste president-valget i USA.

Hvem som muligens kan tenke seg og stille, spesielt for demokratene. Er det sånn allerede nå, så kommer det til å bli helt sinnsykt mye mer skriverier når det for alvor begynner å nærme seg selve valget...

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...