djgudleif Skrevet 28. januar 2019 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2019 Herregud. For ei retarda kjerring! Ta bort pappvinen så folk må styrte hele flaska fordi den ikke er noe god neste dag. 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. januar 2019 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2019 Jeg er lei av argumenter basert på om konsum går opp eller ned ved å fjerne pappvinen. Det bryr meg midt i ræva. Staten har ikke noe med hva voksne mennesker velger å drikke. Våre alkohollover er allerede latterlig overkompliserte. Vi trenger færre lover, ikke flere. 7 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 28. januar 2019 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2019 (endret) Jeg er lei av argumenter basert på om konsum går opp eller ned ved å fjerne pappvinen. Det bryr meg midt i ræva. Staten har ikke noe med hva voksne mennesker velger å drikke. Våre alkohollover er allerede latterlig overkompliserte. Vi trenger færre lover, ikke flere. Selg bare sigarettpakker i stort volum så folk røyker mindre! Selg bare vinflasker i mindre volum så folk drikker mindre! Hvor tar de fra? Synsing rett fra løse lufta? Vin fra kartong er alkoholens "20-pakning". Hvorfor gjelder noe helt annet der? Endret 28. januar 2019 av Edgelord 3 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 28. januar 2019 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2019 Fordi de tjener mer på at folk må kjøpe flasker 2 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 28. januar 2019 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2019 Pappvin er mer miljøvennlig, viss nå folk skyller plasten på innsiden og hiver i plastdunken, men så er det ikke sikkert de kaster glassflasken i glassdunken heller da.. Jeg kjøper bare vin på glassflaske da vin aldri er like god dagen etter, og når flasken er tom, så har jeg fått i meg nok alkohol den kvelden Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 28. januar 2019 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2019 https://trd.by/aktuelt/2018/01/19/Nordmenn-br%C3%B8t-loven-ved-%C3%A5-se-filmer-gjennom-Popcorn-Time-15932448.ece Rettighetshavere i Norge kan ha tapt så mye som 500 millioner kroner, fastslo Willy Johansen i retten. Bullshit fra ende til annen. Hadde ikke popcorn-time eksistert så hadde de ikke sett noe til pengene heller, da ingen hadde giddet å sett det i utgangspunktet. 6 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 28. januar 2019 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2019 (endret) Jeg klarer ikke styre meg så dere må slutte å selge 3-litere.. Endret 28. januar 2019 av Skosåle 3 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 28. januar 2019 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2019 (endret) Skulle kjøpe ny brukt 2-DIN stereo til bilen min av en venn av venn. Alt var fryd og gammen fra den parten, og den skulle spille alt av filer og støtta DAB+, BT og GPS. Vrælet viste seg å være en 11 gammel DVD-spiller til bil. DVD, DIVX og mp3, that's it. Og dette skulle han ha 3500 for. "Kosta meg nesten seks tusen kroner når jeg kjøpte den!" Endret 28. januar 2019 av Dragen Lenke til kommentar
frankie1985 Skrevet 28. januar 2019 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2019 At folk interesserer seg for hjernen, de skjønner visstnok itte selv at de er morbide blitt med alderen Lenke til kommentar
Lami Skrevet 29. januar 2019 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2019 God tirsdag da Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 29. januar 2019 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2019 (endret) https://www.nrk.no/ytring/hvordan-gikk-datakampen_-1.14404105?fbclid=IwAR3D0cN2s8dvd0EnjlTL6EbYzFFHfu0rrApH-7Hq06PU-eDhico7tvMUZns Er du en av de foreldrene som gladelig stiller opp på barnas håndballkamper og korpsøvelser, men som er bekymret når barna bruker tid på dataspill? Håndballkamp er jo faen meg en begivenhet, gaming er bare svett og folk som sier "DIE FAGGOT DIE". "Hvordan gikk det i dag? Drepte du mange?" Så skinnhellig man skal bli om gaming nå til dags. Endret 29. januar 2019 av Edgelord Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. januar 2019 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2019 Åpenbart at du ikke vet hva du snakker om 6 Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 29. januar 2019 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2019 Jeg er sånn. Tåler ikke at fjernkontrollen ligger skjevt på bordet engang. På BORDET? Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 29. januar 2019 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2019 Norske nettaviser skriver allerede NÅ en del skriblerier om det neste president-valget i USA. Hvem som muligens kan tenke seg og stille, spesielt for demokratene. Er det sånn allerede nå, så kommer det til å bli helt sinnsykt mye mer skriverier når det for alvor begynner å nærme seg selve valget... 2 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 29. januar 2019 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2019 Valget er ofte rundt to år langt, så dette er egentlig ganske sent. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 29. januar 2019 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2019 (endret) Klippet neilene tidligere i kveld. Sikkert en time senere ser jeg at det har blødd sånn fra ene fingeren at trusa og t skjorta er full av blodflekker.( ps. fyrer med ved og sitter i kun det) Endret 29. januar 2019 av Delvis Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 29. januar 2019 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2019 At vi har en regjering som er fullstappet av forrædere. Regjeringen i Norge har ikke vært så samfunns- og folkefiendtlig siden begynnelsen av 1940-tallet. 4 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 30. januar 2019 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2019 https://www.dagbladet.no/nyheter/truer-med-skatt-pa-ku-rap/70711064 Nå begynner det å bli litt for dumt. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 30. januar 2019 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2019 https://www.dagbladet.no/nyheter/truer-med-skatt-pa-ku-rap/70711064 Nå begynner det å bli litt for dumt. Enda en grunn til å ikke heise flagget på 17. mai. Jeg har tradisjon med å emigrere til sverige den dagen. Det kommer jeg til å gjøre helt til regjeringen gjør noe fornuftig. TA DEN ERNA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå