djgudleif Skrevet 31. januar 2019 Del Skrevet 31. januar 2019 (endret) https://www.digi.no/artikler/oystaten-tonga-snart-pa-nett-igjen/456877 Etter nesten to uker uten tilgang på sosiale medier etter et kabelbrudd, kan folk på Tonga regne med å endelig kunne logge på igjen innen helgen. Hva faen? Er det dette som er viktig nå? Er ikke dette bare idle greier mennesker gjør som vi alle ønsker å slutte med? Jeg synes IKKE synd på de der folka der. Endret 31. januar 2019 av Edgelord Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 31. januar 2019 Del Skrevet 31. januar 2019 Du får slutte med sosiale media da. Husk, dette inkluderer fora. 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 31. januar 2019 Del Skrevet 31. januar 2019 Du får slutte med sosiale media da. Husk, dette inkluderer fora. nei Lenke til kommentar
OtherHalf Skrevet 31. januar 2019 Del Skrevet 31. januar 2019 Jeg tror noe av det mest irriterende jeg kan oppleve, er de ######### SENSURERT SPRÅKBRUK ########## som ikke klarer glidelåskjøring i rushen. SÅ sat ######## BIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIP ############### blir så ### BIIIIP### IRRITERT Lenke til kommentar
...... Skrevet 31. januar 2019 Del Skrevet 31. januar 2019 Eller biler som kjører langt frem på siden av køen for så å blinke seg inn. Hindret en sånn kødd i går. Tesla hadde han også, figures. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 31. januar 2019 Del Skrevet 31. januar 2019 (endret) Eller biler som kjører langt frem på siden av køen for så å blinke seg inn. Hindret en sånn kødd i går. Tesla hadde han også, figures.Hadde alle brukt begge felt og benyttet seg av fletting på rett plass (ikke blinke seg inn tidligere) så hadde køen vært redusert betydelig. Jeg er nok han i teslaen. Ironisk nok kjører jeg tesla også :-p: https://www.tv2.no/a/8616817/ Men de som irriterer mest er de som legger seg midt mellom feltene og blokkerer og later som de er berettiget til å håndheve egen kjørestil. Endret 31. januar 2019 av CaZpeR 1 Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 31. januar 2019 Del Skrevet 31. januar 2019 (endret) At Predatoren i Ghost Recon Wildlands er forbanna umulig. Edit: Ja, det er en strategi involvert der, men jeg må bare oppdage den. Endret 31. januar 2019 av Smirnoff Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. januar 2019 Del Skrevet 31. januar 2019 At Predatoren i Ghost Recon Wildlands er forbanna umulig. https://www.youtube.com/watch?v=XZ-EOg38t1o Edit: Ja, det er en strategi involvert der, men jeg må bare oppdage den. Fikk platinum trophy i det spillet å så meg aldri tilbake. Hva er det noe nytt? Free? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 31. januar 2019 Del Skrevet 31. januar 2019 Folk som fyller opp søppeldunken min med alt mulig dritt. En svær bøtte som tok halve dunken + resten med søppelposer. Tok bare og kastet alt over i en annen dunk som står ved samme plass. Så nå skal jeg ha dunken ved huset mitt og ikke stående der dem tømmes. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 31. januar 2019 Del Skrevet 31. januar 2019 Eller biler som kjører langt frem på siden av køen for så å blinke seg inn. Hindret en sånn kødd i går. Tesla hadde han også, figures. Du gjør det feil og har ingen grunn til å være irritert. Fletteregelen er slik i trafikken. Det blir en slags glidelåseffekt, ikke domino som kan skje når folk legger seg inn tidlig. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 31. januar 2019 Del Skrevet 31. januar 2019 Så nå skal jeg ha dunken ved huset mitt og ikke stående der dem tømmes. Det skal du vel strengt tatt gjøre uansett? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 31. januar 2019 Del Skrevet 31. januar 2019 (endret) Folk som fyller opp søppeldunken min med alt mulig dritt. En svær bøtte som tok halve dunken + resten med søppelposer. Tok bare og kastet alt over i en annen dunk som står ved samme plass. Så nå skal jeg ha dunken ved huset mitt og ikke stående der dem tømmes. Går det an å låse søppel dunken din med hengelås, å gi søppel tømmerene en nøkkel du. Endret 31. januar 2019 av Jokingnutria Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 1. februar 2019 Del Skrevet 1. februar 2019 Folk som fyller opp søppeldunken min med alt mulig dritt. En svær bøtte som tok halve dunken + resten med søppelposer. Tok bare og kastet alt over i en annen dunk som står ved samme plass. Så nå skal jeg ha dunken ved huset mitt og ikke stående der dem tømmes. Så du flyttet problemet til noen andre fordi du er for lat til å hente dunken og sette ut dunken ved tømming? 5 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. februar 2019 Del Skrevet 1. februar 2019 Det skal du vel strengt tatt gjøre uansett? Bare på tømmedagen vel Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 1. februar 2019 Del Skrevet 1. februar 2019 Skulle ønske jeg kunne reise fram i tid, sånn som jeg kan hoppe framover når jeg ser filmer på Netflix Soving er på en måte en tidsreise, så om vi bare hadde mer kontroll på kroppen vår og kunne ha stilt inn et klokkeslett.. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 1. februar 2019 Del Skrevet 1. februar 2019 Venner som deler alt mulig på Facebook Heldigvis finnes det et alternativ der jeg kan blokkere de og samtidig være venner 1 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 1. februar 2019 Del Skrevet 1. februar 2019 Jeg vet ikke hva som er verst av alt mediehysteriet rundt at Sophie Elise viste frem puppen eller at Nettavisen kalte det at hun viste frem alt. Lenke til kommentar
Atib Azzad Skrevet 1. februar 2019 Del Skrevet 1. februar 2019 Jeg vet ikke hva som er verst av alt mediehysteriet rundt at Sophie Elise viste frem puppen eller at Nettavisen kalte det at hun viste frem alt. Du vet du bare kan velge bort alt dette søppelet? 1 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 1. februar 2019 Del Skrevet 1. februar 2019 Kan jeg det altså? Hvordan gjør man det? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. februar 2019 Del Skrevet 1. februar 2019 Bare på tømmedagen vel Blir vel litt bakvendt å hente dunken din fra tømmestedet og sette den ved huset ditt på tømmedagen... 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå