Christian Thork Skrevet 30. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2018 Våkna 18:00.. La meg 12.00.. lenge leve døgnrytmen.. ffs. Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 30. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2018 Irriterer meg over at jeg aldri klarer å beregne riktig mengde pasta eller ris. Ender alltid opp med å tilberede mat til en bydel.. Lenke til kommentar
m20k Skrevet 30. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2018 Folk som ikke skjønner at raketter skal skytes opp på NYTTÅRSAFTEN. Har hørt raketter både i går og i dag. Forbanna nisser. 5 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 30. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2018 Irriterer meg over at jeg aldri klarer å beregne riktig mengde pasta eller ris. Ender alltid opp med å tilberede mat til en bydel.. Ris er simpelt. 1,5dl tørr ris pr person. 2dl hvis du er større og/eller elsker ris, som meg. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 30. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2018 Folk som ikke skjønner at raketter skal skytes opp på NYTTÅRSAFTEN. Har hørt raketter både i går og i dag. Forbanna nisser. Raketter er forbudt. Ring politiet. Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 30. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2018 (endret) Ris er simpelt. 1,5dl tørr ris pr person. 2dl hvis du er større og/eller elsker ris, som meg. Det er ikke det at jeg ikke vet hvordan forholdene er. Jeg mangler bare selvbeherskelse/selvkontroll Endret 30. desember 2018 av Kynxx Lenke til kommentar
Lami Skrevet 30. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2018 Folk som ikke skjønner at raketter skal skytes opp på NYTTÅRSAFTEN. Har hørt raketter både i går og i dag. Forbanna nisser. Same. Kidden til naboen har fyrt opp her to dager nå. Husen hans ligget lavere enn våres og kun et steinkast unna - med andre ord får vi smellet nesten i høyde med terassen her i hus. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 31. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2018 "Kidden" 4 Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 31. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2018 Det var flere grammatiske finurligheter enn bare kidden. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2018 Hva er vitsen med å bestille time til frisøren når man må vente 15min mens han klipper noen andre? Reine Seinfeld-sketsjen Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 31. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2018 Hva er vitsen med å bestille time til frisøren når man må vente 15min mens han klipper noen andre? Reine Seinfeld-sketsjen Samme prinsipp som hos fastlegen, bare at der veksler det mellom 30 og 60 minutter. 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 31. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2018 Glorifisering av nyttårsaften. Årets begivenhet. Right..... Må da være mer aktuelt og feire livshendelser en noe som har skjedd millioner av år før, og som vill skje videre etter vi ligger og råtner. 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 31. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2018 Synes det er koselig å feire ting jeg. 4 Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 31. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2018 Fyrverkeri som brennes av flere timer før det faktisk er MIDNATT 7 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 31. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2018 Fyrverkeri som brennes av flere timer før det faktisk er MIDNATT Det meste er for de mindre barna Var en del smell mellom 18 og 20, men siden det har det vært svært lite, så neste pulje er de litt eldre som sikkert starter litt etter 23 2 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 31. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2018 Det med at tidlig oppskyting er for barna er noe jeg aldri har forstått. Det er jo ikke akkurat sånn at de kan ligge og sove når det virkelig smeller rundt midnatt uansett? Lenke til kommentar
Tan28 Skrevet 31. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2018 Det med at tidlig oppskyting er for barna er noe jeg aldri har forstått. Det er jo ikke akkurat sånn at de kan ligge og sove når det virkelig smeller rundt midnatt uansett? Å joda. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. januar 2019 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2019 Det med at tidlig oppskyting er for barna er noe jeg aldri har forstått. Det er jo ikke akkurat sånn at de kan ligge og sove når det virkelig smeller rundt midnatt uansett? Hvorfor ikke? Hadde 3 barn hos oss i kveld. No problem å sove gjennom fyrverkeriet 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 1. januar 2019 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2019 Folk som skriver raketter, da de har vært forbudt i flere år Det heter fyrverkeri Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 1. januar 2019 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2019 Folk som er så desperate etter å feire nyttår at de fyrer opp fyrverkeriet i sterk vind. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå