KKake Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 (endret) http://www.vg.no/nyh...?artid=10021401 "- Det er merkelig at hun har levd i Norge i så lang tid og at det har vært greit. Når hun så plutselig gir ut en bok om livet sitt, så er det ikke lenger greit." Så jeg kan altså drepe noen, for så å holde det skjult i 5 - 10 år, før jeg står frem og innrømmer det, uten at det skal få konsekvenser? Satt litt på spissen selvfølgelig. Endret 19. januar 2011 av KongKake 1 Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Det virker som om alle som støtter denne Maria har mistet all form for logisk sans og rasjonalitet. De kan jo stikke faklene sine en viss plass. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Jeg har vært for selektiv innvandring lenge der vi får inn eliten fremfor pakket, så å starte med denne Maria synes jeg funker helt fint. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 La hun bli! Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Selektiv innvandring er det eneste valget som er bra for Norge. Det blir bare feil at folk som Krekar får lov til å bli og bruke en god del økonomiske midler mens han oppfordrer til drap av nordmenn, mens folk som Maria som kan gi skatteinntekter og arbeidskraft må ut. 3 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 On-topic: Folk som sier/skriver hun da det er henne som er riktig. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 (endret) Selvfølgelig er det Gypsy som kommer med en påstand uten noen argumenter for det. Gypsy sin avatar irriterer faktisk litt, jeg får vondt bare med å se på det. Endret 19. januar 2011 av Kaymeerah 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Føler jeg blir flamet her eller noe. Fordi det Dragen sa. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Digster irriterer. Ikke bare fordi jeg får høre de jævla reklamene dems hele tiden, men også fordi reklamene åpent insinuerer at digster som enhet har bedre musikksmak enn alle. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 La hun bli! Hvis det ikke var for dens plutselige død hadde denne posten blitt sitert i kvinnfolklogikk-tråden. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Ser ikke hva som er så kvinnelogikk med hennes post. 2 Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Det er uargumentert påstand om noe hun ikke vet noe om men alle skal være enig med henne fordi hun er kvinne og alltid vet best ( skræver mest). 1 Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Ser ikke hva som er så kvinnelogikk med hennes post. Ingen er untatt loven. Så enkelt kan det vel sies! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Det er uargumentert påstand om noe hun ikke vet noe om men alle skal være enig med henne fordi hun er kvinne og alltid vet best ( skræver mest). Du er så full av bullshit. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Det er uargumentert påstand om noe hun ikke vet noe om men alle skal være enig med henne fordi hun er kvinne og alltid vet best ( skræver mest). Du er så full av bullshit. Lenke til kommentar
KarlRoger Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Ser ikke hva som er så kvinnelogikk med hennes post. Ingen er untatt loven. Så enkelt kan det vel sies! Spørs hva du legger i det. Blir alle kriminelle tatt? Nei. Blir alle behandlet likt? Nei. Blir kun skyldige dømt, kun uskyldige frifunnet? Nei til begge. Er alle lover utvetydige? Nei. Er intensjonen at loven skal være lik for alle? Tja. Vi legger ulike forhold til grunn før vi kommer fram til en dom. Det er ikke slik at hvis du gjør dette, så får du nøyaktig denne straffen, eller gjør du det så får du den straffen. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 La hun bli! Hvis det ikke var for dens plutselige død hadde denne posten blitt sitert i kvinnfolklogikk-tråden. Du er så full av drit. Irriterer at INGEN av filmene jeg hadde tenkt å se hadde tyske undertekster. Hva faen i helvete er vitsen med at alt skal være nordiske versjoner med kun tekst på noen få språk? Faen heller. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Det er uargumentert påstand om noe hun ikke vet noe om men alle skal være enig med henne fordi hun er kvinne og alltid vet best ( skræver mest). Du er så full av bullshit. Det er helt sant. Du poster en påstand uten noen argumenter, og du forventer at andre skal ikke gi en jævla dritt i meningene dine fordi du er et kvinnfolk. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Jeg viste ikke at man måtte poste argumenter for alt man skrev i denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå