djgudleif Skrevet 14. januar 2019 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2019 (endret) 13-åringer som legger ut annonser på Finn Og generelt annonser på Finn for PC-er som er så latterlig overpriset Jeg solgte nylig en PC med bedre specs til 5000.... Endret 14. januar 2019 av Edgelord Lenke til kommentar
afterall Skrevet 14. januar 2019 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2019 (endret) 13-åringer som legger ut annonser på Finn Og generelt annonser på Finn for PC-er som er så latterlig overpriset Med noe så kult som "arounsound" er jo dette et kupp. Endret 14. januar 2019 av afterall 4 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 14. januar 2019 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2019 Poison av Alice Cooper burde de slutte å spille på radioen. Det er en veldig simpel poplåt som burde dødd for lenge siden. Er så jævla drittlei av den sangen, og jeg har ALDRI spilt den av selv. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 14. januar 2019 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2019 Jøss, tenk at de spiller simple poplåter på radioen Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 14. januar 2019 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2019 Jøss, tenk at de spiller simple poplåter på radioen Ja greit at de spiller poplåter fra vår tid, denne betraktes som en "klassiker" når den faktisk suger 1 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 14. januar 2019 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2019 Ja greit at de spiller poplåter fra vår tid, denne betraktes som en "klassiker" når den faktisk suger Er og blir veldig subjektivt. For å være en så gammel sang og samtidig ha 109,5 millioner avspillinger i Spotify og 145 millioner views på YouTube tilsier at mange er uenige med deg :-p 6 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 14. januar 2019 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2019 Returnerte to pakker med sko fra Adidas. Nå er de tydeligvis borte og Adidas skal starte etterforskning av pakkene. Ble returnert med PostNord. Er det mulig. 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 15. januar 2019 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2019 Grønn te uten honning er irriterende Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 15. januar 2019 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2019 Når man og samboer har forskjellig system på ting, og er på forskjellige bølgelengder. Jeg er oppe tidlig og trener, hun ligger og drar seg og surmuler, ikke lyst på det samme til middag, helt forskjellig smak av tv-program, legger oss ikke til samme tid, som gjør at jeg våkner når hun kommer og legger seg... irriterende... Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 15. januar 2019 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2019 Så dårlig brøytet på fortauene at folk går på ski til jobb og skole Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 15. januar 2019 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2019 Ikke noe som var brøytet av bilveier her i dag tidlig. Brøyte(lat)mannskapet blir vell overbelastet om dem skal ta hånden ut av chipsposen og reise seg fra stolen. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 15. januar 2019 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2019 Eventuelt så har kommunen satt ut brøyting på anbud og tjenesten er dårlig fordi man har valgt anbudsvinner hovedsakelig vektet på pris? 1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 15. januar 2019 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2019 Eller så finnes det andre steder som har høyere prioritering enn gatene til plebs. 6 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 15. januar 2019 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2019 Eller så har det falt snø så sammenhengende over tid at mannskapene må ha pause. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 16. januar 2019 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2019 Grunnen til at det ikke brøytes her er fordi de brøyter med for stor maskin som ikke kommer fram på fortauet, og der det er brøytet, blir det helling mot veien, sansynligvis fordi skjæret ligger skrått Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 16. januar 2019 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2019 Venter ennå på gotteri fra Swe best 16.12 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 16. januar 2019 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2019 Det går med alt for mye tid til å gå på WC kategori 2. Tid er penger. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 16. januar 2019 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2019 Venter på ny bærbar PC til jobben. Hadde håpet den kom forrige uke eller tidlig denne uken, men ser ikke sånn ut. Ikke at den jeg har nå er så fryktelig dårlig, men jeg merker at jeg har null tålmodig for å vente på sånne ting. Dessuten har den nye et ganske heftig oppsett, så blir ekstra leit å vente noen ekstra dager... Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 16. januar 2019 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2019 Venter ennå på gotteri fra Swe best 16.12 Har du kontaktet de? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. januar 2019 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2019 Når noen skal vise deg hvordan du gjør et eller annet, men ikke stopper når du har sett nok. Bare fortsetter å gjøre det du skal gjøre lenger enn de trenger, fordi de syns det er kjekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå