Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

https://www.nrk.no/finnmark/domt-til-tvungen-psykisk-helsevern-etter-knivdrapet-pa-havard-pedersen-1.14369411

Saker som dette. Ikke bare burde dette faenskapet aldri satt en fot i landet, men nå får han altså bli fordi han må behandles. Første fly ut spør du meg.

Noen som tør vedde i mot om jeg sier at om 10 år så har han både statsborgerskap og er en fri mann?

Fyf. Blir så forbanna!

Vedder ikke imot. Heldig han.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At det å gjøre mental lidelse mindre tabu bare har gjort så folk tror de er deprimerte når de egentlig bare har en dårlig periode eller er lei seg, og det gjør så de som virkelig sliter ikke blir tatt like alvorlig. Hadde ikke gjort meg noe om disse ikke pleide å si ting som "hvis jeg klarte det gjør du det!", og så forteller om ting jeg har prøvd xxx antall ganger før uten samme resultat. Thanks, i'm cured! /s Det gjør ikke så jeg føler meg som en lost cause/at jeg er ødelagt liksom.. og nevner du det så er det selvsagt bare fordi du ikke prøvde hardt nok eller på riktig måte og burde prøve igjen for xx gang.. ?

Insanity.

Endret av BuffyAnneSummers
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvis du irriterer deg over å oppfylle kravene i din arbeidskontrakt bør du tenke bedre gjennom ting neste gang du skriver under en kontrakt.

Det har ikke noe med det å gjøre. Altså en som driver med programmering sover ikke, kler seg slaskete osv. Vil de ha i pose og sekk? da kan de ansatte en streit fyr fra NTNU som gjør alt etter boka (den relativt utdaterte versjonen av boka)

Lenke til kommentar

Det har ikke noe med det å gjøre. Altså en som driver med programmering sover ikke, kler seg slaskete osv. Vil de ha i pose og sekk? da kan de ansatte en streit fyr fra NTNU som gjør alt etter boka (den relativt utdaterte versjonen av boka)

De vil ha en som gjør jobben sin, på sine premisser som beskrevet i arbeidskontrakten. Da får du finne deg en arbeidsgiver som er like kul og chill som deg. Slipper sikkert kontrakt i det hele tatt.

• Liker 6
Lenke til kommentar

Siden vi er inne på emnet så er det veldig lurt å gi utviklere (og andre ikke-kritiske ansatte) fleksitid. Erfaringsmessig så vil det alltid komme i arbeidsgiver sitt favør i form av lengre arbeidsdager og mer fornøyde/uthvilte ansatte.

Når dette er sagt så er det ikke urimelig for sjefen å kreve oppmøte enn så lenge du ikke har fleksitid.

Lenke til kommentar

Nå blir det OT. Men kanskje de har kjernetid? Tidspunkter det er forventet at hvem som helst i bedriften skal kunne nå deg på plassen din? Utover det styrer du ankomst/avgang selv. Men hvis man jobber til 19 og kommer inn 10-11 tiden - så skjønner jeg at arbeidsgiver helst ser at man er på jobb når andre er tilstede.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har bodd hos foreldra mine i to uker nå, og skjønner meg ikke på dem. De har et stort fint kjøkken, men bruker det svært sjeldent. De haaaater nemlig matos! Når de først lager noe, så skal alle dører lukkes, alle vinduer opp, og kjøkkenviften stå på maksimum kraft.

Jeg må ikke finne på å steke meg et egg til frokost, for da "stinker jeg opp hele huset". Jeg trudde lukten av mat var en universell greie som alle mennesker elsker.

Bare noen dager igjen til jeg skal tilbake til min egen leilighet, og da skal jeg steke de lekreste retter, uten å skru på kjøkkenvifta. Mmmmmmmm.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...