Benbjo Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 Northug har ikke vært relevant på 3 år Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 Northugs karriere døde når han kjørte i fylla, krasja, og la skylda på han som satt på. 3 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 Tja, han tok noen gull under VM i Falun året etter. Men han burde lagt opp i 2015 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 Hvorfor driver banker og kredittinstitusjoner å sender ut efaktura på kr. 0.-Jævli irriterende. Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 Når man har besøk av folk i nær familie som forsyner seg grådig av mat, uten tanke for andre som gjerne også har lyst til å smake.. litt som å se Gollum «my precious», tuller ikke.. og ikke minst også av andres alkohol, når det er tydelig at verten er den som skjenker.. Jævlig irriterende og lite oppegående. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 når dine 100 prosent ærlige forsikringer ikke er nok. man tenker da: vet dere noe jeg ikke vet, selv om det er jeg som er i hendelsen? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 Folk som stopper opp i inngangen til butikker og skal lese i tilbudsavisen som stå på stativ der. Kanskje stå en plass du ikke sperrer for alle som skal inn i butikken? Folk.... 7 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 Folk som står og prater midt i gangbanen, både inne og ute, eller verstingen, i døra 7 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 5. januar 2019 Del Skrevet 5. januar 2019 Ja, folk som sperrer for ting bør utvises fra samfunnet. 1 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 5. januar 2019 Del Skrevet 5. januar 2019 Folk som står og prater midt i gangbanen, både inne og ute, eller verstingen, i døra Leste "gangbangen" 4 Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 6. januar 2019 Del Skrevet 6. januar 2019 Nettbutikker som har "romjul-salg" i januar... 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 6. januar 2019 Del Skrevet 6. januar 2019 Feber og halsbetennelse Kroppen leker jojo, først så har jeg frysninger, så er jeg for varm, så har jeg frysninger etc.. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 7. januar 2019 Del Skrevet 7. januar 2019 Når du ser en gammel youtube-video og toppkommentaren er "2019 anyone?" Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. januar 2019 Del Skrevet 7. januar 2019 Trente med en kompis i går. Vi rydder som regel alltid, vekter osv, men glemte å sette en trekasse på plass... (Den har forøvrig ikke noe fast plass heller) Så hva vil et normalt menneske si til dette om den er i veien? "Unnskyld, kunne dere flyttet den kassen før dere drar?" Perfekt. Men dog urealistisk. Så hva sa den forbanna drittkjerringa i stedet? "Dere kunne kanskje flyttet den kassen der da. Så slipper noen andre å gjøre det for dere!" "Åja, ja vi glemte den :)" "For det ER alltid noen andre som må gjøre det.. blablabla" Fyfaen KJERRING as, hvorfor gidder du å trene engang når du er kjerring? Tren på personlighet heller. Du kunne bare nevnt det. 4 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 7. januar 2019 Del Skrevet 7. januar 2019 (endret) Hun så sjansen til å prate nedlatende til dere og tok den. Forestill deg hvor trist og patetisk livet hennes er når dette er noe hun velger å bruke energi på. Når voksne folk ikke kan oppføre seg så liker jeg å påpeke hvor lite folkeskikk de har og hvor skuffa foreldrene deres må være. Skal du være nedlatende mot andre får du tåle å få det rett tilbake i trynet. Fuck drittkjerringer. Endret 7. januar 2019 av BuffyAnneSummers 3 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 7. januar 2019 Del Skrevet 7. januar 2019 (endret) Sist en kjerring pissed me off og prøvde å snakke til meg etterpå (hun syntes jeg overreagerte når jeg dyttet henne ut når hun kom inn ubedt) så bare snakket jeg over henne til hun ga opp og gikk videre. Snakket basically veldig høyt om hvor stygt det er når du ikke har respekt for andre. Tredje gangen jeg så henne løftet jeg bikkja mi med en gang (nabo, just kill me please) og snakket høyt til bikkja om hvordan vi ikke assosierer med sånne folk. Skulle ønske dere var litt mer aggressive når det gjelder folk som ikke kan oppføre seg. Hver gang noe sånt skjer så står de fleste der og aner ikke hva de skal gjøre. For å være helt ærlig så mener jeg personlig at det er noe spesielt nordmenn mangler i oppdragelsen sin men som er mangelvare i barneoppdragelse generelt, man blir som oftest lært å følge med og lytte og lystre ordre men det er ikke så ofte foreldre husker å lære ungen å si nei, å si noen imot, og da får du disse deer in the headlights reaksjonene når de er voksne også for de lærte aldri å stå opp mot noen andre. Det er så utrolig irriterende ☹ gi barn de rette verktøyene for å takle den virkelige verden, ikke din fantasiverden. Endret 7. januar 2019 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 7. januar 2019 Del Skrevet 7. januar 2019 Har skiftet til vinterdekk på både bil og sykkel, men det har ikke vært vinter ennå.. Det snør en dag, så neste dag regner snøen bort På den annen side, det er bedre med 1 uke regn, enn 1 uke snø Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 7. januar 2019 Del Skrevet 7. januar 2019 (endret) https://www.nrk.no/finnmark/domt-til-tvungen-psykisk-helsevern-etter-knivdrapet-pa-havard-pedersen-1.14369411 Saker som dette. Ikke bare burde dette faenskapet aldri satt en fot i landet, men nå får han altså bli fordi han må behandles. Første fly ut spør du meg. Noen som tør vedde i mot om jeg sier at om 10 år så har han både statsborgerskap og er en fri mann? Endret 7. januar 2019 av Tåkefyrste 5 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 7. januar 2019 Del Skrevet 7. januar 2019 Slike bør sone straffen i hjemlandet, eller ordne en avtale med Russland/Sibir 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 7. januar 2019 Del Skrevet 7. januar 2019 (endret) At hun jeg holder på med har tenkt å reise til Split, Kroatia i sommer for èn uke sammen med jentegjengen sin på 6 pax, og de har funnet ut det koster 15.000,- per person. Dette da for fly og leilighet og mat. Altså hva i helvete. Er hjernen lagt igjen en plass? Hvem betaler 15k for en uke til Kroatia? HVORDAN de har fått den prisen er meg et mysterium. Ble fortalt det var en "pakkepris." Og dette virker ikke som et problem .... har ikke ord. Endret 7. januar 2019 av Lami 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå