Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ganske alvorlig ja. Bare de merkostnadene av at passasjerer ikke kommer med flyene sine kan være enorme. Man setter liv i fare, ødelegger for selskapene som har flyreiser derfra, kanskje det til og med kunne vært en nødlandingsplass for et fly på kollisjonskurs. Man kan bare tenke seg hvilke ytterste konsekvenser det kan få. Og handlingen er helt meningsløs, og bare provoserende. Fengsel er på sin plass.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

At bevegelsen som skulle ødelegge stereotypene forsterker dem istedet, og at de er veldig keene på å konvertere lesber til å måtte ta pikk.. I am smelling gay erasure. Vil hun ikke ha pikk vil hun ikke ha pikk, hun er ikke det ene eller det andre (bigot, transphobe,etc), hun er bare ei lesbe som vil bare slikke og leke med fitte ffs, hvorfor er det så vanskelig å respektere for enkelte??

 

Edit: skriver enkelte men denne tankegangen blir mer og mer utbredt, hvis man kan tenke seg til at man er en kvinne og resten av samfunnet blir tvunget til å respektere dem (er ikke interessert i å argumentere dette, folk får svi overalt nå fordi folk har skjønt at de kan kreve mer om de bare sier de føler seg som ett annet kjønn, sorry but thats bullshit) så er det bare logisk at lesbene også må være med på illusjonene deres for å være skikkelig inklusive. Team work and all that. Får seriøst lyst til å spy. 

 

Irriterer meg også at så mange tror man faktisk kan bytte kjønn. Du kan emulere det, thats it. Du får ikke byttet om på kromosomene dine eller at du har vokst opp med en viss mengde hormoner til det punktet. 

 

https://www.newstatesman.com/politics/feminism/2018/07/why-were-lesbians-protesting-pride-because-lgbt-coalition-leaves-women

 

 

Men dette har feministene bokstavelig talt bedt om selv. Feministene har forsøkt å kjøre homo-kampen som om det var noe som hadde med feminisme å gjøre. Det er også de samme folka som har påstått at kjønn er en sosial konstruksjon. Man høster som man sår.  Dette er bare en helt logisk følge av at fenisme er en korrupt og feilaktig ideologi. Ideologier som har medfødte "egenskaper" som grunnprinsipp for rettigheter kan aldri bli noe annet enn en ideologi som skaper splid, urettferdighet og i mange tilfeller folkemord, som jo en god slump feminister har tatt til orde for.

 

Men det irriterer meg grenseløst at folk har så lite kunnskap om kromosomer slik som deg. Det finnes tusenvis av mennesker som har "feil" kromosomer. Altså menn som har XX og kvinner som har XY. De ser ut som menn, men har XY. Eller er kvinner men har XX. Kjønnet ditt "bestemmes" ikke av kromosomene dine, men av de fysiske attributtene. Det er gjort en kopling mellom de som har kjønnsdysfori og "feil" kromosomer.  Så hvis dine kromosomer viser du er kvinne, men ser ut som en mann hva er du da? Hvis du så føler deg som en kvinne? Hva er du da? Hva om du føler deg som en mann?

Lenke til kommentar

At de ikke har dopapir med julemotiv på fordi en eller annen idiotkjerring følte seg krenka av det.

 

Leste nettopp at èn kjerring fikk Lambi til å slutte med det. Hvordan i helvete er det mulig? Gi etter etter EN person, er så svakt. Ødelegger for mange.

 

Dette måtte jeg faktisk søke opp fordi jeg trodde det var tull, men jaggu:

https://www.dagbladet.no/nyheter/mette-nadde-fram-na-blir-det-slutt-pa-god-jul-dopapir/60702024

 

Det sykeste er at hun "reagerte med vantro da hun oppdaget at toalettpapiret fra Lambi hun kjøpte på Coop i desember i fjor, hadde hilsenen «God jul» trykket på hvert eneste ark,"

 

"Jeg reagerte på at man kunne skrive «God jul», en religiøs hilsen, på noe man bruker til å tørke seg bak og så kaster i toalettskåla. "

 

Hvor innsausa i egen overtro må man være for å faktisk gjøre noe slikt. Hadde det i det minste stått "merry christmas" eller tilsvarende hadde jeg skjønt logikken, men her er det "God jul" som ikke er kristent i det hele tatt.

 

Og det aller sykeste er at Lambi faktisk gir etter for hennes deleriske fantasier!

 

Fuck, jeg skal sende i dem en pakke med Lambi papir der det er stanset inn/trykket inn små lam,  og forvente at de slutter med den pynten fordi det oppfordrer folk til å tørke seg i ræva med små søte uskyldige levende lam!

 

Hvis man skal være krenket av noe som helst av et dasspapir så tar dette kaka. Jeg ville tro det var mye mer "støtende" at man indirekte oppfordrer folk til å tørke seg i ræva med levende lam, enn at det står "God Jul" på papiret.

 

Faens til jævla krenkefest 2010-tallet har blitt!

 

 

I tråd med tidsånden så er jeg faktisk enormt krenket over at denne dama følte seg krenket.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Dette måtte jeg faktisk søke opp fordi jeg trodde det var tull, men jaggu:

https://www.dagbladet.no/nyheter/mette-nadde-fram-na-blir-det-slutt-pa-god-jul-dopapir/60702024

 

Det sykeste er at hun "reagerte med vantro da hun oppdaget at toalettpapiret fra Lambi hun kjøpte på Coop i desember i fjor, hadde hilsenen «God jul» trykket på hvert eneste ark,"

 

"Jeg reagerte på at man kunne skrive «God jul», en religiøs hilsen, på noe man bruker til å tørke seg bak og så kaster i toalettskåla. "

 

Hvor innsausa i egen overtro må man være for å faktisk gjøre noe slikt. Hadde det i det minste stått "merry christmas" eller tilsvarende hadde jeg skjønt logikken, men her er det "God jul" som ikke er kristent i det hele tatt.

 

Og det aller sykeste er at Lambi faktisk gir etter for hennes deleriske fantasier!

 

Fuck, jeg skal sende i dem en pakke med Lambi papir der det er stanset inn/trykket inn små lam,  og forvente at de slutter med den pynten fordi det oppfordrer folk til å tørke seg i ræva med små søte uskyldige levende lam!

 

Hvis man skal være krenket av noe som helst av et dasspapir så tar dette kaka. Jeg ville tro det var mye mer "støtende" at man indirekte oppfordrer folk til å tørke seg i ræva med levende lam, enn at det står "God Jul" på papiret.

 

Faens til jævla krenkefest 2010-tallet har blitt!

 

 

I tråd med tidsånden så er jeg faktisk enormt krenket over at denne dama følte seg krenket.

Triggered

Lenke til kommentar

Vi bør sende brev til kirken om at vi krever korset med Jesus fjernet da det er støtende, det er jo TORTUR



Litt sånn både og, men har brukt 400 NOK på ebay denne måneden

Kun ting som jeg har bruk for, men når en ser prisene så bestiller en som regel litt mer, i reserve

 

Blir nok mye mer i 2019



Endret av Countryman
Lenke til kommentar

Vi bør sende brev til kirken om at vi krever korset med Jesus fjernet da det er støtende, det er jo TORTUR

 

 

Det er allerede gjort!

 

HEF sørget for at når de leier visse lokaler som eies av Kirken (noe de har krav på) så skal religiøse symboler skjules! Og kriste sanger/samler skal ikke brukes når de forretter.

 

Jeg er agnostiker, og har stor glede av mange kristne sanger og salmer. Når jeg er dau så spiller det uansett ingen rolle hva som gjøres og hvor det gjøres. Det er liksom noe av grunnessensen i å være agnostiker. Hvis mine pårørende ønsker å spille kristne sanger i en HEF-begravelse for meg så må de da for pokker få lov til det! Som agnostiker mener jeg jo at min begravelse ikke er for å tilfredsstille mine behov og ønsker, men de pårørende. (Og hvis de skal minnes meg for den jeg er, så vil det faktisk være naturlig at visse kristne sanger og salmer blir brukt).

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Sykt å tenke på at når én person klager på en filleting som de fleste ikke bryr seg om og som ikke går utover noe som helst, legger "gjerningspersonene" seg flate og trekker produktet eller hva det måtte være, mens når hundretusener klager på noe dumt politikerne gjør som faktisk får konsekvenser for folk er det ikke snakk om å få gjennomslag.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Men dette har feministene bokstavelig talt bedt om selv. Feministene har forsøkt å kjøre homo-kampen som om det var noe som hadde med feminisme å gjøre. Det er også de samme folka som har påstått at kjønn er en sosial konstruksjon. Man høster som man sår.  Dette er bare en helt logisk følge av at fenisme er en korrupt og feilaktig ideologi. Ideologier som har medfødte "egenskaper" som grunnprinsipp for rettigheter kan aldri bli noe annet enn en ideologi som skaper splid, urettferdighet og i mange tilfeller folkemord, som jo en god slump feminister har tatt til orde for.

 

Men det irriterer meg grenseløst at folk har så lite kunnskap om kromosomer slik som deg. Det finnes tusenvis av mennesker som har "feil" kromosomer. Altså menn som har XX og kvinner som har XY. De ser ut som menn, men har XY. Eller er kvinner men har XX. Kjønnet ditt "bestemmes" ikke av kromosomene dine, men av de fysiske attributtene. Det er gjort en kopling mellom de som har kjønnsdysfori og "feil" kromosomer.  Så hvis dine kromosomer viser du er kvinne, men ser ut som en mann hva er du da? Hvis du så føler deg som en kvinne? Hva er du da? Hva om du føler deg som en mann?

Nei, feminisme har aldri bedt om dette. Det ble fremstilt som noe de skulle gjøre for å skåne de transseksuelle sine følelser og hvis de ikke ble med på det så ble de utstøtt. Det skjer enda, alle feminister som prater mot dette tullet blir fjernet fra platformen de prater fra. Det er noe skikkelig bullshit som skjer bak kullisene ingen av dere vil se. 

