Sandy Koufax Skrevet 26. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2018 folk som spør: har du aldri selv vært ung? nei, tydeligvis ikke... Lenke til kommentar
Tor C Skrevet 26. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2018 folk som spør: har du aldri selv vært ung? nei, tydeligvis ikke... Folk som ikke skjønner retoriske spørsmål.... 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 27. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2018 Når folk blir fornærmet på andre sine vegne. Det er ikke det samme som å stå med personene det gjelder fordi du antar at de har ett problem med de tingene du mener de skal ha problemer med. 2 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 27. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2018 Prime Video har visst bare 2 serier å by på, siden det er de samme 2 som blir sendt om og om igjen på Twitch Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 27. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2018 Rare selgere på finn som avtaler at man skal hente, dato, pris, skal til å hente og får plutselig høre at noen andre skal komme og se på den, alright. Problemet er når denne selgeren da tar kontakt en time senere og sier at personen ikke dukket opp og om jeg ville fremdeles ha den. Denne personen avtalte med meg og brøt den, hvorfor skal jeg være villig til å avtale på nytt med det samme mennesket jeg vet er upålitelig? Var som en ekstremt dårlig spøk. Henger ikke på greip. Det er det sykeste jeg har hørt. Har selv vært dårlig selger (har ikke brutt avtaler, bare gidder ikke å svare alle) men det der tar jo faen meg kaka. Jeg ler. Lenke til kommentar
m20k Skrevet 27. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2018 Folk som tror at det er fælt å bo i Norge. 5 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 27. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2018 Folk som tror at det er fælt å bo i Norge. Alt er relativt. 2 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 27. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2018 Jpg-large-filer er jeg overbevist om at kun eksisterer for å irritere. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2018 Var på kjøpesenteret i dag. Har ikke folk fått med seg at de er oppvarmede? Folk går i digre ytterjakker. Det var sikkert 25 grader innendørs. Jeg gikk i t-skjorte, fordi jeg begynte å svette i genser og jeans. 2 Lenke til kommentar
Tor C Skrevet 27. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2018 Var på kjøpesenteret i dag. Har ikke folk fått med seg at de er oppvarmede? Folk går i digre ytterjakker. Det var sikkert 25 grader innendørs. Jeg gikk i t-skjorte, fordi jeg begynte å svette i genser og jeans. Helt logisk forklaring på dette. Hvem er det som kaster bort mest tid og penger på kjøpesenter? Kvinner. Kvinner liker gjerne temperaturen rundt 2 grader høyere enn menn i snitt. 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2018 Jeg skulle egenlig se på noen skjorter, men måtte bare dra hjem. Var for svett. Hadde ikke lyst til å drive å prøve klær. Lenke til kommentar
kla3torsk1 Skrevet 27. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2018 Jeg skulle egenlig se på noen skjorter, men måtte bare dra hjem. Var for svett. Hadde ikke lyst til å drive å prøve klær. Takk for at du ikke prøvde skjorter, gjennomsvett! 4 Lenke til kommentar
...... Skrevet 27. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2018 Gikk så inne i Satan på trynet i trappa. Blir hyggelig å gå inn i det nye året med en gåen rygg. Faen! Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 27. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2018 (endret) Var på kjøpesenteret i dag. Har ikke folk fått med seg at de er oppvarmede? Folk går i digre ytterjakker. Det var sikkert 25 grader innendørs. Jeg gikk i t-skjorte, fordi jeg begynte å svette i genser og jeans. Folk må komme seg til kjøpesentrene først, og det er som regel ikke like varmt ute Filmer som starter lovende med unge skuespillere, så blir de byttet ut med voksne skuespillere og jeg slår av filmen Endret 1. januar 2019 av Countryman 6 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 28. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2018 At jeg har fullstendig ødelagt døgnrytmen min. :woho: Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2018 Lakrisene i Twist poser. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 28. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2018 At jeg har fullstendig ødelagt døgnrytmen min. :woho: Jeg ødelegger min døgnrytme flere ganger i året Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2018 (endret) Døgnrytmen er ikke ødelagt før det blir omtrent umulig å stå opp tidlig igjen. Jeg har vært våken til sola står opp i over ti år nå. Filmer som starter lovende med unge skuespillere, så blir de byttet ut med voksne skuespillere og jeg slår av filmen Dette synes jeg er rart. Jeg er helt motsatt. Unge skuespillere er svært sjeldent flinke. *dobbeltpost fordi diskusjon på mobil er ræva* Endret 1. januar 2019 av Countryman Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2018 Posten/PiB går ut i media og klager over at folk ikke har henta pakker før jul. *får hentelapp for pakke som ankom posten 21/12 i dag* Blææææ 2 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2018 (endret) Toalettsete i porselen. Rassen din sklier rundt på det speilblanke setet, og det blir bikkjekaldt om vinteren. Evig glad i mitt plastikksete. Endret 28. desember 2018 av Skurupu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå