Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når man har besøk av folk i nær familie som forsyner seg grådig av mat, uten tanke for andre som gjerne også har lyst til å smake.. litt som å se Gollum «my precious», tuller ikke.. og ikke minst også av andres alkohol, når det er tydelig at verten er den som skjenker.. Jævlig irriterende og lite oppegående.

Lenke til kommentar

Trente med en kompis i går. Vi rydder som regel alltid, vekter osv, men glemte å sette en trekasse på plass... (Den har forøvrig ikke noe fast plass heller)

Så hva vil et normalt menneske si til dette om den er i veien?

"Unnskyld, kunne dere flyttet den kassen før dere drar?"

Perfekt. Men dog urealistisk.

Så hva sa den forbanna drittkjerringa i stedet?

"Dere kunne kanskje flyttet den kassen der da. Så slipper noen andre å gjøre det for dere!"

"Åja, ja vi glemte den :)"

"For det ER alltid noen andre som må gjøre det.. blablabla"

Fyfaen KJERRING as, hvorfor gidder du å trene engang når du er kjerring? Tren på personlighet heller.

Du kunne bare nevnt det.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Hun så sjansen til å prate nedlatende til dere og tok den.

Forestill deg hvor trist og patetisk livet hennes er når dette er noe hun velger å bruke energi på.

Når voksne folk ikke kan oppføre seg så liker jeg å påpeke hvor lite folkeskikk de har og hvor skuffa foreldrene deres må være. Skal du være nedlatende mot andre får du tåle å få det rett tilbake i trynet. Fuck drittkjerringer.

Endret av BuffyAnneSummers
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Sist en kjerring pissed me off og prøvde å snakke til meg etterpå (hun syntes jeg overreagerte når jeg dyttet henne ut når hun kom inn ubedt) så bare snakket jeg over henne til hun ga opp og gikk videre. Snakket basically veldig høyt om hvor stygt det er når du ikke har respekt for andre. Tredje gangen jeg så henne løftet jeg bikkja mi med en gang (nabo, just kill me please) og snakket høyt til bikkja om hvordan vi ikke assosierer med sånne folk.

Skulle ønske dere var litt mer aggressive når det gjelder folk som ikke kan oppføre seg. Hver gang noe sånt skjer så står de fleste der og aner ikke hva de skal gjøre. For å være helt ærlig så mener jeg personlig at det er noe spesielt nordmenn mangler i oppdragelsen sin men som er mangelvare i barneoppdragelse generelt, man blir som oftest lært å følge med og lytte og lystre ordre men det er ikke så ofte foreldre husker å lære ungen å si nei, å si noen imot, og da får du disse deer in the headlights reaksjonene når de er voksne også for de lærte aldri å stå opp mot noen andre. Det er så utrolig irriterende ☹ gi barn de rette verktøyene for å takle den virkelige verden, ikke din fantasiverden.

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

https://www.nrk.no/finnmark/domt-til-tvungen-psykisk-helsevern-etter-knivdrapet-pa-havard-pedersen-1.14369411

Saker som dette. Ikke bare burde dette faenskapet aldri satt en fot i landet, men nå får han altså bli fordi han må behandles. Første fly ut spør du meg.

Noen som tør vedde i mot om jeg sier at om 10 år så har han både statsborgerskap og er en fri mann?

Endret av Tåkefyrste
  • Liker 5
Lenke til kommentar

At hun jeg holder på med har tenkt å reise til Split, Kroatia i sommer for èn uke sammen med jentegjengen sin på 6 pax, og de har funnet ut det koster 15.000,- per person. Dette da for fly og leilighet og mat.

Altså hva i helvete. Er hjernen lagt igjen en plass? Hvem betaler 15k for en uke til Kroatia? HVORDAN de har fått den prisen er meg et mysterium. Ble fortalt det var en "pakkepris."

Og dette virker ikke som et problem .... har ikke ord.

Endret av Lami
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...