 

De er fremdeles født kvinne eller mann, du blir ikke født halvveis. Selv de som er tvekjønnet er biologisk sett enten en mann eller kvinne, den bittebittelille befolkningen er ikke representativt for mennesket, skjerp deg, du vet like mye som meg at dette er abnormaliteter.  

 

Det er en kobling fordi folkene i denne syke bevegelsen prøver å slette homoseksuelle. Du er ikke en jente som liker å kle deg ut som en gutt lenger, nei du er må være MANN! Du kan ikke bare ha lyst til å kle på deg jenteklær innimellom og like sminke, nei nei nei du er selvsagt en kvinne! DETTE ER DET JEG MENER; de skulle ØDELEGGE disse stereotypene, IKKE ENDRE DEM til å inkludere dem! 

 

Du kan ikke føle deg til å være hverken kvinne eller mann, du er mentalt ustabil for å være ærlig hvis du genuint tror det. Merk at dette IKKE er det samme som å si at jeg hater dem og de ikke kan kle og fremstille seg akkurat som de vil, jeg vil bare ha meg frabedt å bli forsøkt mobbet til å spille med på noens illusjoner. Jeg kan be folk som tror på gud om å fuck off, miss me with this bullshit at jeg skal plutselig spille med på noen andres illusjoner de ønsker å prakke på meg. 

 

Inb4 noen nevner MEN DE DREPER JO SEG SELV HVIS DU IKKE KALLER DEM DET DE VIL; not my fucking problem. Emosjonell utpressing er ikke mitt problem. 

 

Edit: Her kan du lese litt om det hvis du ønsker: https://www.afterellen.com/general-news/567823-girl-dick-the-cotton-ceiling-and-the-cultural-war-on-lesbians-girls-and-women?fbclid=IwAR3yiI-4OKTcGjbTncoumv3TwEabEG20ef4FFzg-qAQp4dPfABhNmgx--Nk#di6w8ZY3C8RCdr6b.01

 

De går selvsagt etter lesber, for menn hadde gitt dem juling hadde de prøvd seg på bullshittet de gjør med lesbene. 

 

dobbeltpost, slettmeg 

 

 

Endret av Countryman
Lenke til kommentar

Nei, feminisme har aldri bedt om dette. Det ble fremstilt som noe de skulle gjøre for å skåne de transseksuelle sine følelser og hvis de ikke ble med på det så ble de utstøtt. Det skjer enda, alle feminister som prater mot dette tullet blir fjernet fra platformen de prater fra. Det er noe skikkelig bullshit som skjer bak kullisene ingen av dere vil se. 

 

De er fremdeles født kvinne eller mann, du blir ikke født halvveis. Selv de som er tvekjønnet er biologisk sett enten en mann eller kvinne, den bittebittelille befolkningen er ikke representativt for mennesket, skjerp deg, du vet like mye som meg at dette er abnormaliteter.  

 

Det er en kobling fordi folkene i denne syke bevegelsen prøver å slette homoseksuelle. Du er ikke en jente som liker å kle deg ut som en gutt lenger, nei du er må være MANN! Du kan ikke bare ha lyst til å kle på deg jenteklær innimellom og like sminke, nei nei nei du er selvsagt en kvinne! DETTE ER DET JEG MENER; de skulle ØDELEGGE disse stereotypene, IKKE ENDRE DEM til å inkludere dem! 

 

Du kan ikke føle deg til å være hverken kvinne eller mann, du er mentalt ustabil for å være ærlig hvis du genuint tror det. Merk at dette IKKE er det samme som å si at jeg hater dem og de ikke kan kle og fremstille seg akkurat som de vil, jeg vil bare ha meg frabedt å bli forsøkt mobbet til å spille med på noens illusjoner. Jeg kan be folk som tror på gud om å fuck off, miss me with this bullshit at jeg skal plutselig spille med på noen andres illusjoner de ønsker å prakke på meg. 

 

Inb4 noen nevner MEN DE DREPER JO SEG SELV HVIS DU IKKE KALLER DEM DET DE VIL; not my fucking problem. Emosjonell utpressing er ikke mitt problem. 

 

Edit: Her kan du lese litt om det hvis du ønsker: https://www.afterellen.com/general-news/567823-girl-dick-the-cotton-ceiling-and-the-cultural-war-on-lesbians-girls-and-women?fbclid=IwAR3yiI-4OKTcGjbTncoumv3TwEabEG20ef4FFzg-qAQp4dPfABhNmgx--Nk#di6w8ZY3C8RCdr6b.01

 

De går selvsagt etter lesber, for menn hadde gitt dem juling hadde de prøvd seg på bullshittet de gjør med lesbene. 

 

 

Det irriterer noe grenseløst når folk som identifiserer seg med en ideologi eller religion sier det er ikke sånn ekte -ismen/religionen er når de blir konfrontert med ubehagelige fakta som deres -isme eller religion har gjort.

 

Kommunisme har stått bak blant de aller største folkemord verden har sett, og lidelse er en nødvendighet for at kommunisme skal fungere. "Nei. Det er ikke ekte kommunisme."

 

Feminisme har skapt enorme skader på samfunnet og er en ideologi der mannehat er det mest sentrale. "Nei. Det er ikke ekte feminisme.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...