Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Det har ikke noe med det å gjøre. Altså en som driver med programmering sover ikke, kler seg slaskete osv. Vil de ha i pose og sekk? da kan de ansatte en streit fyr fra NTNU som gjør alt etter boka (den relativt utdaterte versjonen av boka)

Så hvis man driver med programmering er ikke i stand til å kle seg? Den var ny.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har bodd hos foreldra mine i to uker nå, og skjønner meg ikke på dem. De har et stort fint kjøkken, men bruker det svært sjeldent. De haaaater nemlig matos! Når de først lager noe, så skal alle dører lukkes, alle vinduer opp, og kjøkkenviften stå på maksimum kraft.

Jeg må ikke finne på å steke meg et egg til frokost, for da "stinker jeg opp hele huset". Jeg trudde lukten av mat var en universell greie som alle mennesker elsker.

Bare noen dager igjen til jeg skal tilbake til min egen leilighet, og da skal jeg steke de lekreste retter, uten å skru på kjøkkenvifta. Mmmmmmmm.

de sier det sikkert for at det ikke skal stinke vårruller og slikt i huset.

for folk som har vært vant til norsk gastronomi hele livet, så er det en kraftig tilvenningsak å begynne å lukte fillipina-mat. 

• Liker 3
Lenke til kommentar

Så hvis man driver med programmering er ikke i stand til å kle seg? Den var ny.

Litt det samme greia i min jobb. Må kle meg fint hver dag, men i 9 av 10 tilfeller snakker jeg med klienter kun over telefon. De få gangene jeg møter de ansikt til ansikt er jeg klar over det flere dager i forveien, og kan kle meg deretter. Alikevel stopper vaktene meg ved inngangen om jeg for eksempel har på meg joggesko i steden for dressko. Slipper ikke inn i bygget engang, og jeg må hjem for å skifte. Hva er egentlig poenget?

Lenke til kommentar

https://www.digi.no/artikler/politiet-anbefaler-google-verktoy-for-a-hjelpe-hukommelsen/455369

En funksjon i Google Maps kan hjelpe folk å huske hvor de var den dagen Anne-Elisabeth Hagen forsvant.

Politiet anbefaler Google-verktøy for å hjelpe hukommelsen

Når politiet ber folk huske observasjoner for ti uker siden som kan være viktige i forsvinningssaken på Lørenskog, ber de folk ta Googles teknologi til hjelp.

Når politiet ber folk huske observasjoner for ti uker siden som kan være viktige i forsvinningssaken på Lørenskog, ber de folk ta Googles teknologi til hjelp.

Det er over ti uker siden Anne-Elisabeth Hagen trolig ble bortført fra hjemmet sitt. Mens politiet har holdt saken hemmelig, kan potensielle vitner ha glemt viktige observasjoner, men et Google-verktøy kan hjelpe dem, skriver VG.

Den som har Google Maps på mobilen eller PC-en og som har aktivert stedstjenester, kan gå inn i en logg og se hvor de har vært til enhver tid. Dermed kan man få hjelp til å huske hvor man var den dagen den 68 år gamle kvinnen forsvant.

I den grad personer har denne tjenesten tilgjengelig, så er det et hjelpemiddel for å gå tilbake i tid for å se hvor man var.

Samme setning 7 ganger? Wow, de klarte virkelig å lage en sak ut av én uttalelse.

Endret av Edgelord
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...