KalleKanin Skrevet 24. desember 2018 Del Skrevet 24. desember 2018 (endret) Julekalendere hvor ingen av alternativene er riktige... Nå sist ute er Komplett med: Hva er riktig binærverdi for neste år? 10100111001 = 1337 11111001111 = 1999 11111100000 = 2016 Edit: Da ser det ut til at de har rettet den opp. Endret 24. desember 2018 av KalleKanin 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. desember 2018 Del Skrevet 24. desember 2018 Hålder det å si Trump? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 24. desember 2018 Del Skrevet 24. desember 2018 Det irriterer noe grenseløst når folk som identifiserer seg med en ideologi eller religion sier det er ikke sånn ekte -ismen/religionen er når de blir konfrontert med ubehagelige fakta som deres -isme eller religion har gjort. Kommunisme har stått bak blant de aller største folkemord verden har sett, og lidelse er en nødvendighet for at kommunisme skal fungere. "Nei. Det er ikke ekte kommunisme." Feminisme har skapt enorme skader på samfunnet og er en ideologi der mannehat er det mest sentrale. "Nei. Det er ikke ekte feminisme. Du er den eneste som har sagt noe om "ekte feminisme". Går det bra med deg? For du virker ikke helt med. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0 Skrevet 25. desember 2018 Del Skrevet 25. desember 2018 En kan jo felle de bitreste tårer over de som feirer Sønnen på verdig vis ,men ikke er født på ny. Gjør som meg la oss drikke og spise for i morgen dør vi. Slett selskap forderver gode vaner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 25. desember 2018 Del Skrevet 25. desember 2018 Hvis man sender med PostNord så er det en risk man tar mht levering til jul , best Kong '76 men enda ikke kommet , burde best den allerede i nov for sikkerhets skyld Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 25. desember 2018 Del Skrevet 25. desember 2018 Bestilte leke fra svensk side, så viste det seg at bedriften var amerikansk. Ventet i tre uker tror jeg, fortsatt ingen Wall e figur.. Litt leit Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 25. desember 2018 Del Skrevet 25. desember 2018 Butikkene har hatt Søndagsåpent i flere uker før jul, men så etter jul så skal de holde stengt i flere dager 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. desember 2018 Del Skrevet 25. desember 2018 De har vel åppe på Torsdag? Trenger mer øll. Torsdag er jo vel vanlig hverdag? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 26. desember 2018 Del Skrevet 26. desember 2018 (endret) Åpningstider som for Lørdag (eller kortere) på Torsdag og sikkert resten av året (ikke sikkert det gjelder alle butikker) Endret 26. desember 2018 av Dubious Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. desember 2018 Del Skrevet 26. desember 2018 Er vanlig arbeidsdag på torsdag og fredag Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 26. desember 2018 Del Skrevet 26. desember 2018 At 99.9 % av folk bruker "blod er tykkere enn vann" feil. "The quote comes from: “The blood of the covenant is thicker than the water of the womb.” This actually means that blood shed in battle bonds soldiers more strongly than simple genetics." Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 26. desember 2018 Del Skrevet 26. desember 2018 At folk anser språk og uttrykk som statiske. Bruk endrer seg over tid. 2 Lenke til kommentar
...... Skrevet 26. desember 2018 Del Skrevet 26. desember 2018 At 99.9 % av folk bruker "blod er tykkere enn vann" feil. "The quote comes from: “The blood of the covenant is thicker than the water of the womb.” This actually means that blood shed in battle bonds soldiers more strongly than simple genetics." Interessant, dette visste jeg ikke. Irriterer meg forøvrig over at jeg har fått øyebetennelse i jula. Går og" griner" konstant. Forkjøla er jeg også. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 26. desember 2018 Del Skrevet 26. desember 2018 Vask med avkjølt camomillete. Funker fjell. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 26. desember 2018 Del Skrevet 26. desember 2018 Er vanlig arbeidsdag på torsdag og fredag Ikke helt Coop Obs har åpent fra 9 og Extra fra 8 og begge stenger 20:00 Extra åpner vanligvis 7 og stenger 23 på en vanlig hverdag/arbeidsdag Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 26. desember 2018 Del Skrevet 26. desember 2018 At 99.9 % av folk bruker "blod er tykkere enn vann" feil. "The quote comes from: “The blood of the covenant is thicker than the water of the womb.” This actually means that blood shed in battle bonds soldiers more strongly than simple genetics." Takker. Der lærte jeg noe nytt. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 26. desember 2018 Del Skrevet 26. desember 2018 Ikke helt Coop Obs har åpent fra 9 og Extra fra 8 og begge stenger 20:00 Extra åpner vanligvis 7 og stenger 23 på en vanlig hverdag/arbeidsdag Kun 25. og 26. er røde dager i desember (utover søndager), uansett hva du og COOP måtte mene. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 26. desember 2018 Del Skrevet 26. desember 2018 Masete kjøpere på finn. Har ingen forpliktelser ovenfor deg din forbanna drit. Ta å brenn rolig i helvete. 3 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 26. desember 2018 Del Skrevet 26. desember 2018 Kun 25. og 26. er røde dager i desember (utover søndager), uansett hva du og COOP måtte mene. Flere butikker som har kortere åpningstid i romulen Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 26. desember 2018 Del Skrevet 26. desember 2018 Rare selgere på finn som avtaler at man skal hente, dato, pris, skal til å hente og får plutselig høre at noen andre skal komme og se på den, alright. Problemet er når denne selgeren da tar kontakt en time senere og sier at personen ikke dukket opp og om jeg ville fremdeles ha den. Denne personen avtalte med meg og brøt den, hvorfor skal jeg være villig til å avtale på nytt med det samme mennesket jeg vet er upålitelig? Var som en ekstremt dårlig spøk. Henger ikke på greip. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå