Dragen Skrevet 28. desember 2018 Del Skrevet 28. desember 2018 Plastikk uten knotter under. Har knotter under setet nå, og må vaske gulvet unødvendig ofte. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 28. desember 2018 Del Skrevet 28. desember 2018 Nyhetene fulle av sjakk igjen. Tar det aldri slutt? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. desember 2018 Del Skrevet 28. desember 2018 Nyhetene fulle av sjakk igjen. Tar det aldri slutt? Det er jo VM, så ikke så rart at det nevnes på nyhetene Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 28. desember 2018 Del Skrevet 28. desember 2018 Nei, det rare er at det er VM hele tida. Kanskje på tide å starte med hvert fjerde år i stedet for hver måned. 2 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. desember 2018 Del Skrevet 28. desember 2018 (endret) Det er bare hurtig- og lynsjakk én gang i året, og det varer 4 dager. Årets største idrettsbegivenhet for min del, i hvert fall. Planlegger hverdagen rundt VM. Synd det er over i morgen. Det er også den eneste TV-begivenheten som samler hele familien rundt apparatet. Koselig. Endret 28. desember 2018 av Skurupu 5 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 28. desember 2018 Del Skrevet 28. desember 2018 De som kaller sjakk for idrett 2 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 28. desember 2018 Del Skrevet 28. desember 2018 Jeg er enig. Konkurranser som sjakk og e-sport burde fått et eget navn. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. desember 2018 Del Skrevet 28. desember 2018 Det er bare hurtig- og lynsjakk én gang i året, og det varer 4 dager. Årets største idrettsbegivenhet for min del, i hvert fall. Planlegger hverdagen rundt VM. Synd det er over i morgen. Det er også den eneste TV-begivenheten som samler hele familien rundt apparatet. Koselig. 2 dager med lynsjakk, altså ferdig på søndag Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 28. desember 2018 Del Skrevet 28. desember 2018 (endret) Kan jeg ikke bare få se passordet i klartekst på epost når jeg har glemt det? Jeg driter faen i konsekvensene. Jeg orker ikke å skifte passord hver gang jeg logger inn fordi dere har så stygge krav. Jeg vil ha 123 som passord på alle tjenester og 0-faktor innlogging. Suggested-baren på Win10. Går denne an å fjerne? GIDDER FAEN IKKE HA REKLAME I OS! Høyreklikk og slå av? Endret 1. januar 2019 av Countryman Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 29. desember 2018 Del Skrevet 29. desember 2018 Mangedobling av parkeringsavgift for "å få folk til å ta bussen". Det er ikke bare for alle å ta bussen til enhver tid, forbanna nisser. 2 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 29. desember 2018 Del Skrevet 29. desember 2018 Liker at politkerne ikke tenker helt på de som jobber om natten heller, du får bare sørge for at du er så heldig at du bor ett sted i norge hvor de har OK offentlig transport eller bli ripped off av staten for å våge å ha personlig transport. 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 29. desember 2018 Del Skrevet 29. desember 2018 (endret) Offentlig transport burde være gratis. Mye bedre det, enn å subsidiere Teslaer. Endret 29. desember 2018 av Skurupu 7 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 29. desember 2018 Del Skrevet 29. desember 2018 Helg er verre enn natten, da det som regel går busser seint på kvelden, så med mindre man starter 3 på natten.. På Søndag så starter ikke bussene å gå før rundt 10, så da er man ikke i byen før 11, og det jeg skulle på startet 9 Burde uansett være null bom når det ikke går buss 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 29. desember 2018 Del Skrevet 29. desember 2018 Klokkeslettene på offentlig transport er det som plager meg aller mest i Norge. Fordi det treffer meg så personlig. Jeg er vandt med 24/7/365, bare gå ut i veien og veiv med armen. Ingen løsning slår den. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 29. desember 2018 Del Skrevet 29. desember 2018 Siste bussen på nyttårsaften går klokken 20:00!!!!!! På en vanlig Mandag ville siiste buss ha gått 23:20, og nattbussen kjører kun Lørdag og Søndag, så jeg blir nødt til å kjøre dieselbil til byen Lenke til kommentar
...... Skrevet 29. desember 2018 Del Skrevet 29. desember 2018 Politikerene skulle prøvd å jobbe tredelt turnus, og gjerne bo litt usentralt i Oslo øst. Lykke til med å komme seg til og fra jobb i helgene kollektivt uten å måtte vente en evighet eller ta store omveier. Men neida. Vi sponser heller Høyrevelgerene i Bærum med Teslaer. Bra jobba. Gratis kollektiv i Oslo, og maks 15min ruter på T-banen døgnet rundt burde vært et minimum. 3 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 29. desember 2018 Del Skrevet 29. desember 2018 Siste bussen på nyttårsaften går klokken 20:00!!!!!! På en vanlig Mandag ville siiste buss ha gått 23:20, og nattbussen kjører kun Lørdag og Søndag, så jeg blir nødt til å kjøre dieselbil til byen Jepp. Jeg er nødt til å holde festen i gang til 8:20 om morgenen første nyttårsdag. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 29. desember 2018 Del Skrevet 29. desember 2018 Gratis kollektiv i Oslo, og maks 15min ruter på T-banen døgnet rundt burde vært et minimum. Fordi det er kun i Oslo man trenger å komme seg fra A til B. 2 Lenke til kommentar
...... Skrevet 29. desember 2018 Del Skrevet 29. desember 2018 Fordi det er kun i Oslo man trenger å komme seg fra A til B. Nei? Har jeg sagt det? 3 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 30. desember 2018 Del Skrevet 30. desember 2018 Når man smaker noen gode polvarer i jula og skal kjøpe selv for nyttårsaften og finner ut at de er utsolgt Nærmeste pol med varen på lager er 10 mil unna og de må hentes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå