Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det irriterer noe grenseløst når folk som identifiserer seg med en ideologi eller religion sier det er ikke sånn ekte -ismen/religionen er når de blir konfrontert med ubehagelige fakta som deres -isme eller religion har gjort.

Kommunisme har stått bak blant de aller største folkemord verden har sett, og lidelse er en nødvendighet for at kommunisme skal fungere. "Nei. Det er ikke ekte kommunisme."

Feminisme har skapt enorme skader på samfunnet og er en ideologi der mannehat er det mest sentrale. "Nei. Det er ikke ekte feminisme.

Du er den eneste som har sagt noe om "ekte feminisme". Går det bra med deg? For du virker ikke helt med.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0

En kan jo felle de bitreste tårer over de som feirer Sønnen på verdig vis ,men ikke er født på ny. Gjør som meg la oss drikke og spise for i morgen dør vi. Slett selskap forderver gode vaner.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Hvis man sender med PostNord så er det en risk man tar mht levering til jul , best Kong '76 men enda ikke kommet , burde best den allerede i nov for sikkerhets skyld

Lenke til kommentar

At 99.9 % av folk bruker "blod er tykkere enn vann" feil.

"The quote comes from: “The blood of the covenant is thicker than the water of the womb.” This actually means that blood shed in battle bonds soldiers more strongly than simple genetics."

Interessant, dette visste jeg ikke.

Irriterer meg forøvrig over at jeg har fått øyebetennelse i jula. Går og" griner" konstant. Forkjøla er jeg også.

Lenke til kommentar

At 99.9 % av folk bruker "blod er tykkere enn vann" feil.

"The quote comes from: “The blood of the covenant is thicker than the water of the womb.” This actually means that blood shed in battle bonds soldiers more strongly than simple genetics."

Takker. Der lærte jeg noe nytt. :)

Lenke til kommentar

Rare selgere på finn som avtaler at man skal hente, dato, pris, skal til å hente og får plutselig høre at noen andre skal komme og se på den, alright. Problemet er når denne selgeren da tar kontakt en time senere og sier at personen ikke dukket opp og om jeg ville fremdeles ha den.

Denne personen avtalte med meg og brøt den, hvorfor skal jeg være villig til å avtale på nytt med det samme mennesket jeg vet er upålitelig? Var som en ekstremt dårlig spøk. Henger ikke på greip.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...